Gå til innhold

Anime-tråd

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere tuller så fælt! :fnise:

Nå har jeg fått sett litt på diverse serier. :hoppe: Black Lagoon startet jeg på kun fordi jeg likte navnet. :lol: Men det viste seg å stemme i dette tilfellet. Den serien var dritbra!

Ellers har jeg fått sett et par episoder av både Blade of the Immortal og Samurai Champloo og liker begge to. Champloo bedre enn Immortal. :jepp:

Pinting: gleder meg til å se AMV'en din. Fra hvilken film/serie lager du? *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinting: gleder meg til å se AMV'en din. Fra hvilken film/serie lager du? *spent*

Ja, gjett da? :rolleyes:

Neida, men det er kjekt å bruke Bleach, for der er det så mange episoder å ta av. Fy søren det tar lang tid å lage altså! Men så prøver jeg veldig bevisst å unngå alt det som irriterer meg i 90% av AMV'ene jeg ser, sånt som helt tilfeldige bilder uten mål og mening, bilder som ikke passer musikken, musikk som høres kul ut men som har tekst som er helt på trynet... og så videre.

Jaaah, Champloo er så kul! Les Blade som manga, du.

Hva handler Black Lagoon om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Selvsagt måtte det bli Bleach. Gleder meg til å se den. :jepp:

Black Lagoon handler om et ''shipping company'' med tilholdssted i Thailand. De er pirater og smuglere, og serien handler om hva som dukker opp på ulike oppdrag og lignende. I andre sesong får vi se litt mer av hvilke ulovligheter som skjer i selve byen (har bare kommet til episode 17 eller noe, av 24).

Det er en skikkelig actionserie fylt med blod og gørr og tonnevis med pistolskyting. Da mener jeg tonnevis! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett ferdig Tales from Earthsea....helt fantastisk !

Lord Cob var uhyre feminin, da ! Jeg satt hele tiden og ventet på at Lord Cob skulle vise seg å være Lady Cob etterhvert... :fnise:

Liker litt skummel anime som denne ( med magi og svarte øyenhuler og slim ) bare det ikke er blod :rødme:

Alt i alt en helt nydelig film som jeg allerede gleder meg til å se igjen ! Terningkast 5 !

Belle: har du lest boka ferdig enda ?

Pingting: gleder meg til å se AMV'en din, jeg også ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

:jepp:

Lord Cob var uhyre feminin, da ! Jeg satt hele tiden og ventet på at Lord Cob skulle vise seg å være Lady Cob etterhvert... :fnise:

Liker litt skummel anime som denne ( med magi og svarte øyenhuler og slim ) bare det ikke er blod :rødme:

Alt i alt en helt nydelig film som jeg allerede gleder meg til å se igjen ! Terningkast 5 !

:fnise: jeg trodde det var en feiloversettele med en gang jeg. For det der kunne da ikke være en mann. :skratte: Syntes Lord Cob var skikkelig uhyggelig jeg. Den stemmen... *grøss*

Earthsea-boka (eller, det er jo en serie da) har jeg ikke planer om å lese. Enda. Det er Howl's Moving Castle-serien jeg skal begynne på.

---------------

Nå har jeg endelig sett Totoro. Herregud for en herlig film. :rødme: Smelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

:fnise: jeg trodde det var en feiloversettele med en gang jeg. For det der kunne da ikke være en mann. :skratte: Syntes Lord Cob var skikkelig uhyggelig jeg. Den stemmen... *grøss*

Earthsea-boka (eller, det er jo en serie da) har jeg ikke planer om å lese. Enda. Det er Howl's Moving Castle-serien jeg skal begynne på.

---------------

Nå har jeg endelig sett Totoro. Herregud for en herlig film. :rødme: Smelt!

Hehe! Ja, jeg også trodde det var noe helt galt der ;)Lady Cob, mener dere vel...også hang jeg meg VELDIG opp i det, da, seffern....men nå kan jeg jo med vitenen om at Cob er MANN bare slappe av neste gang jeg ser filmen... :fnise:

Nei, det var kanskje ikke du som drev og leste Earthsea, nei.. :sjenert:

Totoro er helt nydelig !! Skulle ønske jeg hadde en totoro i et hult tre som nabo, jeg... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Ja, jeg også trodde det var noe helt galt der ;)Lady Cob, mener dere vel...også hang jeg meg VELDIG opp i det, da, seffern....men nå kan jeg jo med vitenen om at Cob er MANN bare slappe av neste gang jeg ser filmen... :fnise:

Nei, det var kanskje ikke du som drev og leste Earthsea, nei.. :sjenert:

Totoro er helt nydelig !! Skulle ønske jeg hadde en totoro i et hult tre som nabo, jeg... :rødme:

:fnise: Jeg også funderte fælt på det en god stund. :lol:

Jeg også vil ha en Totoro. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri kjøpt den jeg.. Men jeg må absolutt få gjort det snart for nå gleder jeg meg enda mer til å se den!

Ellers har jeg kommet til episode 28 i Nana og nå har vi snart tatt igjen mangaen så jeg venter i spenning på å se hva som skjer videre :jepp:

Gubben skal få se 24 i kveld men i morgen er tv mitt igjen :pisk:

Pingting:

Kommer det snart en link til AMV`en? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk aldri kjøpt den jeg.. Men jeg må absolutt få gjort det snart for nå gleder jeg meg enda mer til å se den!

Ellers har jeg kommet til episode 28 i Nana og nå har vi snart tatt igjen mangaen så jeg venter i spenning på å se hva som skjer videre :jepp:

Gubben skal få se 24 i kveld men i morgen er tv mitt igjen :pisk:

Pingting:

Anbefales! :jepp:

Earthsea er Goro Miyazakis debutfilm...ingen sak med ny generasjon animeskapere når resultatet blir så bra ! Så er han jo sønn av Hayao M. og da.... :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingting:

:blink: Hey, gi meg litt tid på det her'a! Jeg har nesten 200 episoder å jobbe med, og er perfeksjonist! Spør igjen om en mnd. :fnise:

(seriøst, det tar dritlang tid. *har ny repekt for AMV-mekkere*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: Hey, gi meg litt tid på det her'a! Jeg har nesten 200 episoder å jobbe med, og er perfeksjonist! Spør igjen om en mnd. :fnise:

(seriøst, det tar dritlang tid. *har ny repekt for AMV-mekkere*)

Da spør jeg igjen 7 april :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da spør jeg igjen 7 april :gjeiper:

:hoho: Pressure's on, m'lady !! Nå fårru levvere, Pingen ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, my...så GOTF i går kveld...den var, som dere sa: fryktelig trist.....og VELDIG, VELDIG bra laget....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir jo nesten bare interessant for Belle da, siden jeg legger endel vekt på historien. Eller så får dere andre se 260 episoder av Bleach før jeg er ferdig. :ler:

(forresten blir det bare rundt 160 eller noe siden jeg nekter å bruke fillerne)

Åh, jeg burde nok se GOTF jeg og... tør ikke! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gnir seg i hendene* Gleder meg veldig! :hoppe:

Jeg har planer om å se GOTF når min kjære reiser neste gang. Deppe litt for meg selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...