cypress Skrevet 23. april 2013 #3421 Del Skrevet 23. april 2013 Hvordan går det her da? Formen fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. april 2013 Forfatter #3422 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Hei Cypress! Her går det veldig fint! Formen er veldig bra! Med unntak av et litt knirkende bekken, men det virker som det holder seg i sjakk foreløpig. Sååå fornøyd med at jeg klarer å trene jevnt! Sitter i le på balkongen og soler meg nå. Passe mør etter en spinningtime. Og hvis du synes det ble enda litt skarpere lys ute nå, så er det fordi jeg brettet opp buksa til knærne Og magen. På tide med litt sol! Håper du koser deg i sola du og! Endret 27. april 2013 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. mai 2013 #3423 Del Skrevet 1. mai 2013 Er helt imponert over de som får til å trene i svangerskapet..! Og litt misunnelig må jeg innrømme Du så jo helt smashing ut rett før termin sist synes jeg, så er du like flott denne gangen (som jeg tror) så er mannen din heldig som har en så flott gravid dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #3424 Del Skrevet 2. mai 2013 Takk for den Dine, det var veldig snilt sagt av deg! Da var jeg 20kg +... rart å tenke på.. Jeg følte meg ikke sånn egentlig. Nå er jeg faktisk 6 kg under der jeg var sist på denne tiden. (62,3 den siste uka) Det er litt godt å tenke på. Og jeg er som sagt superglad (og takknemlig) for at jeg fortsatt klarer å trene! Håååper jeg får til å holde koken.. det hjelper så utrolig på formen. Og vannet..! Lette fram mine G-cups i dag. Og jaggu passe de ikke! Men så utrolig godt å ha på undertøy som passer.. Ryggen er ikke særlig på lag om dagen og da er det enda viktigere å ha riktig undertøy. Lyst til å droppe hele undertøyet jeg.. Det hadde vært noe! Komme dinglende i møte med struttmage og løse pupper Oh no.. det hadde sett j*** ut. Jeg leste at dere drev med intens nesting om dagen Dine. Vi er litt der vi og. (litt i forkant) Har snart sortert alt av barnetøy og lagt fint skuffer eller kasser som skal gis bort, boden er i fullstendig omveltning! (herregud så mye ræl man har!!), vogna er tatt fram og inspisert, stadig planlegging av seng (vanskelig), bilstol (beholde eller kjøpe ny?), og balkongen er under oppfreshing! eller møblering må man vel si.. den har aldri blitt ferdig på noen som helst måte. Vanskelig gitt.. Men så teit å ha så svær balkong og ikke bruke den! Så i sommer som jeg skal være masse hjemme SKAL vi få den fin! Kjære tar tur nr 2 på IKEA i dag for å handle inn litt tekstiler og levegger. Dine, du kan jo komme på balkongsmoothie når du har klekket og jeg er klekkeklar!? Tirsdag var vi på IKEA (etter en hel dag på kurs), og i går vasket jeg ned balkongen og vi ommøblerte og planetet litt. Så var det barenbursdag før vi dro hjem og jeg sorterte og vasket klær, bakte brød og ryddet mens kjære renset ski og ryddet i boden. I dag knaker det i ryggen.. Men utrolig godt å få gjort litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. mai 2013 #3425 Del Skrevet 2. mai 2013 Flink redebygger!! Jeg anbefaler fortsatt Troll Bedside crib som seng til mini! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. mai 2013 #3426 Del Skrevet 2. mai 2013 Kommer veldig gjerne på balkongsmoothie Dere har det veldig fint hjemme, så tviler ikke på balkongen blir like flott! Og komplimentene fortjener du Nesting er morsomt det da. Og dere kan godt begynne nå, det er jo ikke altfor lenge til du popper heller Med en storebror i hus tar ting mye lenger tid, så dere er smarte som starter tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. mai 2013 #3427 Del Skrevet 5. mai 2013 Hei snupp! Du jeg fant et svar fra deg inni en tråd ang. leige av bilsete i Italia. Husker du hvilket firma dere leigde bil og sete? Jeg har angst for å få et sete vi ikke kan bruke til 2 åringen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #3428 Del Skrevet 10. mai 2013 Hei Diddles! Beklager sent svar! Vi er laaangt til skogs nesten uten mobildekning en gang! Men nå gikk det Jeg tror det var Avis., jo. Tror det. Eller så var det Hertz.. Skal sjekke! Det var veldig bra i alle fall. Bra bil, og bra sete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #3429 Del Skrevet 20. mai 2013 I dag var Bolla og jeg på kino. Det var kjempegøy! Han STORkoste seg!! Vi bestemte oss litt i siste liten siden kjære skulle reise bort og jeg var sliten (og har noen vonde bekkendager). Så jeg fikk ikke forberedt han så veldig. Så i bilen på vei ned gikk det i "Hva er det?" ca 211 ganger når jeg prøvde å forklare hva kino var, og hvem Pelle Politibil er og hvor kinoen er Til slutt bablet han om "Ilo" som bor i byen! Kinoen som er i byen.. Dere som har meg på FB kan jo se hvor fornøyd han var på kinoen. Han var konsentrert hele filmen! Det hadde han aldri gjort hjemme.. Formen er fortsatt bra, men jeg begynner å merke det litt nå.. Og så gjorde jeg en kardinalfeil med å prøve å stå litt på spinningen! Og så sjaue på på balkongen.. Bekken og rygg har vært helt på tur! Så nå er jeg veldig forsiktig igjen.. Idiotisk.. I tillegg har jeg kranglet litt med min kjære.. Som jeg opplevde sist svangerskap har han litt problemer med å sette seg inn i (godta?) hva slags påkjenning det kan være å gå gravid.. Og at når jeg sier at jeg "er i god form" så er det som gravid. Ikke i god form som vanlig. Det er litt sårende at alle andre stadig spør hvordan det går, men aldri han! Og at jeg merker at han føler at når han har gjort mye, så må jeg også trå til litt. (som om jeg ikke gjør det..!!) Det føles da som at når han disker opp med middag så skal jeg føle meg forpliktet til å rydde opp etterpå, selv om det var fordi jeg lå som et slakt på sofaen av smerter og null energi! Og det synes jeg blir for dumt.. Jeg jobber steinhardt på jobb, henter og leverer veldig ofte, rydder stadig vekk hele leiligheten og får nesten dårlig samvittighet når jeg "somler" på vei hjem fra treninge for å titte 20 min på HM på vei hjem.. Jeg skulle liksom slappe av hele helga etter en hard arbeidsuke men har egentlig stått på hele helga med enten kakebaking, rydding eller andre forberedelser.. Så lørdag var det hans tur til å sove (fordi jeg som en time ekstra dagen før). Det endte med en giga krangel fordi jeg kolapset på senga ved siden av han når han skulle stå opp (var helt på felgen, kvalm og ikke i form) og sovnet, hvorpå han går ut og lukker døra. Og når jeg står opp en time senere får jeg en megetsigende kommentar om at han skulle jo liksom på jobb, men at det skulle vist ikke bli sånn alikevel.. Da klikket det for meg..! Det var nydelig vær og han ville nok egentlig være hjemme! Han kunne fint ha vekket meg og sagt at han måtte gå. I stede venter han til jeg våkner og serverer meg en sur kommentar! Så resten av dagen klarte jeg nesten ikke se på han.. Jeg var bare lei meg og sint og skuffet. Og jeg merket jo at han etterhvert skjønte at han hadde tråkket over streken.. Så sent på kvelden spurte han spakt om jeg ikke kunne si hva det var. Så da kom hele regla om at jeg er utrolig skuffa over den manglende interessen i min form, at jeg jobber kjempehardt både på jobb og hjemme, og at jeg synes det er helt hårreisende at han sammenligner seg med en gravid dame når han veier opp "slitenhet" og hva som er rettferdig deling. 50/50 er ikke greit lenger. Jeg er gravid 100% av tia og jobber masse. Jeg sa at det nå er 10 uker til termin, det begynner å bli ganske tungt for meg, jeg sliter med dårlig samvittighet på alle arenaer (mye pga hans holdning til det hele), jeg har vondt HVER ENESTE DAG på jobb og utover kvelden og at det er helt på jordet å tro at han på noen som helst måte kan sammeligne seg selv med det sånn som det er nå. Han må ikke på noe tidspunkt glemme hvem dette er verst for..! Han sier at jeg må jo si fra og fortelle han når jeg sliter med noe, men HALLO! Når jeg sier noe får jeg ikke noe svar! Det virker som han synes det er "klaging". Og hvorfor skal jeg måtte BE OM litt medfølelse?? Jeg tror faktisk det sank inn og i dag har han spurt meg flere ganger samt disket opp med den fantastiske frokosten.. Han er egentlig veldig flink til å gjøre ting, men det er denne motviljen til å komme meg i forkjøpet og være litt omtenksom som plager meg enormt.. Finn fram en stol for h! når vi kommer til et nytt sted eller du ser (eller BURDE se) at jeg er sliten! Jeg får bare opp bildet av faren hans hele tiden om dagen.. Han er også sånn at han kan komme med sure kommentarer i stede for å spørre eller snakke om ting. Og det å ha vondt er vist et nederlag/svakhet.. I D I O T I S K..! Vi får se hvor lenge det varer denne nye oppmerksomheten da.. Jeg misunner de som har menn som er litt mer "dullete" på sånne ting.. aaahh! Det gjorde godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 20. mai 2013 #3430 Del Skrevet 20. mai 2013 Åh, jeg har også lyst til å ta med J på kino, har tenkt at det er altfor tidlig, men det er vel kanskje ikke det da Kjedelig med krangling! Men skjønner deg veldig veldig godt, og det er så viktig å få sagt ifra istedet for å bare bite det i seg! Får håpe det varer med den forandringen han har vist idag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 21. mai 2013 #3431 Del Skrevet 21. mai 2013 Murmel og jeg var også på kino og så Pelle, på søndag. Han storkoste seg, men det ble litt lenge å sitte stille (siden det er så forb.... mye reklame før filmen. ). Heldigvis var det bare fire andre barn med foreldre der (fordelen med å bo i miniby), så det var liksom greit å stå litt forran setet mitt. Jeg var veldig usikker, siden han aldri ser en hel film hjemme, men det var jo mye mer spennende på kino. Og filmen var fint til og med for mammaen, jeg måtte nesten grine litt. Kombinasjon av rørende tema og at ungen min var blitt så stor... Håper mannen er god med deg en stund fremover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #3432 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg måtte også grine litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. mai 2013 #3433 Del Skrevet 21. mai 2013 Skjønner godt at du blir irritert på mannen din, samtidig tror jeg det er endel mannfolk som er sånn. Og helt ærlig tror jeg ikke det er så lett å forandre på, det er nå iallefall min erfaring. En ting er å se på deg at du er sliten, men å faktisk spørre hvordan du har det synes jeg absolutt du kan forvente! Gøy med kino da, jeg har tenkt at tulla er for liten, men nå skal vi jaggu prøve oss vi og. til deg, husk å få nok hvile også da - høres jaggu ut som du har i overkant mye å holde på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #3434 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Takk jenter! Det gjør godt å få ut litt galle og få litt støtte og forståelse for det også.. Mannfolk altså Men ja, jeg må gire ned litt.. Samtidig som det er vanskelig for jeh er vant til å holde så høyt tempo. Men jeg merker at det roer seg sakte men sikkert ned, sammen med formen som går litt ned, vekta som går opp og magen som kommer uuut! Om ikke lillesøster kommer ut med svart belte i karate så blir jeg svært overrasket! koselig også da.. Endret 21. mai 2013 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. mai 2013 #3435 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg skjønner deg utrolig godt. Jeg følte det ekstra godt da jeg var like langt på vei som deg, for da var jeg i bedre form enn i høst da jeg bare kastet opp hele tiden, samtidig som magen ikke var altfor stor og tung til at det var lettere for alle rundt og se at det faktisk var tungt og slitsomt. Jeg måtte også prate med mannen (som vanligvis er utrolig forståelsesfull og god), nettopp fordi han ikke skjønte hvor sliten man faktisk blir. Det er godt han tok seg litt i det og spurte deg på kvelden, så håper jeg at du kanskje trapper litt ned på alt og fokuserer på deg, babyen og ikke minst familien din som det går utover. Det var først da jeg så at det gikk utover de to guttene mine at jeg skjønte at jeg måtte ta det med ro og faktisk da ikke fikk dårlig samvittighet. Da jeg fikk mer energi til særlig Tassen og ting fungerte bedre her hjemme og for meg både psykisk og fysisk sett, så skjønte jeg at jeg burde lagt fra meg den dårlige samvittigheten mye før (selv om det er lettere sagt enn gjort). Håper du får det til allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 23. mai 2013 #3436 Del Skrevet 23. mai 2013 Så utrolig koselig bilde av Bolla på kino Han likner veldig på deg i smilet Jeg kan kjenne meg litt igjen med det du sier om mannen din. Min mann er periodevis ikke så flink til å vise omsorg og jeg har lært meg at man må sette hardt mot hardt. Han må få klar beskjed og jeg må tørre å stå i det. Det nytter ikke med små kommentarer og tanken om han burde forstå av seg selv. Det gjør han ikke. Sist gang jeg gjorde det viste det seg at han hadde ting som plaget han ordentlig, så det var en årsak til hvorfor ting var som de var. Han ble og veldig lei seg for at jeg ble så påvirket av hvordan han var. Men det som er så vanskelig i slike situasjoner er at man lurer på om det meg en selv det er noe i veien med. Det virker som du gjør veldig mye og står på, så jeg håper ikke du tenker at du burde klare mer. Jeg er veldig imponert over alt du klarer. Jeg var jo helt invalid da jeg var gravid og klarte lite. Det er virkelig en bragd å gå gravid. Tror ikke det er så mange som aldri er slitne og ikke har plager. De er nå heldige, men man vet jo ikke på forhånd hvem de blir. Håper du klarer å stå på ditt og føle deg trygg på at du faktisk mestrer masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #3437 Del Skrevet 23. mai 2013 Dine Det er litt godt å høre at man ikke er alene om det.. Becky Så hyggelig å se deg her Og jeg er jo helt enig.. Det nytter ikke å håpe at de plutselig skal gro noen laange antenner helt plutselig Men det har hjulpet litt altså. Men.. han har det jo så sinnsykt travelt selv nå. Det blir en tung mai/juni for min del siden han skal reise bort en del Han ba faktisk om unnskyldning for det i går. Men da håper jeg at han husker å kompensere for det når han er hjemme Og at han husker at når han er sliten har han det som meg. Minus smerter både her og der..! Og det er jo mye hormoner i sving nå også.. Så jeg har følt meg skikkelig uattraktiv og ekkel innimellom når han er mindre amorøs enn han pleier og jeg faktisk har blitt avvist. Så har det hele trolig vært fordi han har vært så stressa med jobben. Så da har jeg kanskje kompensert med å være ekstra "flink" hjemme.. Og det merker jeg jo at han blir fort vant til! Men jeg orker ikke ha det så rotete, og så tror jeg ikke han ser hvor mye jeg gjør fordi han blir så blendet av hva han gjør Ja ja.. jeg får bare passe på og stå på krava! *** Jeg lekker!! I dag har det stukket SKIKKELIG i puppene flere ganger, og nå innser jeg at hver gang det skjer kommer det råmelk..! (skikkelig knall gul om jeg klemmer forsiktig..) Skal jeg lekke i 10-12 uker liksom..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 23. mai 2013 #3438 Del Skrevet 23. mai 2013 Sånn var det for meg fra ca halvveis i svangerskapet, kom masse melk bare plutselig. Synes det var så ekstremt ekkelt at jeg trodde jeg skulle få helt noia når jeg skulle amme. Men da var det plutselig ikke ekkelt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 23. mai 2013 #3439 Del Skrevet 23. mai 2013 Her jobbes det overtid 2-3 ganger i uken pga rettstvisten vi er med i. Så blir mye på meg på meg og. Hadde aldri klart det om jeg var gravid. Å bli avvist kan ikke være noe gøy. Det blir jeg stort sett aldri og blir faktisk lei meg hver gang jeg blir det. Stakkars mannen, han blir det jo støtt og stadig Hadde jeg vært hormonell, gravid og overarbeidet (som deg) så hadde jeg tok blitt veldig fortvila. Jeg hadde sikkert kjeftet på mannen, kjenner jeg meg rett Jeg er for øvrig sikker på at du er kjempefin nå, men de færreste gravide føler seg sånn, vil jeg tro. Jeg følte meg direkte stygg til tider. Får håpe du slipper for mye lekking. Men på den positive siden, for at kroppen gjør seg klar til jenta di sin ankomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #3440 Del Skrevet 23. mai 2013 Ja jeg satser på at ekkelheten går over etterhvert når amminga er i gang. Jeg syntes jo det var bare kos sist gang Ja, sånn er det her og vanligvis! Om jeg hadde blitt avvist så ofte som han hadde jeg gravd meg ned tror jeg.. Men nå er jeg jo så hormonell og litt ekstra amorøøøøs også Så plutselig var det jeg som var på tilbudssia og han som var sliten.. Jeg får vel bare ta lærdom av det. Og så så jeg at han var blitt venn med en (singel) eks på FB og så tok det liksom helt av! Jeg som aldri er sjalu!! Argh.. plutselig driver hun med den samme hobbyen som oss og ferierer på samme måte som vi gjorde før Bolla og har sååå lyst til å gjøre igjen! (kremt.. ja jeg har sett på siden hennes og hun er irriterende jålete, sporty og lekker nok ikke melk for å si det sånn.. ) Dustekjerring. Nå må jeg le av meg selv! Han skryter mye av hvordan jeg ser ut om dagen da Så det hjelper jo litt. Jeg jobber med å tro han på det! Og ja, Becky, tenk nå er det faktisk ikke SÅ lenge til!! Tia flyr virkelig! Mai forsvinner jo i en smell og en blårøyk! Jeg fikk akutt behov for å kjøpe myke vaskekluter og gulpekluter i dag! Vi kjøpte barselgave til en liten jente i dag, og da fikk jeg øynene opp for alle de søte klærne vi snart kan handle! Kanskje det var det som utløste melkeslippet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå