Gå til innhold

Mammo og vetlo si sladrebok


Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Då var vi komen heim frå ferie. Vi la inn ett kviledøgn opp og ned. Nord-Trøndelag var kjempe fint med fin natur. I dag har vetlo vore på kontroll på helsestasjonen og fått den andre vaksinen. Ho er slapp og trøtt og sover mykje. No er ho 65,5 cm og 8020g

No hører eg tulla i det fjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har vi vore på besøk. Merker kor sjeldan det faktisk skjer :gjeiper: Meg og K er veldig flinke til å dra rundt på tur eller er hos familie. Spesielt i det siste.... Etter vetlo vart fødd føler eg at vi stadig er på farten. Alle vil ha en del av oss i familien.

Føler vetlo ikkje er i tipp topp form. I dag sovna ho kl sju.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom for å hilse på Frk.Edderkopp!

Følte det var på sin plass!

Hilsen Tarantella ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

No er vi endelig heima hos oss sjølv etter ei uke hos mamma og pappa, ei uke hos mormor og morfar og ei uke i odder i danmark. På mandag starter K i jobb igjen og meg og jento får assistent frå sverige. Ei dame på 60 år. Kjenner eg gruer meg litt. Det vart ledig relevant jobb her vi bur og eg har søkt, no er det berre å kryssa fingrane for at eg kan få den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vetlo vore veldig urolig. Trur kanskje det er magen eller tennene. No ruller ho seg over heile golvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi ein roligere dag der alle slappe av. Vi har foresten bestilt lekegrind fra ringo. Håper den kommer i posten snart. Kvier meg til å møte assistenten i morgon. Synes det er bra at ho er godt vaksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er superfornøyd med assistenten. K tok feil av startpunktet til jobb, så han blir heima til 15. Så nå har vi både assistent og mann :Hehe: Vi har rydda i skap ol. I dag var vi på kontroll. Vetlo er 8570 og 67,5 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi fått leikegrind! Så har vi vore på babytreff og kost oss. Leikegrinda falt i smak og ho kan ligge å prate med seg sjølv. I dag gulpa ho meg mitt i kløfta :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på. :vinke: Takk for hilsen i dagboka mi.

Jeg har også blitt gulpet i kløfta noen ganger. :fnise:

Ønsker deg en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Så kjekt at du stikke innom ! Ja det er ikkje kjekt med gulp. I helga var vi på besøk hos mamma og pappa. Der vart det masse morell og bringebæreting nam! I dag hadde vi besøk av ei vennine. Ho mata og bytta bleia på vetlo og ho var så snill!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vore på kafe og møtt vennine. Vetlo var så opptatt av alle folka at det var vanskelig å ete. Føler meg flink som har trent kvar dag denne veka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vore på kafe og møtt vennine. Vetlo var så opptatt av alle folka at det var vanskelig å ete. Føler meg flink som har trent kvar dag denne veka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi vore på kafe og møtt vennine. Vetlo var så opptatt av alle folka at det var vanskelig å ete. Føler meg flink som har trent kvar dag denne veka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vore på kafe og møtt vennine. Vetlo var så opptatt av alle folka at det var vanskelig å ete. Føler meg flink som har trent kvar dag denne veka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært kjempeflink til å trene! Jeg kommer meg i vei to ganger i uka for å trene bekken, men kunne egentlig tenkt meg å trene mere.

Tulla mi er også kjempenysgjærrig på cafè! Hun skal være bra sulten før hun spiser da ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for i går!!! :klemmer: Var kjekt å se deg og den lille! Hun er så søt og snill, atte!! :rødme:

Og du er FLINK som trener hver eneste dag!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :vinke:

I dag var vi på vift igjen. Eg måtte ha foto til ein søknad. Vi havna i næraste by. Vi traff ei vennina og gjekk på kafe. På vegen heim rauk speglen på bilen pga ein stor tysk campingbil som køyrte for fort på smal veg. :tristbla::kjefte:

I helga hadde vi barnevakt og var på konsert. No har eg ikkje trent på ei stund, trur eg må ta ein sein sykkling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No sitte jento snart! Ho kan krabba men er mest åling og at ho drar seg framover. Så hurtig ho er! Ingen tannebisser enda. Har søkt jobbar men ingen napp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...