Gå til innhold

Anime-tråd

Sequax

Anbefalte innlegg

Anime: 117 various anime... hundreogsytten... O_o.

Music: Foo Fighters -

Made by: Fantasy Movies

http://www.youtube.com/watch?v=iOSGz--eYrQ&fmt=18

Anime: Fullmetal Alchemist.

Music: Scooter -

Made by: XOST Prod

Når det kommer til AMV, så er det oftest musikken som har mest å si, selv om det er en dårlig eller ok redigert AMV så kan den lettere bli likt om det er musikk en liker å høre på. :)

Endret av MasterCB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Her er en sang med video fra Nana:

http://www.youtube.com/watch?v=Ckga25QKV2k&feature=related

Har hatt denne sangen på hjernen i flere uker, går liksom rundt og småsynger for meg selv.. Sukk, kan de ikke forte seg å lage flere episoder!

Glemte nesten det, tidligere i tråden snakket vi om å sikle etter animefigurer, særlig de (litt) slemme ;) Takumi (fyren med langt svart hår) er et godt eksempel på min smak innenfor nevnte eksempel. Hehe håper for guds skyld ingen jeg kjenner noensinne får vite om min bisarre legning mot animegutter... Kommer det ut nekter jeg for alt!

Endret av Shade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til AMV, så er det oftest musikken som har mest å si, selv om det er en dårlig eller ok redigert AMV så kan den lettere bli likt om det er musikk en liker å høre på. :)

Åååh, Best of You er en av de fineste AMV'ene jeg vet om! :happy:

Hehe, er helt omvendt av deg jeg da - hvis det er musikk jeg liker så blir jeg ekstra opphengt i at klippingen skal passe. Men jeg er og blir en kritisk særpomp, det er jeg klar over :fnise:

jeg liker også denne godt, den minner meg endel om Best of You-AMV'en:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, Nrk kjører animè søndager for tiden. Nå går Steamboy på nrk 2 og neste søndag sender de Min nabo Totoro :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe jeg liker faktisk Nrk, det er vel ikke den kanalen jeg ser mest på men jeg synes de ofte har bra filmer og dokumentarer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda..Nrk har da tatt seg opp litt. De har ofte koselig dyre - og naturprogrammer!

I kveld skal jeg ha animeaften! Har sett halvparten av Nausicaä nå, så måtte jeg duppe littegranne...skal straks se resten.

Har også rundt 10 episoder av Fairy Tail som jeg ikke har sett enda!

Jeg har Totoro som på-senga-film...begynte i går, og ser sikkert ferdig resten i kveld...hvis jeg ikke blir like fort trøtt som i går, da...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR deler de inn en 25 minutter lang episode inn i to deler ???

Snakker om Fairy Tail på Animecrazy.... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var ganske kul:

Soul Eater - This is Halloween :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" This is Halloween "...da tenker jeg bare på Jack Skellington i Nightmare before Christmas!!! Flere som elsker den filmen ? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

I går fikk jeg endelig sett enda en Ghibli film. :hoppe: Jeg så Kiki's Delivery Service og jeg likte den veldig godt. Kjempesøt! :rødme:

Nestemann ut nå er Laputa - Castle in the Sky. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg endelig sett enda en Ghibli film. :hoppe: Jeg så Kiki's Delivery Service og jeg likte den veldig godt. Kjempesøt! :rødme:

Nestemann ut nå er Laputa - Castle in the Sky. :nigo:

Go, Belle, go, Belle! Oh, yeah, yeah, yeah!! Ikke noe slår Ghiblier!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...