Gå til innhold

Mammo og vetlo si sladrebok

Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Ja, føler allerede at ho er stødigare på beina. Men ho skal stå over alt forsatt. Prøvde å kjøpe hjørnebeskyttere til bord, men dei passa ikkje.

Forsatt ikkje heilt klarlagt detaljane i den nye jobben. Har fått vite at det kan være ein mulighet at eg bare blir tilbudd 6 mnd. Er usikker om vi tørr å dra då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, føler allerede at ho er stødigare på beina. Men ho skal stå over alt forsatt. Prøvde å kjøpe hjørnebeskyttere til bord, men dei passa ikkje.

Forsatt ikkje heilt klarlagt detaljane i den nye jobben. Har fått vite at det kan være ein mulighet at eg bare blir tilbudd 6 mnd. Er usikker om vi tørr å dra då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige deg, her er Mannen borte hele helgen.

Er det slitsomt å være hjemme ei heil helg med vesla åleine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å kjenne at eg må få vite kva som skjer med jobben anart. Vetlo har egentlig bhg-plass frå desember som eg tviholder på siden eg ikkje veit om vi flytter eller ei. Fikk melding fra direktøren at han må ha nokon fleire dagar på seg. sambo må jo seie opp jobben og. Om vi flytter prøver vi å få til assistent fram til jul. Ikkje vits med bhg her når ho skal starte i endå ein ny etter jul. No kom goingane heim frå tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slitsomt å være hjemme ei heil helg med vesla åleine?

Nå var Vesla hos besteforeldrene sine hele fredagen og natt til lørdag, så så slitsomt var det ikke. :) Og hun sover jo hele natta, så jeg er heldig sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var Vesla hos besteforeldrene sine hele fredagen og natt til lørdag, så så slitsomt var det ikke. Og hun sover jo hele natta, så jeg er heldig sånn sett.

Hørtes utrolig herlig ut, men sikkert litt rart med tomt hus.

Håper dere får et skikkelig svar fra arbeidsgiver snart! Er kjipt å ikke vite hva som kommer til å skje!!

Ja, blir mykje fram og tilbake og usikkerheit. Han må svare denne veka.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

No har vetlo starta i barnehagen. Hjelp, så tida går! Vi har vore på tilvenning med ho siden tirsdag. Eg synes det går knall bra! Første dagen var vi med henne heile dagen. Vi kom kl 10 og dro heim med ei trøtt vetla etter lunsj. I dag var meg og sambo der fram til etter lunsj. Då låg vi ho i vogna, og lot ho sove der. Vi dro, og henta ho kl halv tre. Ho leiker ikkje mykje med andre unger, og leiker fint med seg sjølv. Ho elska dei store vindauga der som gjekk ned til golvet. Slik kunne ho ha oversikt og vinke til dei store som var ute. Vinke og klappe er favorittsyslene for tida:) Etter barnehagen er ho veldig trøtt og sliten. Sikkert full av inntrykk. Litt anna enn å vera med mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt i barnehagen allerede ja. *imponert* Jeg kjenner at jeg er glad for at Vesla ikke har begynt ennå, ikke aner vi når det skjer heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synest egentlig ho kunne ha venta litt til, men assistenten vart sjuk og då synest eg det var dumt at ho måtte forholde seg til forskjellige personer heile tida. I barnehagen her, er det faste folk stort sett. Eg er utan arbeid for tida og kunne godt sett at ho var heime, men sånn er det ikkje akkurat no. Dei dagane eg har assistanse hentar eg ho tidleg slik at me kan nyta tida saman. Huset er så stille når sambuar og vetlo manglar. Eg har framleis ikkje fått svar om det vert jobb og flytting til fjells. Eg håpar me for det snart. Eg spurde om dei trengte vikar på gamle jobben, men det gjorde dei ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var vi på kontroll med vetlo ho vegde 11450 g og var 75 cm. Ho har vorte stor den vetle jento vår. No går ho rundt bordet og rundt leikegrinda. Eg trur ho går snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars vetlo vår som hoster på nattta. Natt til i går låg ho i vår seng. Ho er ikkje like ille på dagen. Men ho vert så tett på natta. Eg føler at hostinga høres ut som at ho misser pusten. Ho gjere jo ikkje det, men det høres så ille ut. Legen har skreve ut hostesaft som vi skal hente i dag. Håper på ei betre natt i natt. Ellers reise me austover med toget på torsdag. Så i dag må vi pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Då går vetlo vår. Det er superkjekt! Sambo har hatt omgangsjuka no og i dag har eg blitt litt uggen. Vetlo har også kasta opp to ganger i går, men var i super form i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ei lita ei som går! :strix: Jeg må si jeg syntes det var innmari stas når snuppa her begynte å går! :hjerte:

Håper du slapp omgangsyka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ei lita ei som går! :strix: Jeg må si jeg syntes det var innmari stas når snuppa her begynte å går! :hjerte:

Håper du slapp omgangsyka!

Ja, det er utrulig kjekt og stas :hjerte: Håper alt er bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det framleis i sjukdom. Vetlo har fått eit nytt virus og er surklete og har hatt mykje feber. Eg slapp nok ikkje heilt unna omgangsjuka, men det var verre med sambo. Føler kanskje no at vetlo kanskje kvikner litt, men vil framleis ikkje eta mykje. Ein dag var feberen oppi 40 grader. Den har svinga siden onsdag. Var til lege i går men det var ikkje noko dei kunne gjera. Ho gjekk på pencelin for litt over ei uka siden. Men trur og håper på at ho kjem seg litt no. Me er sletne av sjukdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...