Gå til innhold

Mammo og vetlo si sladrebok


Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Huff eg som skal på trening etter fødsel i 4 veker og alt... Eg har fått urinveisinfeksjon! Hater det! Meg, sambo og vetlo reise på lørdag og eg er ikkje i form. Har hatt vondt i hodet i dag og.. Meg og sambo drar 4 dager til Barcelona i oktober, då skal bestemora på østlandet ha jento.. I går var eg ute å ridde for tredje gang etter fødsel. Drt gjekk bra, men merker at eg mangler kjernemusklatur i mage og rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rart i dag har meg og sambo våre i lag i to år! Vi har budd i lag i 1 av dei og har allerede ei datter på 7 mnd. Da må vel vera godt jobba :Hehe: Han fekk craft regnkler av meg denne veka. I dag fekk eg eit nytt hjertesmykke av han. Eg fekk ett første jula vi var sammen. Nå går vi mot vår tredje og brylløp i 25 juni 2011. No er vi attende der det starta i juni 08. Då eg var på trening og han jobba tilfeldigvis der. Han skulle hjelpe ein gut med måltida og guten satt på same bord som meg. No sit vi på same bordet igjen og eg skal trene meg opp etter fødselen av dattera vår! :yvonne::kgbaby: No er dei på løpetur, mens eg sit og mimre.

Vetlo er blitt så skeptisk. Ho er redd latter og nokre personar, no trur eg og vi kan leggje til nye plassar. Ho begynner å like Bø-titit leiken og prøver å spele på slurva. Ho skiter meir, ergo raudare stomp. Ein kan kjenne endringar i gommen, så no er tenna på veg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er eg utolmodig etter å starte treninga. I morgon startar me opp for fullt. Eg skal bade, sykle, ha sirkeltrening, og være i treningsrom. Eg får også kostholdsråd. Dette blir nok ein energiboost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Då var eg på tredje treningsveka og eg har vorte forkjølt. Men føler eg er klar igjen i morgon. Neste veke er den siste her oppe.

Slik ser ei treningsveke ut her på fjellet

Mandag:basseng,sykling, og styrke

Tirsdag:Basseng,,og ridning

Onsdag:Basseng, sykling,gymsal

Torsdag:Basseng,sykling og ridning

Fredag: Basseng,sykling og styrke

Vi har og vore på fjelltur, eg sykla på armsykkel med motor som ein kan henge på rullestolen. I morgon skal vi ha ei lengre uteøkt i skogen. Håper formen er god. Vi er ei gruppe berre med min skade og dei fleste er eldre enn meg. Det er bra fordi eg får dele erfaring og sjå korleis kroppen reagerer i eldre alder.

Sambo skal springe Birken så han har trent nesten kvar dag med dattera i joggevogn. Opphaldet her oppe blant mange ukjende, har gjort vetlo mykje tryggare. Sambo har jobba her, så han kjenner til mange av dei tilsette. Vetlo har møtt to andre små, ei på eit og ein på 9mnd.

Kjipt å bli uggen no, har stått over all trening i dag, sånn at kroppen for kvile. I morgon reise vi til Lillehammer, der vi skal bu på hotell saman med svigers. Planen er å kose meg med ei vennine og heie han inn i mål. Vi har fått barnevakt, slik at vi går ut på kvelden på lørdag.

Tennene er let vente på seg. Mammma fortalde at eg var tannlaus og snau til eg var eit år :ler: Ho har hår i det minste, ikkje masse men det er der. Ho er blitt maskott her oppe og shower med mange. Vi har ei fast "trillepike" i går fekk vi ei til.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tusen takk jenter! :klemmer: Då fekk eg jobb der eg var på opptrening og sambo har jobba. Midt på fjellet! Men eg elsker plassen og det er nok ein drømmejobb for meg. Men oppstart er usikkert, siden det kommer an på når leiligheten kommer på plass. Vetlo er aktiv og står stadig i krabbeposisjon, men ho detter fort ned og åler seg fram istaden. Her er det drittvær med kuling, vi hører vinden uler rundt huset. I helga var vi hos mamma og pappa,vi hadde ikkje sett dei etter at vi kom tilbake. Alles auger var vendt mot vetlo, noko ho trivdes heilt fortreffelig med :ler:

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vesla reist seg og gått langs bord og sofa i 2 uker, men krabbe gidder hun ikke. :)

Her snakker vi vidunderbarn!Så stillig då!vetlo har prøvd gåleiketøy men ho synes det var enklast å gå bakover. Så stod ho og dansa og hoppa i den. Men ho er nok langt frå å reise seg opp på eiga hand ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

No sitter vetlo vår uten støtte. I tilegg kan ho sitte på kne og ho prøver å reise seg, men uten hell. Ho er så søt :kgbaby: No har ho fått så sår stump at ho blødde litt i dag. Har bytta bleier ofte og lufta godt, noko ho liker godt! Det verkar som ho ikkje har smerter i kvardagen.

Meg og sambo elska Barcelona. Vi var på Parc Guell, såg Sagrada Familia, og to av Gaudis hus inni Barcelona. Vi koste oss i sidegatene i Barri Gotic og naut utsikten Parc Montijck (er kanskje litt skrivefeil her, sorry!)Vi åt gode middager og drakk god drikke. Tempraturen låg på 18-20 grader med innlagt regn. Sambo gjekk og gjekk, snille han :klem:

No sitter han med magevondt stakkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, Barcelona står øverst på ønskelista mi! :hjerte: Men med bekkeløsning blir det ikke med det første. Ja,ja, noe å drømme om!

Jeg må si jeg er imponert over barnas pågangsmot! Jeg har tenkt på sånn gåvogn,men er redd hun er for lita. Kanskje en idè likevel! ;)

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stor vetlo har blitt. Her har vesla vår nå begynt å øve seg på å stå uten støtte, går ikke like bra for å si det sånn. Vi har fått gåvogn, men vil vente med å bruke den litt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :klem: Vi bruker bare gåvogn heima hos mamma og pappa. Ho står mest og hopper og kviler med å sitte når ho er sliten. Eg digger den, men trur ikkje det er lurt med overdreven bruk heller. Barcelona anbefalest masse!

Her har vi ein stor kamp mot forkjølelse og magevondt. No ligger assistenten nede for telling. Vi får heldigvis vikar i morgon. Vetlo elskar å sitte og vil opp å stå med støtte heile tida. Ho prøver også å finne ut av vinking, men det er litt tilfeldig endå. Helga blir hos mamma og pappa om dei klarar å legge om dekk.

Ellers er det nytt styr med NAV. Det sambo understreka i brev han skulle ta ut i pappaperm i sommer er blitt trekt fra meg! No hevder dei at han har ein mnd med pappaperm att. Er det mogeleg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Jenta har hatt den fjerde barnesjukdom. Det var iallefall det legen sa. No sitte eg der prikkete og fæl. Eg visste ikkje at voksne kunne få det??Det klør og greier Ellers står jento masse no, men ho held seg fast og slepper så ho raser i golvet. Sånn repeterer ho dagen lang. Når ein kul er borte kjem ein ny. Ellers har vi kjøpt kiddostol, og er super nøgd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å stå og slippe seg så hun raser i gulvet husker jeg vesla her gjorde for en måned siden. Da følte jeg at vi ikke gjorde annet enn å trøste en som slo seg. Det går nå over heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...