Gjest Tsunade Skrevet 20. juli 2010 #721 Skrevet 20. juli 2010 Flink og flink... det er kun et resultat av at andre ting kommer i veien iblant. Når jeg da har anledning til å sette meg ned og se, blir det rene festkvelden! Enig med deg, jeg blir også lei av snobberi: "Nei æsj altså, jeg ser ikke på slikt, det er så teit, så barnslig du er" osv. Jeg liker både å tenke og å bli underholdt, så ja takk, begge deler, sier nå jeg. Stakkars snobber, så mye moro de går glipp av! Er det kjekke mannfolk i anime, sier du! Nei, det har jeg aldri lagt merke til...høhø
Sequax Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #722 Skrevet 20. juli 2010 Hmmm. :klø: Men du vet...nedlastning er jo veien to go. Tør ikke laste ned, for jeg kjenner ikke til hvilke sider det er trygt å laste ned fra...
Pingting Skrevet 20. juli 2010 #723 Skrevet 20. juli 2010 Så første episoden av Occult Academy nå, likte den kjempegodt! :happy:
Sequax Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #724 Skrevet 21. juli 2010 Så første episoden av Occult Academy nå, likte den kjempegodt! :happy: Fengende tittel! Skal sjekke det ut etterpå!
Gjest Tsunade Skrevet 24. juli 2010 #725 Skrevet 24. juli 2010 Så bra at du likte den da, Pingting! Ja, du må sjekke den, Sequax; det er en kul og spennende serie.
Marshmallows1 Skrevet 24. juli 2010 #726 Skrevet 24. juli 2010 Håhå, nå fikk jeg skikkelig nostalgisk følelse, og husket den sommeren jeg så de siste episodene av Champloo. Nesten flaut å innrømme at jeg så tegnefilm, men jeg var så ensom. Scenen hvor Jin sloss mot Karyia er helt konge. Veeeldig kul.
Pingting Skrevet 6. august 2010 #727 Skrevet 6. august 2010 La merke til noe morsomt da jeg så på en episode av Occult Academy nå. Tok en skjermdump an introen: Dere ser gullfiguren nede i venstre hjørne? Den er tatt fra et arkeologisk funn i Norge, nærmere bestemt graven hvor Osebergskipet (vikingskipet på 20-kronersmynten) lå. Er på utstilling i Oslo. Haha! (bilde her)
Shade Skrevet 6. august 2010 #728 Skrevet 6. august 2010 Wow! Det var litt tøft! Imponert over at du la merke til det
SjokoFrosk Skrevet 8. august 2010 #729 Skrevet 8. august 2010 Yes, en animetråd på Kvinneguiden, hvem skulle trodd det? Favorittanimene mine må være Naruto (jeg er selverklært narutard), Death note, Higurashi, Darker than black, Haruhi Suzumiya no yuutsu og vampire knight. Kommer ikke på flere i farten Følger også med på Occult academy, har vært bra hittil Jeg elsker også Studio Ghibili-filmene men har bare sett Spirited away, Min nabo totoro og Wisper of the heart hittil.
Sequax Skrevet 10. august 2010 Forfatter #730 Skrevet 10. august 2010 Hei, Sjoko-frosk! Velkommen hit! FOLKENS!!! "ny" Ghibli har kommet ut; dvs. den ble gitt ut i Japan for en tid tilbake, men nå er den endelig "allemannseie". Den heter "Ocean Waves" og er på vei til postkassa mi sammen med Blu-Ray av Ponyo!!!!
Gjest Tsunade Skrevet 14. august 2010 #731 Skrevet 14. august 2010 SjokoFrosk! Så gøy med flere Narutarder, ikke bare jeg som er grisehekta? Spennende og dramatisk for tiden, ikke sant? Kommer du over Ghibli du ikke har sett, så vet du hva du har å gjøre! Monoke-hime er jeg veldig glad i, anbefales. Hotaru no hake likeså, men da må du ha en hånd å holde i samt et arsenal av lommetørklær... Hurra & takk for tips, Sequax, ny Ghibli er jo helt fantastisk! Du har vel sett den allerede, hva syns du? Skal sjekkes ut ASAP! Pingting, du er bra skarpsynt! Er det din spesielle jutsu, eller? Har masse å ta igjen selv, jeg har vært UTEN NETT i over to uker!! Dere kan jo tenke dere hva det fører til: anime-abstinens og manga-mani. :dåne: Er bare én ting å gjøre: nerde ivei!
Pingting Skrevet 15. august 2010 #732 Skrevet 15. august 2010 Pingting, du er bra skarpsynt! Er det din spesielle jutsu, eller? Neida, man blir bare skikkelig miljøskada av å være arkeolog Hei på deg, SjokoFrosk!
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2010 #733 Skrevet 17. august 2010 (endret) Nå har jeg endelig fått anime-piffen opp igjen og nikoser meg med Neon Genesis Evangelion, Naruto, Samurai Champloo (for andre gang) og Fairy Tail. :happy: Måtte liksom bare få nevne det siden ingen andre jeg kjenner bryr seg om mine ''nerdete tegnefilmserier''. Hmph. Endret 17. august 2010 av ^^Belle^^
Gjest Tsunade Skrevet 17. august 2010 #734 Skrevet 17. august 2010 Sånn er det å være nerd, Belle, har det akkurat på samme måten selv! Det er bra du koser deg likevel, selv om venner ikke forstår hva de egentlig går glipp av. Fant en artig liten sak på youtube for en tid siden, jeg holdt virkelig på å stryke med da jeg så denne... enjoy!
^^Belle^^ Skrevet 18. august 2010 #735 Skrevet 18. august 2010 Sånn er det å være nerd, Belle, har det akkurat på samme måten selv! Det er bra du koser deg likevel, selv om venner ikke forstår hva de egentlig går glipp av. Fant en artig liten sak på youtube for en tid siden, jeg holdt virkelig på å stryke med da jeg så denne... enjoy! Nei, de forstår virkelig ikke hva de går glipp av. Fantastisk! Nå er jeg forresten ferdig med Neon Genesis Evangelion. Ikke noe jeg ville anbefalt til andre egentlig. Veldig merkelig, sær og treig, men samtidig utrolig spennende og kul til tider. Vet liksom ikke helt hva jeg skal tro. :klø: Og så har jeg sett to episoder av Cowboy Bebop nå. Liker det veldig godt så langt ihvertfall. :happy:
Sequax Skrevet 19. august 2010 Forfatter #736 Skrevet 19. august 2010 Tsunade: Ponyo var helt utrolig søt!! Anbefales! Skal se Ocean Waves idag, tenker jeg...Ingenting som slår Ghibli!!
Gjest Tsunade Skrevet 19. august 2010 #737 Skrevet 19. august 2010 Takk for tipset, Sequax! Må få sett den så snart som mulig, selv om jeg sikkert kommer til å gråte av den også, slik jeg ALLTID gjør når jeg ser en Ghibli... Jeg blir så lett rørt, og de filmene er bare så innmari fine!
Gjest Tsunade Skrevet 19. august 2010 #738 Skrevet 19. august 2010 Og her er mer moro for alle Narutards!
Sequax Skrevet 20. august 2010 Forfatter #739 Skrevet 20. august 2010 Takk for tipset, Sequax! Må få sett den så snart som mulig, selv om jeg sikkert kommer til å gråte av den også, slik jeg ALLTID gjør når jeg ser en Ghibli... Jeg blir så lett rørt, og de filmene er bare så innmari fine! Å, jeg også!! "Ghibliene" ( og særlig Miyasaki Sr. ) er eksperter på å fange stemninger og følelser i filmene sine. Har ikke fått sett Ocean Waves enda av denne simple grunn: aner ikke hvor jeg har forlagt den!! Finner den nok når jeg leiter mer nøye, tenker jeg!
^^Belle^^ Skrevet 24. august 2010 #740 Skrevet 24. august 2010 (endret) Nå er jeg ferdig med Cowboy Bebop og jeg må bare få si at jeg ELSKER det! Minst like mye som Samurai Champloo - og det sier vel sitt. Anbefales! Nå har jeg begynt på Full Metal Alchemist Brotherhood (droppet den ''originale'' FMA etter 20 episoder på grunn av denne som visstnok skal være 1000 ganger bedre og som følger mangaen til punkt og prikke). 64 episoder uten en eneste filler. :happy: Det er så gøy å endelig ha animepiffen tilbake. Forresten...jeg har fått min kjære til å se Cowboy Bebop også. Endret 24. august 2010 av ^^Belle^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå