Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ninja: Vil bare tipse alle anime-fans om nettstedet crunchyroll.no. Se anime uten nedlasting! Der vises MASSER av serier aldeles gratis og oppdateres kontinuerlig etterhvert som nye episoder går på japansk TV. Super lyd- og bildekvalitet, i HD! Fin mulighet til å bli kjent med nye serier. Stedet inneholder mye cosplay-stash også. :tommelopp:

Wow! I HD ?? Takk for tipset! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ninja: Vil bare tipse alle anime-fans om nettstedet crunchyroll.no. Se anime uten nedlasting! Der vises MASSER av serier aldeles gratis og oppdateres kontinuerlig etterhvert som nye episoder går på japansk TV. Super lyd- og bildekvalitet, i HD! Fin mulighet til å bli kjent med nye serier. Stedet inneholder mye cosplay-stash også. :tommelopp:

*noterer før moddene fjerner det*

:fnise:

Gjest Tsunade
Skrevet

*noterer før moddene fjerner det*

:fnise:

OOOps-ikke meninga å bryte regler, er nybegynner på dette. :sjenert:

Skrevet

Det er greit, vi andre gjør det hele tiden, trikset er bare å leke naiv!

eeeeh, også ikke legge ut om det i en tråd. :ler:

Skrevet

Det er greit, vi andre gjør det hele tiden, trikset er bare å leke naiv!

eeeeh, også ikke legge ut om det i en tråd. :ler:

:skratte: :skratte:

Skrevet

Det har visst fått stå, enn så lenge. Mulig de bare har gitt oss opp, haha.

Hvilke serier liker du da, Tsunade? :)

Gjest Tsunade
Skrevet

Er nok ikke så original, jeg liker Naruto kjempegodt, spesielt Shippuden - serien. Har også sett litt av Bleach og Kiba, for lite foreløpig til å uttale meg så veldig. Har masse å ta igjen, men det betyr at jeg har mye å glede meg til! Tar gjerne imot tips. Ellers går det i film; klassikere, Satoshi Kon og ikke minst den store mester Miazaki! :pls: Filmene hans er så utrolig vakre at jeg bare må grine. :grine:

Skrevet

Alle leser eller ser på Naruto. Er det en bra serie? Jeg aner ikke hva det handler om, men syns det virker kjedelig så derfor gidder jeg ikke finne ut om jeg liker den. :skravle:

Er det teit. Bør jeg gi den en sjanse?

Jeg tror min smak for Anime og manga er veldig limited fordi jeg ser bare på det jeg selv tror jeg vil like. Om jeg hadde gitt andre serier en sjanse så hadde jeg vel likt dem også.. eller hur?

Skrevet

Er nok ikke så original, jeg liker Naruto kjempegodt, spesielt Shippuden - serien. Har også sett litt av Bleach og Kiba, for lite foreløpig til å uttale meg så veldig. Har masse å ta igjen, men det betyr at jeg har mye å glede meg til! Tar gjerne imot tips. Ellers går det i film; klassikere, Satoshi Kon og ikke minst den store mester Miazaki! :pls: Filmene hans er så utrolig vakre at jeg bare må grine. :grine:

Jeg elsker også Miyasaki! Hvilke Ghiblier har du sett ? :)

Skrevet

Alle leser eller ser på Naruto. Er det en bra serie? Jeg aner ikke hva det handler om, men syns det virker kjedelig så derfor gidder jeg ikke finne ut om jeg liker den. :skravle:

Er det teit. Bør jeg gi den en sjanse?

Jeg tror min smak for Anime og manga er veldig limited fordi jeg ser bare på det jeg selv tror jeg vil like. Om jeg hadde gitt andre serier en sjanse så hadde jeg vel likt dem også.. eller hur?

Jeg er sånn at jeg prøveser episoder for å se om det er noe. Liker jeg ener'n går jeg over til toer'n. Liker jeg toer'n prøver jeg meg på treer'n..osv...

Hvilke animer ser du på for tiden ? :danse:

Skrevet

Jeg er sånn at jeg prøveser episoder for å se om det er noe. Liker jeg ener'n går jeg over til toer'n. Liker jeg toer'n prøver jeg meg på treer'n..osv...

Ja, litt sånn er jeg og. Hvis det er noe som er midt på treet, så pleier jeg å se minst tre episoder før jeg bestemmer meg. Veldig kjekt med sånne streaming-sider altså, så slipper man å styre med å laste ned ting man kanskje ikke kommer til å like.

Skrevet

Ja, litt sånn er jeg og. Hvis det er noe som er midt på treet, så pleier jeg å se minst tre episoder før jeg bestemmer meg. Veldig kjekt med sånne streaming-sider altså, så slipper man å styre med å laste ned ting man kanskje ikke kommer til å like.

Helt genialt! :jepp:

Nå har jeg ikke vært i "anime-mood" på en stund. Flere som har det sånn ? Tror ikke jeg har sett en animeepisode på nesten en måned. Og ingen filmer heller...Men det bygger seg opp igjen snart, tenker jeg!! ( og da blir det overdose igjen...)

Noen som kjenner seg igjen, eller ? :ler:

Gjest Tsunade
Skrevet

Må først få takke deg, Sequax, for at du startet anime - tråden, kjempebra! :enig: Er ganske ny på forumet og har mest lest litt her & der på forskjellige tema, syns det kan bli en del useriøse greier til tider, denne her er MYE bedre!

Yatta! :bolledeig:

Ghibli'er jeg har sett er: Prinsesse Mononoke, Chihiro og heksene/Spirited Away, Min nabo Totoro, Nausicäa, Grave of the Fireflies. Så ja, jeg har ennå noen til gode, gleder meg!

Til Chiyo vil jeg bare si: hvorfor ikke prøve? Koster ikke noe annet enn litt tid og kanskje tålmodighet. Selv ble jeg nærmest tvunget til å se på Naruto for noen år siden, tenkte først hva f... er dette slags hyperaktiv barne - TV, får vondt i hue, skjønner ikkeno'!! Men i løpet av noen få episoder kom jeg ordentlig inn i det, så her sitter jeg nå og er ganske så hekta. Ligger litt etter i forhold til nyeste episoder, og så er det alle de andre seriene og filmene jeg ikke har sjekka ut ennå...det blir nok anime - overdose her også snart! :blink:

Gjest Tsunade
Skrevet

PS. Nå oppdaget jeg en feil på det første innlegget mitt: det skal jo selvfølgelig være .com og IKKE .no på den adressen. Unnskyld!

Skrevet

Har ikke sett anime på dritlenge. Har bare ikke vært i humør. Kanskje jeg skal prøve å se første episode av Naruto. Men ikke nå... senere.

Skrevet

Jeg også syntes Naruto (Kakuro som jeg kalte det for da :skratte: ) virket helt urteit da bror så på det. Men så tenkte jeg hvorfor ikke, og nå synes jeg det er helt fantastisk. :rødme: Har bare sett 9 episoder da, men liker det så langt ihvertfall.

Til Tsunade: har du sett Fairy Tail? Dersom du liker Naruto vil du like det tror jeg. :sjenert:

Og ja, Sequax, jeg kjenner meg igjen. Alt går i bølgedaler her også. :ler:

Skrevet

Bare jeg som er helt nerd hele tiden, altså? :fnise:

Skrevet

Bare jeg som er helt nerd hele tiden, altså? :fnise:

Veeel, jeg har vel en tendens til å nerde med andre ting da, når animeseingen er nede i en bølgedal. :fnise:

Skrevet

Jeg og ;) Går jeg lei av animetitting spiller jeg, går jeg lei av spillingen blir det et annet spill og når jeg er lei av det og så er det tilbake til animetitting.

It`s the circle of liiiiiiiiiiife...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...