Sequax Skrevet 8. april 2011 Forfatter #901 Del Skrevet 8. april 2011 Ja...jeg også har hørt så mye bra om GITS, så er litt nysgjerrig...får kikke på en ep eller to, Pingting! Belle; virker ikke som om du akkurat anbefaler filmene, eller? Forslag til Ping sin PC: er du up to date på Fairy Tail? :happy: Også syns jeg du skal se Ghiblien "Only Yesterday"...om sommerjobbing og FRI FRA SKOLE.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. april 2011 #902 Del Skrevet 8. april 2011 Fairy Tail? Ellers har du vel sett det meste jeg har sett tror jeg. Nei, Tsubasa Chronicle har du vel ikke sett? Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. april 2011 #903 Del Skrevet 8. april 2011 Forslag til Ping sin PC: er du up to date på Fairy Tail? :happy: Også syns jeg du skal se Ghiblien "Only Yesterday"...om sommerjobbing og FRI FRA SKOLE.... OH, Fairy tale var ikke dumt - jeg har jo ikke sett noe av den, men den virker jo bar ut fra hva dere sier! Det er en del episoder og, er det ikke? Hahaha, "Only yesterday" er notert! Søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. april 2011 #904 Del Skrevet 8. april 2011 Fairy Tail? Ellers har du vel sett det meste jeg har sett tror jeg. Nei, Tsubasa Chronicle har du vel ikke sett? Anbefales! Tsubasa har jeg heller sett. Er ikke det den som "blander" seg litt med xxx holic? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. april 2011 Forfatter #905 Del Skrevet 8. april 2011 OH, Fairy tale var ikke dumt - jeg har jo ikke sett noe av den, men den virker jo bar ut fra hva dere sier! Det er en del episoder og, er det ikke? Hahaha, "Only yesterday" er notert! Søta! Du kan glede deg til "Fiori Teirdu" (Fairy Tail)! Tror du kommer til å like det veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. april 2011 #906 Del Skrevet 8. april 2011 Pingting: jo, det er det. Men det er minimalt, og bare helt i begynnelsen. Det er hun ''heksen'' fra xxxHolic som gjør det mulig for Tsubasa-gjengen å reise rundt slik de gjør. Det er også samme kule tegnestilen, om enn kanskje litt mer ''barnslig'' om du skjønner? Har du sett Claymore? Den også anbefales (selv om slutten var megadårlig ). Det samme med Black Lagoon som bare er veldig kul (og Cowboy Bebop, men den har du vel sett?). Sequax: nææh, det er ikke akkurat noen filmer jeg ville anbefalt nei. Men de er helt greie dersom du kjeder deg veldig en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. april 2011 #907 Del Skrevet 8. april 2011 Du kan glede deg til "Fiori Teirdu" (Fairy Tail)! Tror du kommer til å like det veldig godt! Åååååh, Fiori Teiru! Pingting: jo, det er det. Men det er minimalt, og bare helt i begynnelsen. Det er hun ''heksen'' fra xxxHolic som gjør det mulig for Tsubasa-gjengen å reise rundt slik de gjør. Det er også samme kule tegnestilen, om enn kanskje litt mer ''barnslig'' om du skjønner? Har du sett Claymore? Den også anbefales (selv om slutten var megadårlig ). Det samme med Black Lagoon som bare er veldig kul (og Cowboy Bebop, men den har du vel sett?). Ah, høres jo kult ut. Jeg likte tegnestilen i xxxHolic veldig godt. Jeg har sett... én? episode av Claymore? Tror den også kan være en kandidat ja, og det med slutten har jeg hørt før! Er det ikke der den skiller lag fra mangaen eller noe sånt? Black Lagoon skal sjekkes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. april 2011 Forfatter #908 Del Skrevet 8. april 2011 Pingting: jo, det er det. Men det er minimalt, og bare helt i begynnelsen. Det er hun ''heksen'' fra xxxHolic som gjør det mulig for Tsubasa-gjengen å reise rundt slik de gjør. Det er også samme kule tegnestilen, om enn kanskje litt mer ''barnslig'' om du skjønner? Har du sett Claymore? Den også anbefales (selv om slutten var megadårlig ). Det samme med Black Lagoon som bare er veldig kul (og Cowboy Bebop, men den har du vel sett?). Sequax: nææh, det er ikke akkurat noen filmer jeg ville anbefalt nei. Men de er helt greie dersom du kjeder deg veldig en dag. Tviler på det, assa...har jo sååååå mange andre ting jeg heller vil se, da..... Åååååh, Fiori Teiru! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. april 2011 #909 Del Skrevet 8. april 2011 Claymore tar helt av der den skiller med mangaen, ja. Tenk å ødelegge en så fantastisk serie på den måten. (Den er faktisk så fantastisk at jeg velger å se bort fra slutten. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. april 2011 #910 Del Skrevet 8. april 2011 :happy: Jeg har nettopp lært å si chokoleti keki (= chokolate cake) og bulaku kohi (= black coffee) på japanskkurset mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. april 2011 #911 Del Skrevet 8. april 2011 Er japansk virkelig et eget språk, eller bare engelsk med litt ekstra vokaler puttet i? Litt mer on-topic så lurer jeg på om noen av dere har sett Sky Crawlers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. april 2011 #912 Del Skrevet 8. april 2011 Er japansk virkelig et eget språk, eller bare engelsk med litt ekstra vokaler puttet i? Litt mer on-topic så lurer jeg på om noen av dere har sett Sky Crawlers? De har MYE engelsk, ihvertfall i den yngre generasjonen. Fryktelig fascinerende med poplåter også, der har de jo én setning på engelsk, så tre på japansk, så to ord på engelsk, så et helt vers på japansk... Også legger man jo bedre merke til det i japansk enn engelsk, siden vi ar mange lånord vi ikke tenker på, og japansk/englesk er jo mye mer forskjelige enn norsk/engelsk. Har ikke sett Sky Crawlers, er det den du skrev om i dagboka di? Hørtes litt-kjedelig-men-interessant-ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. april 2011 #913 Del Skrevet 8. april 2011 Aaah, ser ut som det blir en fantastisk sesong av Gintama! (les: god blanding av verdens mest fjåsete humor, litt alvor og gode kampscener, mer fjås, spontan nakenhet og tull. Og fjås.) (finner ikke eng subs ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. april 2011 #914 Del Skrevet 8. april 2011 Også legger man jo bedre merke til det i japansk enn engelsk, siden vi ar mange lånord vi ikke tenker på, og japansk/englesk er jo mye mer forskjelige enn norsk/engelsk. Ja, mange av titlene på film og spill virker jo bare som om de er japanisert engelsk. Har ikke sett Sky Crawlers, er det den du skrev om i dagboka di? Hørtes litt-kjedelig-men-interessant-ut. Tror det var i denne tråden jeg skrev om den. Ja, litt-kjedelig-men-interessant er ganske dekkende for filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. april 2011 Forfatter #915 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har nettopp lært å si chokoleti keki (= chokolate cake) og bulaku kohi (= black coffee) på japanskkurset mitt! Jeg har forresten søkt på skole nå! Er japansk virkelig et eget språk, eller bare engelsk med litt ekstra vokaler puttet i? Man kan jo lure av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. april 2011 Forfatter #916 Del Skrevet 8. april 2011 I dag har jeg fått anime-overraskelse i posten! :happy: Bestilte den fra Play samtidig med Samurai Champloo: PAPRIKA. Noen som har sett den? Syns den hørtes interessant ut, så jeg slang den med på kjøpet: "Prepare to enter the realm of fantasy and imagination (bare jeg leser ordet realm er jeg solgt! :gjeiper:) - where reality and dreams collide in a kaleidoscopic mindscape of sheer visual genius. The magical tale centers on a revolutionary machine that allows scientists to enter and record a subject's dream. After being stolen, a fearless detective and brilliant therapist join forces to recover the device - before it falls into the hands of a "dream terrorist" in this gripping anime thriller from acclaimed director Satoshi Kon." Realm, fantasy, dream og thriller.....Høres bra ut! Nå skal jeg straks spise pizza og kose meg med filmen, så skal dere få referat etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Estë Skrevet 8. april 2011 #917 Del Skrevet 8. april 2011 Heh, jeg har også impulskjøpt Paprika men har ikke sett den enda, så gleder meg til referat. ^^ Og skulle gjerne bidratt med noen gode tips til ting å se i sommer, men jeg tror alle forslagene mine enten har blitt nevnt, eller er ting jeg selv har fått anbefalt herfra. Tenkte jeg skulle foreslå Mushishi, men ser at den allerede er kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #918 Del Skrevet 8. april 2011 Hei! Nå har jeg ikke lest hele tråden, men her er noen serier jeg vil anbefale: chobits, rosario + vampire, elfen lied, death note, full metal alchemist, ergo proxy, ah! my goddess!, fruits basket, love hina, tokyo mew mew. Noen som har sett noen av disse, og hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. april 2011 Forfatter #919 Del Skrevet 14. april 2011 Heh, jeg har også impulskjøpt Paprika men har ikke sett den enda, så gleder meg til referat. ^^ Og skulle gjerne bidratt med noen gode tips til ting å se i sommer, men jeg tror alle forslagene mine enten har blitt nevnt, eller er ting jeg selv har fått anbefalt herfra. Tenkte jeg skulle foreslå Mushishi, men ser at den allerede er kjent. Har ikke fått sett den ferdig, enda...har en liten en i hus som krever sin mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. april 2011 #920 Del Skrevet 14. april 2011 chobits, rosario + vampire, elfen lied, death note, full metal alchemist, ergo proxy, ah! my goddess!, fruits basket, love hina, tokyo mew mew. Har sett de blå, men er bare halvferdig mer Ergo Proxy. Death Note er jo en klassiker - og med god grunn. Elfen Lied likte jeg ganske godt. Om du likte den, kan jeg tenke meg at du også vil like Higurashi no naku koro ni. Fullmetal Alchemist har jeg snoket litt på, og har planer om å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå