Gå til innhold

Anime-tråd

Sequax

Anbefalte innlegg

:bond: Jeg har så lyst på en Samurai Champloo samleboks. Men 47 pund? *klarer.ikke.å.holde.meg.borte*

...to be continued :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååååh! Gjørdetgjørdetgjørdet!

*dårlig innflytelse*

:fnise: Dersom det blir lite å gjøre på jobb i dag, tviler jeg på at jeg klarer å holde meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke gjør det vil du bare bruke pengene på noe kjedelig, som mat eller noe sånt, så kjør på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke gjør det vil du bare bruke pengene på noe kjedelig, som mat eller noe sånt, så kjør på! :jepp:

:skratte: Det tok visst ikke lang tid nei, før den lå i handlekurven. :flau: Da jeg fant hele serien til 30 dollar (i forhold til 47 pund på play.com) på amazon.com var liksom saken biff. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente! :tommelopp: Og de pengene du sparte på å kjøpe den på amazon kan du bruke på andre animè ting :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink jente! :tommelopp: Og de pengene du sparte på å kjøpe den på amazon kan du bruke på andre animè ting :jepp:

God idé! :5: Jeg har veldig lyst på en Samurai Champloo t-skjorte også nemlig. *geek* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhuhuuuuuh! Slemme Bleach! :grine::kjefte:

:overrasket: Tør jeg å spør hva som har skjedd?

Veldig kul t-skjorte forresten. :jepp:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Tør jeg å spør hva som har skjedd?

Hm, hvor langt har du lest a?

Hva er det med Bleach, a ? :klø:

Noen er slemme med en av yndlingskarakterene mine! :grine:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
:strix: Da var Samurai Champloo ankommet postkassen. Tenkte bare at jeg skulle nevne det... :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Da var Samurai Champloo ankommet postkassen. Tenkte bare at jeg skulle nevne det... :fnise:

Jeg må sikkert gjøre som deg hvis jeg noensinne skal få sett den serien, for streaminga funker ikke! Hverken den ene streaminga eller den andre..... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må sikkert gjøre som deg hvis jeg noensinne skal få sett den serien, for streaminga funker ikke! Hverken den ene streaminga eller den andre..... :kjefte:

Hmmm. :klø: Men du vet...nedlastning er jo veien to go. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tsunade

Streaminga funker ypperlig på crunchyroll, men de viser dessverre ikke Samurai Champloo. Det er en del annet kult der likevel, nå har de begynt å vise Bleach, men det vet vel du, Pingting. :)

Er de slemme med yndlingskarakterene dine, sier du? Jeg vet så godt hvordan det føles, er helt gåen snart selv, for på Naruto Shippuden er de slemme så det holder, de dreper dem!? :sjokkert:

Har ennå ikke kommet over én som døde for over 30 episoder siden...

Har nettopp begynt å følge med på en ny serie på crunch., den heter Occult Academy. Jada, tittelen høres litt cheesy ut, men det lille jeg har sett hittil ga mersmak! Passe grøssent og spennende også, får aldri nok av det!

Også er helten en smart og tøff jente. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streaminga funker ypperlig på crunchyroll, men de viser dessverre ikke Samurai Champloo. Det er en del annet kult der likevel, nå har de begynt å vise Bleach, men det vet vel du, Pingting. :)

Er de slemme med yndlingskarakterene dine, sier du? Jeg vet så godt hvordan det føles, er helt gåen snart selv, for på Naruto Shippuden er de slemme så det holder, de dreper dem!? :sjokkert:

Har ennå ikke kommet over én som døde for over 30 episoder siden...

Har nettopp begynt å følge med på en ny serie på crunch., den heter Occult Academy. Jada, tittelen høres litt cheesy ut, men det lille jeg har sett hittil ga mersmak! Passe grøssent og spennende også, får aldri nok av det!

Også er helten en smart og tøff jente. :tommelopp:

Takk for tips, men crunchyroll legger ikke ut hele episodene før en uke senere for ikke-betalende medlemmer. Så jeg laster ned Bleach fra HorribleSubs, som stjeler crunchyroll sine og legger dem ut :happy:

Dreper, faktisk! Vel, det er nesten å foretrekke over Bleach hvor ingen av de snille dør, bare de slemme. makan til forutsigbart og usannsynlig. Menneh, det er jo shōnen da, så det er strengt tatt ikke det innviklede plottet eller den fantastiske story-linen man ser på det for. ;)

Occult Academy skal herved sjekkes ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Takk for tips, men crunchyroll legger ikke ut hele episodene før en uke senere for ikke-betalende medlemmer. Så jeg laster ned Bleach fra HorribleSubs, som stjeler crunchyroll sine og legger dem ut :happy:

Dreper, faktisk! Vel, det er nesten å foretrekke over Bleach hvor ingen av de snille dør, bare de slemme. makan til forutsigbart og usannsynlig. Menneh, det er jo shōnen da, så det er strengt tatt ikke det innviklede plottet eller den fantastiske story-linen man ser på det for. ;)

Occult Academy skal herved sjekkes ut! :jepp:

Ja, selv om CR har en del kule, eldre serier på lager, er det noe stort tull med den enukes-forsinkelsen deres! :kjefte:

Jeg gidder ikke å betale når jeg ikke må, og etter det jeg hører så er det en del krøll med disse Premium Membership-greiene, så da blir det å vente...

Noen ganger rekker jeg likevel ikke å se, så da er det gøy å spare opp et noen episoder og kjøre helaften.

Men som den Narutard'en jeg er, blir det endel nedlasting fra andre steder. :nigo:

Er det ikke ålreit da, å ha en serie å følge med på der du vet litt hva du får, at heltene ordner opp og klarer seg, så kjent og trygt liksom? Man bryr seg jo om disse folka etterhvert, samme hvor mye "underholdning" det er. Jeg, for min del, trenger noen sånne. :)

Og så må jeg ha noe som overrasker meg underveis.

Dreping, ja. Det er rene massakren for tida, fansen holder jo på å gå bananas! Debattene går, hvem blir den neste? Jeg må begynne å sitte med en boks Cleenex, for jeg har så lett for å gråte når jeg ser noe trist... :grine:

Ps. Episode 2 av Occult Academy er tilgjengelig for alle i morgen. :tommelopp:

Endret av Tsunade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det er sant! Helten ordner alltid opp! Det er i grunn en fast oppskrift på alle kampene og, så man vet sånn ca. når ting kommer til å snu seg slik at det går bra :ler: Ikke veldig dypt og overraskende, men Bleach ser jeg på fordi det er spennende og morsomt (æh, og kjekke mannfolk... :sjenert:). Er ikke noe galt i å ta ting for det det er - jeg blir litt gal av den anime-snobben som kun skal se det særeste av det sære. Vil jeg bli underholdt ser jeg Bleach, skal jeg ha overraskende plot-twists, uforutsigbare kamper og komplekse karakterer så leser jeg Blade of the Immortal.

Så flink du er som samler opp, har alltid lyst til det jeg - men har ikke tålmodighet til det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...