AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #12321 Del Skrevet 22. september 2020 Den nye sørlandschips-sjokoladen med mais er veldig god!! Anonymkode: c35c4...b56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #12322 Del Skrevet 22. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den nye sørlandschips-sjokoladen med mais er veldig god!! Anonymkode: c35c4...b56 Spiser denne nå, knallgod! Prøvde også mr.Lee sin nye med chili og kimchi, smakte ganske meh. Ikke gjenkjøp. Anonymkode: 971bd...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. september 2020 #12323 Del Skrevet 22. september 2020 Fant et par nyheter i dag og: Mr Lee Piffa Kylling: den var litt sterk, men ellers smakte det «nudler», og Mr Lee er ikke de beste. YumYum kylling er veldig mye bedre 😄 Flip Salty liqorice og caramel var god. Som forventet begge smakene der, gode. Men kjøper veldig sjeldent slike greier, så blir nok ikke gjenkjøp. Fisherman’s friend Chocolate Mint: første inntrykk var en after eight drops, men så forsvant sjokoladesmaken og det var kun et lite hint av den igjen med masse mint smak. Ikke direkte en nyhet, men de hadde endelig fått hocky pulver inn igjen, og fikk testet ut krokodiller og hocky pulver. Meh. Jeg elsker begge deler, men de smeltet ikke direkte sammen. Pulveret «glir av» (i munnen) før man blir ferdig med krokkodillen. Begge smakene er der, men blir likevel separat 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #12324 Del Skrevet 22. september 2020 Testet den nye, tynne frossenpizzaen fra Dr. Oetker i dag, La Mia Grande. Jeg gikk for skinkevarianten, det finnes også en variant med pepperoni. Den er helt grei. Passe mengde med ost og store skinkebiter (lurer på om skinka var røkt). Det jeg ikke likte veldig godt var de små "kladdene" med en slags hvit dressing med krydder i. De ble litt kvalmende i smaken synes jeg. Tror den hadde vært bedre uten den sausen, som ren ost og skinkepizza. Gjenkjøp? Tviler på det, mulig jeg gir pepperonivarianten en sjanse. Anonymkode: 18298...48c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #12325 Del Skrevet 22. september 2020 Det lakris-is-godteriet smakte VELDIG rart. Tror ikke jeg likte det (jeg er vanligvis veldig glad i salt lakris men dette minnet mer om lakrisfudge av noe slag og ikke sånn vanlig salt lakris?) Anonymkode: 41d15...00f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #12326 Del Skrevet 22. september 2020 Har smakt denne nå. Den var god, men syns ikke karamellen var spesielt salt. Blir nok gjenkjøp. Anonymkode: 985e0...206 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #12327 Del Skrevet 22. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Testet den nye, tynne frossenpizzaen fra Dr. Oetker i dag, La Mia Grande. Jeg gikk for skinkevarianten, det finnes også en variant med pepperoni. Den er helt grei. Passe mengde med ost og store skinkebiter (lurer på om skinka var røkt). Det jeg ikke likte veldig godt var de små "kladdene" med en slags hvit dressing med krydder i. De ble litt kvalmende i smaken synes jeg. Tror den hadde vært bedre uten den sausen, som ren ost og skinkepizza. Gjenkjøp? Tviler på det, mulig jeg gir pepperonivarianten en sjanse. Anonymkode: 18298...48c Mmm den ser god ut da, har litt ordentlig fyll. Tror kanskje også jeg liker de hvite kladdene hvis det er det samme som er på deres kylling og spinat pizza? mente å huske det var cream frech, men ser i ingredienslisten at det kan være rømme. Anonymkode: cde01...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #12328 Del Skrevet 22. september 2020 Denne var kjempegod 😍 kanskje like greit at det kun er 4stk i pakken, den hadde gått ned raskt 🙊 stiv pris! Men på tilbud til 10kr på obs nå.. Anonymkode: a1493...a36 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. september 2020 #12329 Del Skrevet 22. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har smakt denne nå. Den var god, men syns ikke karamellen var spesielt salt. Blir nok gjenkjøp. Anonymkode: 985e0...206 Jeg spiste meg kvalm på disse her om kvelden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. september 2020 #12330 Del Skrevet 22. september 2020 Er denne ny ? Fant på Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 23. september 2020 #12331 Del Skrevet 23. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne var kjempegod 😍 kanskje like greit at det kun er 4stk i pakken, den hadde gått ned raskt 🙊 stiv pris! Men på tilbud til 10kr på obs nå.. Anonymkode: a1493...a36 Nam! Må jeg få tak i! Metter det noe særlig? 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. september 2020 #12332 Del Skrevet 23. september 2020 14 timer siden, Catalina Culès skrev: Er denne ny ? Fant på Kiwi Nei. Jeg har en i frysern som jeg kjøpte når vi gikk i lockdown 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 23. september 2020 #12333 Del Skrevet 23. september 2020 1 time siden, Sally-Go-Round skrev: Nam! Må jeg få tak i! Metter det noe særlig? 😛 Nei det metter ikke i det hele tatt. Men smaker godt da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 23. september 2020 #12334 Del Skrevet 23. september 2020 Den Stratos brownie sjokoladegreia blir IKKE gjenkjøp. Smakte jo bare billig sjokoladesaus 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #12335 Del Skrevet 23. september 2020 2 hours ago, Sally-Go-Round said: Nam! Må jeg få tak i! Metter det noe særlig? 😛 Nei 🙈 men jeg synes den tilfredsstilte søtsuget etter middag ganske godt.. den er litt sunnere enn en liten sjokolade, mer lovlig i hverdagen 😂 Anonymkode: a1493...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #12336 Del Skrevet 23. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei 🙈 men jeg synes den tilfredsstilte søtsuget etter middag ganske godt.. den er litt sunnere enn en liten sjokolade, mer lovlig i hverdagen 😂 Anonymkode: a1493...a36 Er det 71 kalorier i alle 4 tilsammen? Anonymkode: cde01...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #12337 Del Skrevet 23. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Er det 71 kalorier i alle 4 tilsammen? Anonymkode: cde01...fd9 Ja Anonymkode: a1493...a36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. september 2020 #12338 Del Skrevet 23. september 2020 3 timer siden, Mynona skrev: Nei. Jeg har en i frysern som jeg kjøpte når vi gikk i lockdown 😂 Å.. Hadde ikke lagt merke til den før jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. september 2020 #12339 Del Skrevet 23. september 2020 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Å.. Hadde ikke lagt merke til den før jeg Ikke jeg heller.. vet ikke om den var ny i mars eller om den har vært lenge. Har glemt å spise den også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 23. september 2020 #12340 Del Skrevet 23. september 2020 Har den cremy rasberry plata til stratos kommet? Eller er det bare lansert at det skal komme? Letet etter den i en uke nå, uten hell! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå