Pingting Skrevet 4. mars 2010 #381 Del Skrevet 4. mars 2010 Outland..er det butikken som ligger ved Gunerius ? Nei. Det er to Outland faktisk - en på Paleet øverst i Karl Johans gate, og en på jernbanestasjonen/Østbanehallen. Sistnevte er til og med åpen på søndager. *elsk* De har masse anime og manga, og haugevis med andre nerdeting (fantasylitteratur, tegneserier, rollespill, brettspill etc.) Fine butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #382 Del Skrevet 4. mars 2010 Nei. Det er to Outland faktisk - en på Paleet øverst i Karl Johans gate, og en på jernbanestasjonen/Østbanehallen. Sistnevte er til og med åpen på søndager. *elsk* De har masse anime og manga, og haugevis med andre nerdeting (fantasylitteratur, tegneserier, rollespill, brettspill etc.) Fine butikken. Høres herlig ut ! Jeg har enda ikke "oppdaget" manga; ser animefilmer, jeg... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 #383 Del Skrevet 4. mars 2010 Høres herlig ut ! Jeg har enda ikke "oppdaget" manga; ser animefilmer, jeg... :gjeiper: De har det og. Men de er aaaalt for dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2010 #384 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg elsker manga. :rødme: Jeg prøvde forresten å lete etter Blade of the Immortal i går, men fant ikke så mye. *får lete litt mer* Jeg skal uansett begynne på en ny animeserie og da ble det den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 #385 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg elsker manga. :rødme: Jeg prøvde forresten å lete etter Blade of the Immortal i går, men fant ikke så mye. *får lete litt mer* Jeg skal uansett begynne på en ny animeserie og da ble det den. Åh godt valg! Den er så superfantastisk! Utrolig kult tegnet, god historie, den er både smart og morsom og alvorlig og JEEEEEJ! Jeg har endel igjen på den jeg og, vil ikke bruke opp hele på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 #386 Del Skrevet 4. mars 2010 _Zv0NJPACkk&feature=related Fant denne. Den gjorde meg glad :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2010 #387 Del Skrevet 4. mars 2010 Nå skal jeg koooose meg med første episode av både Blade of the Immortal og Valkyria Chronicles. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 #388 Del Skrevet 4. mars 2010 Nå skal jeg koooose meg med første episode av både Blade of the Immortal og Valkyria Chronicles. :happy: Åhå, du skal se animeen! Leser mangaen, jeg. Si fra om den er bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2010 #389 Del Skrevet 4. mars 2010 Åhå, du skal se animeen! Leser mangaen, jeg. Si fra om den er bra da! Det skal jeg gjøre. Det er visst bare 13 episoder da, men... Så første episode av Valkyria nå, og det var litt meh. Må se litt flere før jeg kan bestemme meg for om jeg liker det eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 #390 Del Skrevet 4. mars 2010 Det skal jeg gjøre. Det er visst bare 13 episoder da, men... Så litt av første episoden på YouTube nå. Grei oversettelse, men jeg liker mangaen bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #391 Del Skrevet 5. mars 2010 Begynte på Tales from Earthsea i går ! Skal se den ferdig idag Best å se anime på min lille, bærbare DVD-spiller. Mørkt i rommet og under dyna = min egen lille animekino i mørket.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2010 #392 Del Skrevet 5. mars 2010 Begynte på Tales from Earthsea i går ! Skal se den ferdig idag Best å se anime på min lille, bærbare DVD-spiller. Mørkt i rommet og under dyna = min egen lille animekino i mørket.. :rødme: Det hørtes herlig ut. Jeg tenkte jeg skulle få sett resten av Totoro i dag. Kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #393 Del Skrevet 5. mars 2010 Det hørtes herlig ut. Jeg tenkte jeg skulle få sett resten av Totoro i dag. Kanskje. Totoro er jo bare den SØTESTE, da... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 5. mars 2010 #394 Del Skrevet 5. mars 2010 Jippi! endelig helg! Mannen skal ut av huset, barna skal (forhåpentligvis) tidlig til sengs og jeg skal krølle meg sammen på sofaen med påskedigg og Nana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2010 #395 Del Skrevet 5. mars 2010 Totoro er jo bare den SØTESTE, da... :gjeiper: Ja, jeg har hørt folk si det. Gleder meg. Det er bare det at det er så vanskelig å strikke mens jeg ser anime. Jeg er liksom ikke blitt så avansert som mamma som ikke trenger å se på hva hun strikker. Men uansett, en Ghiblifilm skal jeg få til i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2010 #396 Del Skrevet 5. mars 2010 Forresten, jeg trenger anbefalinger på anime, gjerne noe à la Bleach. Litt blod og gørr, magi, trolldom og kule kampscener er ja takk. Og er det noen som har sett Avatar: The Last Airbender? Min kjære likte det så godt, så jeg tenkte kanskje å anbefale ham noe lignende. Han liker heller ikke å se på japansk. Han får visstnok så vondt i hodet av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2010 #397 Del Skrevet 5. mars 2010 Oiiii. Jeg hat tatt et nytt skritt inn i galskapen i dag. Har begynt å lage min egen AMV... Og det var DEN studiedagen Belle: Samurai Champloo! Ikke noe magi, men sverd og blod i lange baner! Også er den morsom, og litt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #398 Del Skrevet 5. mars 2010 Pings: Jeg skulle se på Princess Tutu på you-know-hvilken-animechannel, men det bare hakka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2010 #399 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Pings: Jeg skulle se på Princess Tutu på you-know-hvilken-animechannel, men det bare hakka... Du får prøve å google det. Eller laste ned. Eller YouTube. Endret 5. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #400 Del Skrevet 5. mars 2010 Du får prøve å google det. Eller laste ned. Eller YouTube. Ok, da ,din BESSERWISSER !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå