MasterCB Skrevet 17. mai 2010 #681 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Anime: 117 various anime... hundreogsytten... O_o. Music: Foo Fighters - Made by: Fantasy Movies http://www.youtube.com/watch?v=iOSGz--eYrQ&fmt=18 Anime: Fullmetal Alchemist. Music: Scooter - Made by: XOST Prod Når det kommer til AMV, så er det oftest musikken som har mest å si, selv om det er en dårlig eller ok redigert AMV så kan den lettere bli likt om det er musikk en liker å høre på. Endret 17. mai 2010 av MasterCB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 28. mai 2010 #682 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Her er en sang med video fra Nana: http://www.youtube.com/watch?v=Ckga25QKV2k&feature=related Har hatt denne sangen på hjernen i flere uker, går liksom rundt og småsynger for meg selv.. Sukk, kan de ikke forte seg å lage flere episoder! Glemte nesten det, tidligere i tråden snakket vi om å sikle etter animefigurer, særlig de (litt) slemme Takumi (fyren med langt svart hår) er et godt eksempel på min smak innenfor nevnte eksempel. Hehe håper for guds skyld ingen jeg kjenner noensinne får vite om min bisarre legning mot animegutter... Kommer det ut nekter jeg for alt! Endret 28. mai 2010 av Shade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 28. mai 2010 #683 Del Skrevet 28. mai 2010 Vi er nok noen som liker anime-gutter og -menn... Itachi, sier jeg bare! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mai 2010 #684 Del Skrevet 30. mai 2010 Når det kommer til AMV, så er det oftest musikken som har mest å si, selv om det er en dårlig eller ok redigert AMV så kan den lettere bli likt om det er musikk en liker å høre på. Åååh, Best of You er en av de fineste AMV'ene jeg vet om! :happy: Hehe, er helt omvendt av deg jeg da - hvis det er musikk jeg liker så blir jeg ekstra opphengt i at klippingen skal passe. Men jeg er og blir en kritisk særpomp, det er jeg klar over jeg liker også denne godt, den minner meg endel om Best of You-AMV'en: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 6. juni 2010 #685 Del Skrevet 6. juni 2010 Hm, Nrk kjører animè søndager for tiden. Nå går Steamboy på nrk 2 og neste søndag sender de Min nabo Totoro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #686 Del Skrevet 7. juni 2010 Endelig viser NRK noe som er verdt å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 7. juni 2010 #687 Del Skrevet 7. juni 2010 Hehe jeg liker faktisk Nrk, det er vel ikke den kanalen jeg ser mest på men jeg synes de ofte har bra filmer og dokumentarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #688 Del Skrevet 9. juni 2010 Joda..Nrk har da tatt seg opp litt. De har ofte koselig dyre - og naturprogrammer! I kveld skal jeg ha animeaften! Har sett halvparten av Nausicaä nå, så måtte jeg duppe littegranne...skal straks se resten. Har også rundt 10 episoder av Fairy Tail som jeg ikke har sett enda! Jeg har Totoro som på-senga-film...begynte i går, og ser sikkert ferdig resten i kveld...hvis jeg ikke blir like fort trøtt som i går, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #689 Del Skrevet 10. juni 2010 HVORFOR deler de inn en 25 minutter lang episode inn i to deler ??? Snakker om Fairy Tail på Animecrazy.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 11. juni 2010 #690 Del Skrevet 11. juni 2010 Hehe fant et klipp fra Nana filmen (ja de har laget film og) her er det sammen med animèen: http://www.youtube.com/watch?v=S1BiV88jyZM&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=lxgtQSQpx3A&feature=related Virkelig liv/virkelig film matcher liksomt ikke helt animèer på de fleste områder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 11. juni 2010 #691 Del Skrevet 11. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=bewXO8ASfW4&feature=related (det måtte to lenker med anime til for å dekke videoklippet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. juni 2010 #692 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Denne var ganske kul: Soul Eater - This is Halloween Endret 14. juni 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #693 Del Skrevet 14. juni 2010 " This is Halloween "...da tenker jeg bare på Jack Skellington i Nightmare before Christmas!!! Flere som elsker den filmen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 14. juni 2010 #694 Del Skrevet 14. juni 2010 Den var kul og der fikk jeg veldig lyst til å se Nightmare before Christmas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. juni 2010 #695 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg har ikke sett Nightmare Before Christmas jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 15. juni 2010 #696 Del Skrevet 15. juni 2010 Den må du se! Den er helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 23. juni 2010 #697 Del Skrevet 23. juni 2010 Fant noe spennende i dagbladet i dag! http://www.dagbladet.no/2010/06/23/kultur/spill/ps3/playstation_3/nintendo_ds/12267229/ Tror jeg må prøve det spillet Og så gøy at de lager en "Borrower" film! Husker en serie basert på samme bøker som gikk på tv for leeeeenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. juni 2010 #698 Del Skrevet 30. juni 2010 Hihihihihihihihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. juli 2010 #699 Del Skrevet 1. juli 2010 I går fikk jeg endelig sett enda en Ghibli film. Jeg så Kiki's Delivery Service og jeg likte den veldig godt. Kjempesøt! :rødme: Nestemann ut nå er Laputa - Castle in the Sky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #700 Del Skrevet 5. juli 2010 I går fikk jeg endelig sett enda en Ghibli film. Jeg så Kiki's Delivery Service og jeg likte den veldig godt. Kjempesøt! :rødme: Nestemann ut nå er Laputa - Castle in the Sky. Go, Belle, go, Belle! Oh, yeah, yeah, yeah!! Ikke noe slår Ghiblier!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå