Gå til innhold

Siebaeos sammensurium


siebaeo

Anbefalte innlegg

Skal forresten kjøpe en UVI-test på apoteket på vei til jobb. Skader jo ikke å selvsjekke proteiner heller da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oioioi kvalme, kan være tilfeldig, men mest sannsynlig et tegn ;) Hør på kroppen om du blir mer dårlig med hodepinne og sånt, for da MÅ du ta en sjekk hos jm/lege :opplyser:

Håper formen er bedre i dag da, er ikke rart Bolla presser på nå.....ikke lenge igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

Ja, i morra er siste arbeidsdag!! Skal bli SÅ deilig!

Formen ble litt bedre utover dagen. Fikk imeg litt mat og da hjalp det på kvalmen. Nå er jeg mest bare sliten og trøtt.. Ikke så rart side jeg sov så dårlig i natt egentlig. Men nå er nest siste arbeidsdag over! Jeg skal nå på svømmetrening, og så hjem og se på kjære som flytter ting på plass.. Har ikke ødemer som er skremmende, og hodepine har jeg ikke sett noe til siden jeg stresset i går en stund. Skal teste urinen bare for sikkerhetsskyld da..

Strekker og stikker mye nederst i magen og oppi der så noen form for forberedelse er det nok på gang. Føler jeg har nedpress men ikke ned i ****** men ned mot symfysen liksom.. Tror magen har sunket. Skal legge inn bilde senere så dere får avgjøre!

Nei, nå må jeg gå.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du frykter svangerskapsforgiftning, så trenger du ikke å ha alle symptomene..

Jeg hadde hodepine, høyt blodtrykk, kvalme og proteiner i urinen. Jeg hadde ikke vondt under ribbeina som var et av tegnene eller ødemer.

Man blir generelt dårlig av svangerskapsforgiftning.

Hos meg fant de også leucocytter i urinen som kan tyde på at noe er i gjære med leveren (det var det hos meg, den holdt på å sa takk og farvel den dagen jeg ble satt i gang..)

Jeg ville ha sjekket opp pronto, hvis jeg var deg :opplyser:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når SF begynnte hos meg var det KUN høyt blodtrykk og oppkast som var tegn.....så ja sånn som Icing sier trenger man ikke ha alle tegnene......de ser det på urinen og blodprøve ;)

Håper for din del det er bare kroppen som modnes :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du frykter svangerskapsforgiftning, så trenger du ikke å ha alle symptomene..

Jeg ville ha sjekket opp pronto, hvis jeg var deg :opplyser:

Når SF begynnte hos meg var det KUN høyt blodtrykk og oppkast som var tegn.....så ja sånn som Icing sier trenger man ikke ha alle tegnene......de ser det på urinen og blodprøve ;)

Håper for din del det er bare kroppen som modnes :hug:

Jeg har lovet kjærsten å ringe jordmor i dag bare for sikkerhetsskyld.. :sjenert: Men jeg føler meg helt fin nå egentlig. :klø: Egentlig tror jeg bare jeg var helt utslitt. Men men.. det skader vel ikke å ringe.

Hvor lenge kastet du opp Neytiri..? Hos meg var jeg kvalm i ca 24 timer og så har jeg vært i grei form.

Dere.. i dag er vi 37 uker!!!!!!!!!!!! :hoppe::strix::nigo::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at lille bolle kan komme nårsomhelst egentlig...!! :hoppe:

Jeg er litt sånn at det egentlig ikke helt har gått opp for meg at tøtta skal fødes en gang om ikke alt for lenge. Greier ikke helt å skjønne det liksom...

Greit, magen blir større, tøtta romsterer fortsatt villig rundt om, men at dette er et levende og selvstendig vesen, vel det har liksom ikke helt gått opp for meg enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader ikke å ringe å høre vettu, de ser det fort på blodtrykket vettu ;)

Jeg kastet opp i 6mnd, så kom det tilbake dagen før fødselen......men det var ikke modning hos meg, det var SFn :(

37 uker :hoppe::strix: Nå kan det skje når som helst jo!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmoren jeg var til i dag fortalte at snart kommer nye symfyseskjemaer i bruk, som er litt forskjellige fra de som brukes i dag. De som brukes nå er fra 60-tallet en gang, og da var gjennomsnittlig fødselsvekt lavere enn i dag. Så mange som nå ligger over streken, vil plutselig ligger på eller under. Bare så du veit det!

Takk for den opplysningen!! Jeg syntes det var litt rart at jeg skulle ha så høye tall.. Nå knuger jeg meg til forklaringen din! :fnise:

Jeg lå over symfys hele veien, men nå er jeg litt bred til å begynne med da :fnise: og jeg fikk barn i uke34 som skulle vært rundt 2,5kg gjennomsnitt, men hun var en liten 1950g baby. Så symfys er heller ikke noe korrekt!

Jaaaaa send meg mobilnummeret ditt så sender jeg deg mitt....så sladrer jeg vettu ;)

Ut med symfys sier bare jeg.. Det er jo bare lureri! :fnise:

Håper jeg har noe å sladre om om ikke så lenge! :jepp:

Det er noe som skjer når man blir "eneste" med baby/gravid i venneflokken. De andre forstår liksom ikke helt, og man føler seg litt alene, samtidig, så er det bare slik det er. Det er neppe noen som mener det ondskapsfullt eller noe, og med litt ekstra hormoner reagerer kanskje man litt mer enn hva man ellers ville gjort... Men, jeg skjønner deg godt jeg, men som Pupsilure, plutselig sitter du der med en liten bylt som er avhengig av deg, og du får evig nok med amming, søvn, babysvømming, barselsgrupper, babysang og gud vet hva :klemmer:

Jeg kjøpte mine bh-er i England i sommer, men vet at HM har noen ammebh'er, aner ikke hvordan de er da. Noen skryter av de som er på SparKjøp, men jeg har ikke testet de. Tror ikke jeg hadde kjøpt noen på nett, for jeg vil prøve de først, sjekke hvordan de sitter. Det er visstnok litt viktig å finne noen som ikke presser for melkekanaler og slikt.

Tenk, de kommer fort og plutselig!! Jeg synes store deler av svangerskapet har sneglet seg avgårde, og så, plutselig så kan de komme hvilken dag som helst... :dåne:

Ha en super dag!! :klemmer:

Ja, det er nok sånn som du beskriver det.. Man beveger seg plutselig mye fortere framover enn de andre. Og som dere sier, jeg treffer sikkert andre og nye mennesker som er mer der jeg er i livet akkurat nå. Ikke at jeg vil miste de jeg har! Men jeg har jo plutselig en hel arbeidsdag ekstra til sånt.. :fnise: På svømmetreninga har jeg allerede byttet et par telefonnr så vi er jo flere i samme.. eh, basseng. :ler: Veldig hyggelig og egentlig en fin måte å bli kjent med nye mennesker på! Etterhvert kommer vel de andre vennene etter og blir opptatte av bleier, vogner, amming osv..

BH på SparKjøp?? DET overrasket meg litt.. :fnise: Nå vurderer jeg faktisk å kjøpe en spileløs bh på BabyShop og sy den litt inn i sidene.. De som er stretch bør vel kunne strekke seg en del når de store dimensjonene oppstår :sexy: Greit å ha noe som er godt å sove med!

I know!! De kan jo komme når som helst nå! :dåne: Jeg har gått og stressa og følt at han skulle komme før tia i det siste. Men lurer på om det rett og slett er fordi jeg var redd for å ikke bli ferdig på jobb, få ut malerne, komme langt nok til å føde på ABC osv.. For i dag tenker jeg at det nok blir overtid her.. :fnise:

Ha en super dag i dag du og!! :klem:

Og dere.. enda en ting. SISTE DAG PÅ JOBB I DAG!!! :nigo::hoppe::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at lille bolle kan komme nårsomhelst egentlig...!! :hoppe:

Jeg er litt sånn at det egentlig ikke helt har gått opp for meg at tøtta skal fødes en gang om ikke alt for lenge. Greier ikke helt å skjønne det liksom...

Greit, magen blir større, tøtta romsterer fortsatt villig rundt om, men at dette er et levende og selvstendig vesen, vel det har liksom ikke helt gått opp for meg enda....

Du, jeg er litt der jeg og.. Jeg tenker masse på det og er liksom så forberedt.. Men skjønner jeg EGENTlG det før jeg henger over bordet og drømmer om epidural..? :dåne:

samtidig gleder jeg meg noe helt sykt og er SÅ spent på hvordan han ser ut og hvordan han er.. :rødme:

Skader ikke å ringe å høre vettu, de ser det fort på blodtrykket vettu ;)

Jeg kastet opp i 6mnd, så kom det tilbake dagen før fødselen......men det var ikke modning hos meg, det var SFn :(

37 uker :hoppe::strix: Nå kan det skje når som helst jo!!!!

Lurte litt på å gå innom legevakta.. Den er rett ved jobb. De burde kunne ta bt på apoteket synes jeg! Men jeg skal ringe. :jepp:

Ai.. ja det er sant..

God damn.. 37 uker.. jeg må si det en gang til 37 UKER!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 37 uker!! :strix: Nå skjer det noe her snart ja!!! :hoppe: Spennende og skummelt på en gang syns jeg.

Du får melde deg på kurs på Mamayoga neste gang du er gravid (hvis det blir en neste gang)! :jepp: Det var veldig ålreit syns jeg! Det var nesten så jeg måtte flire litt da jeg kom dit da jeg oppdaget at ALLE var gravide, og jeg tenkte, "er det HER alle de gravide samles ja!" Jeg visste jo at alle kom til å være det, men det var allikevel rart å se alle samlet. Instruktøren virket veldig erfaren, og hun var rolig og avslappende. Eneste er at hun var svensk, med en litt avslepen Skåne-dialekt, som jeg slet litt med å skjønne hele tiden.. Men det gikk greit altså. Og hun hadde absolutt peiling på det hun drev med virket det som, antagelig litt mer enn han duden du gikk til i hvert fall.. :fnise:

Lykke til med siste dag på jobb!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart man er spent på hvordan disse små ser ut...

Når jeg spør mannen, så sier han bare "Verdens fineste!"..... Meeeeen, tror du hun får lyst eller mørkt hår? Umulig å få noe annet svar enn "Verdens fineste!"....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri:

Ja!! Han har hevet godt og lenge nå! :jepp: Og om ikke lenge er det magen min som er bolledeig.. :dåne: (google etter støttekorsett..)

Cypress:

Takk! :hoppe: Det er både skummelt og spennende. Men mest spennende enda må jeg si! Venter på den store skrekken men den har ikke kommet enda.. :)

Det SKAL bli en neste gang håper jeg! :jepp: Og da skal jeg jammen meg heller gå til Mamayoga. Bare navnet burde jo gjøre det innlysende.. Håper jeg skal komme meg på barselyoga der!! :) Han duden jeg ble utsatt for kan bare klø seg en viss plass... :lur::fnise:

Det går strålende på jobb!! Får ikke gjort NOENTING! :ler: Og nå skal vi ut og spise lunsj!

Ha en fin dag du og! :klem:

o'hara:

Så søt han er. :fnise: Lurer også på hårfargen her! Jeg er veldig lys og han er helt mørk i håret. Så her er det helt bingo. Håper litt på en lys lugg da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 37 uker! :hoppe:

Du må se på hårfargen mannen din hadde da han var baby. Min er mørkebrun i håret nå, men var lys som baby. Jeg var selvlysende hvit helt til jeg nådde tenårene, så om ikke ungen vår blir blond, har det skjedd noe mystisk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her var mannen lyslugg da han ble født, jeg var kullsvart....

Jeg og mannen og. :jepp: Men i dag er jeg sånn kjip musegrå hvis jeg ikke farger, og mannen hva han liker å kalle strawberry blonde. Altså blond med litt rødskjær. Spent på hva som dukker opp hos vesla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tipper jeg det blir en lyslugg her og! :jepp: Muligens litt mer gylden enn hva jeg var for jeg var også selvlysende hvit i håret langt ut i tenåra. Fortsatt av de aller lyseste. Men kjærsten var gullfarget omtrent. Da blir det en gullgutt :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...