Gå til innhold

Anime-tråd

Sequax

Anbefalte innlegg

Gjest Tsunade

Flink og flink... :glare: det er kun et resultat av at andre ting kommer i veien iblant. Når jeg da har anledning til å sette meg ned og se, blir det rene festkvelden! :strix:

Enig med deg, jeg blir også lei av snobberi: "Nei æsj altså, jeg ser ikke på slikt, det er så teit, så barnslig du er" osv. Jeg liker både å tenke og å bli underholdt, så ja takk, begge deler, sier nå jeg. Stakkars snobber, så mye moro de går glipp av!

Er det kjekke mannfolk i anime, sier du! Nei, det har jeg aldri lagt merke til...høhø :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm. :klø: Men du vet...nedlastning er jo veien to go. :nigo:

Tør ikke laste ned, for jeg kjenner ikke til hvilke sider det er trygt å laste ned fra... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så første episoden av Occult Academy nå, likte den kjempegodt! :happy:

Fengende tittel! Skal sjekke det ut etterpå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå, nå fikk jeg skikkelig nostalgisk følelse, og husket den sommeren jeg så de siste episodene av Champloo. Nesten flaut å innrømme at jeg så tegnefilm, men jeg var så ensom. Scenen hvor Jin sloss mot Karyia er helt konge. Veeeldig kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

La merke til noe morsomt da jeg så på en episode av Occult Academy nå. Tok en skjermdump an introen:

OA.jpg

Dere ser gullfiguren nede i venstre hjørne? Den er tatt fra et arkeologisk funn i Norge, nærmere bestemt graven hvor Osebergskipet (vikingskipet på 20-kronersmynten) lå. Er på utstilling i Oslo. Haha!

(bilde her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, en animetråd på Kvinneguiden, hvem skulle trodd det? :surprised::overrasket:

Favorittanimene mine må være Naruto (jeg er selverklært narutard), Death note, Higurashi, Darker than black,

Haruhi Suzumiya no yuutsu og vampire knight.

Kommer ikke på flere i farten :)

Følger også med på Occult academy, har vært bra hittil :jepp:

Jeg elsker også Studio Ghibili-filmene men har bare sett Spirited away, Min nabo totoro og Wisper of the heart hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Sjoko-frosk! :vinke: Velkommen hit!

FOLKENS!!! "ny" Ghibli har kommet ut; dvs. den ble gitt ut i Japan for en tid tilbake, men nå er den endelig "allemannseie". Den heter "Ocean Waves" og er på vei til postkassa mi sammen med Blu-Ray av Ponyo!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

:velkommen: SjokoFrosk!

Så gøy med flere Narutarder, ikke bare jeg som er grisehekta? :ler:

Spennende og dramatisk for tiden, ikke sant?

Kommer du over Ghibli du ikke har sett, så vet du hva du har å gjøre! ;)

Monoke-hime er jeg veldig glad i, anbefales. Hotaru no hake likeså, men da må du ha en hånd å holde i samt et arsenal av lommetørklær...

Hurra & takk for tips, Sequax, ny Ghibli er jo helt fantastisk! Du har vel sett den allerede, hva syns du?

Skal sjekkes ut ASAP! :sikle:

Pingting, du er bra skarpsynt! Er det din spesielle jutsu, eller? :jepp:

Har masse å ta igjen selv, jeg har vært UTEN NETT i over to uker!!

Dere kan jo tenke dere hva det fører til: anime-abstinens og manga-mani. :dåne:

Er bare én ting å gjøre: nerde ivei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingting, du er bra skarpsynt! Er det din spesielle jutsu, eller? :jepp:

Neida, man blir bare skikkelig miljøskada av å være arkeolog :fnise:

Hei på deg, SjokoFrosk! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått anime-piffen opp igjen og nikoser meg med Neon Genesis Evangelion, Naruto, Samurai Champloo (for andre gang) og Fairy Tail. :happy: Måtte liksom bare få nevne det siden ingen andre jeg kjenner bryr seg om mine ''nerdete tegnefilmserier''. Hmph.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tsunade

Sånn er det å være nerd, Belle, har det akkurat på samme måten selv! :biggrin: Det er bra du koser deg likevel, selv om venner ikke forstår hva de egentlig går glipp av. ;)

Fant en artig liten sak på youtube for en tid siden, jeg holdt virkelig på å stryke med da jeg så denne... :legrine: enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å være nerd, Belle, har det akkurat på samme måten selv! :biggrin: Det er bra du koser deg likevel, selv om venner ikke forstår hva de egentlig går glipp av. ;)

Fant en artig liten sak på youtube for en tid siden, jeg holdt virkelig på å stryke med da jeg så denne... :legrine: enjoy!

Nei, de forstår virkelig ikke hva de går glipp av. :fnise:

:skratte: Fantastisk!

Nå er jeg forresten ferdig med Neon Genesis Evangelion. Ikke noe jeg ville anbefalt til andre egentlig. Veldig merkelig, sær og treig, men samtidig utrolig spennende og kul til tider. Vet liksom ikke helt hva jeg skal tro. :klø:

Og så har jeg sett to episoder av Cowboy Bebop nå. Liker det veldig godt så langt ihvertfall. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsunade: Ponyo var helt utrolig søt!! Anbefales! Skal se Ocean Waves idag, tenker jeg...Ingenting som slår Ghibli!! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tsunade

Takk for tipset, Sequax! :)

Må få sett den så snart som mulig, selv om jeg sikkert kommer til å gråte av den også, slik jeg ALLTID gjør når jeg ser en Ghibli... :grine:

Jeg blir så lett rørt, og de filmene er bare så innmari fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Sequax! :)

Må få sett den så snart som mulig, selv om jeg sikkert kommer til å gråte av den også, slik jeg ALLTID gjør når jeg ser en Ghibli... :grine:

Jeg blir så lett rørt, og de filmene er bare så innmari fine!

Å, jeg også!! "Ghibliene" ( og særlig Miyasaki Sr. ) er eksperter på å fange stemninger og følelser i filmene sine. Har ikke fått sett Ocean Waves enda av denne simple grunn: aner ikke hvor jeg har forlagt den!! :kjefte: Finner den nok når jeg leiter mer nøye, tenker jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med Cowboy Bebop og jeg må bare få si at jeg ELSKER det! :strix: Minst like mye som Samurai Champloo - og det sier vel sitt. Anbefales! :jepp:

Nå har jeg begynt på Full Metal Alchemist Brotherhood (droppet den ''originale'' FMA etter 20 episoder på grunn av denne som visstnok skal være 1000 ganger bedre og som følger mangaen til punkt og prikke). 64 episoder uten en eneste filler. :happy:

Det er så gøy å endelig ha animepiffen tilbake. :nigo:

Forresten...jeg har fått min kjære til å se Cowboy Bebop også. :fnise:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...