Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

På 15.9.2020 den 20.27, Ludovica- skrev:

I en Rema butikk :) Kanskje bare de som har? Hun som postet bilde her i tråden var vel og fra en Rema. 

Takk, Rema prøvde jeg ikke!

Da blir det Rema imorgen🤞

Anonymkode: a5149...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, Rema prøvde jeg ikke!

Da blir det Rema imorgen🤞

Anonymkode: a5149...1b1

Så en på en 3. Rema butikk idag, og ikke sett andre steder så foreløpig holder teorien min 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snickers crisp samt Freia Mandel&karamell syntes jeg var veldig gode! De er fryktelig søte men passer perfekt når man har lavt blodsukker på eller etter jobb 😅

Cafe bakeriet browniecookies var ikke gode. Tørre og smakløse. 

Dobbeltsidig Paprikapotetgullet smaker som nevnt tamt og som vanlig Paprika Pottis :( skuffa

Anonymkode: 5bd97...0da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor pleier disse «plante» påleggene å stå? Var på meny i dag for å se etter nyheter, og fant ingen av disse påleggene gamle eller nye. Ikke sikkert at de selger dem på Meny, evt. langt fra sikkert at jeg så på rett sted. Vet jeg plukket med meg den med avokado en gang fra kjøledisken i en butikk.

 

B380BA3A-27E0-4D2B-9997-CF9477C4E9DC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Ariana807 skrev:

Hvor pleier disse «plante» påleggene å stå? Var på meny i dag for å se etter nyheter, og fant ingen av disse påleggene gamle eller nye. Ikke sikkert at de selger dem på Meny, evt. langt fra sikkert at jeg så på rett sted. Vet jeg plukket med meg den med avokado en gang fra kjøledisken i en butikk.

 

B380BA3A-27E0-4D2B-9997-CF9477C4E9DC.jpeg

I kjøledisken. 

Anonymkode: a3f76...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ariana807 skrev:

Hvor pleier disse «plante» påleggene å stå? Var på meny i dag for å se etter nyheter, og fant ingen av disse påleggene gamle eller nye. Ikke sikkert at de selger dem på Meny, evt. langt fra sikkert at jeg så på rett sted. Vet jeg plukket med meg den med avokado en gang fra kjøledisken i en butikk.

 

B380BA3A-27E0-4D2B-9997-CF9477C4E9DC.jpeg

Her står den i kjøledisken sammen med boksene med aioli, sennepssaus, Bernaisesaus etc. 

Anonymkode: 58d17...964

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde meg enda en tur ut, og fikk litt napp 😄 Jeg har smakt på et par av de nå til lunch/frokost.

Coop Mega:

9A6D1BDE-79BD-45E2-8E20-79B313DF0262.thumb.jpeg.c8816bcc384b10cae75f89e092545ca4.jpeg
 

Coop Extra: 

C27ED786-0E0B-45CA-B151-4A633A93FF8A.thumb.jpeg.67484ef4ac10bb53729786b30fc35440.jpeg
 

Jeg fikk smake på:

Snøfrisk Pepper og Hvitløk: Denne var god, men pepperen ødelegger. Kanskje det blir gjenkjøp, men kanskje ikke. Litt sterk.

Synnøve Pesto og avokado ost: Pesto hører gjemme til middag 😂 Den var god, men det ble litt feil med pesto til noe som ikke var middag. 

Safari Salt Karamell: Som forventet, safarikjeks med karamel-fudge kjerne. God 😄

Snack Jack Sjokolade: Denne lille greia var god, litt dyr for å kjøpa mange av den, men goe. Det smakte som riskaker med sjokolade på, kanskje en litt billig sjokolade på 😅 Men nå er jeg også glad i disse riskakene som er helt plain uten noe på heller, så jeg er ikke den beste dommeren 😂

Snack Jack Youghurt: Nei disse var ikke en hit, selv hvor mye jeg liker riskaker, nei disse falt ikke i smak. Vet ikke helt hva det på toppen er, men nei... ikke for meg.

Lakris bites: jeg er glad i lakris, men salt 😬 Den smaker som den Isbjørn lakris isen. Disse var gode, men kanskje litt for salte for at jeg kommer til å kjøpe mer av dem. *De har faktisk vokst litt på meg, ikke fult like salt de beste bitene 😄👌🏻 Kanskje gjenkjøp 😄

Jeg har en hel helg foran meg med flere tester. Jeg har prøvd med på salt karamel chipsen, og selve chipsen i seg selv var veldig krispy, så valgte også i dag å kjøpe inn de med havsalt og paprika, for å se om disse er gode «vanlige» chips 😄

Og masse is! Yeay! Jeg gleder meg 😄🙌🏻

Endret av Ariana807
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 10.26, AnonymBruker skrev:

Oi! Dette var favorittbrusen min for sikkert 15-20 år siden - men da hadde de den bare i Sverige. Hvor fikk du tak i den?

Anonymkode: dac5f...475

Enig! Det er den beste brusen som finnes/fantes! Har funnet den i utlandet noen ganger, men har ikke sett den i Norge på lenge. 

Anonymkode: 90134...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multeisen er sesongvare, @Ariana807. Det er en juleis og den er veldig god, jeg pleier å unne meg en boks eller to i desember. Gleder meg til å smake på sitronisen, håper den er like god som de andre Inspiraisene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2020 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva forskjellen på disse to er..
7043180080922.jpg1998467d-bcfc-4901-a505-7d5b894b4a78.jpeg?fit=max&w=500&s=389dccb021daee64fc5fdd3b2c7c2238
Den første "lårfilet" er den nye, den andre gamle og den gamle finner jeg ikke på siden til den stolte hane. De må vell da ha byttet eller noe da... Må nok prøve ut den nye, for jeg elsker den gamle. Den gamle var bitttte litt tørr, også når den var så fersk som du får det. Håper den nye kanskje er mindre tørr. 

Anonymkode: 2f036...0bf

Da har jeg prøvd den nye, og det er bra de har byttet! for den var mye saftigere enn den gamle varianten av kyllingfilet. Mener den også smaker bittelitt mer også, altså litt sterkere men ikke alt for sterkt. og det kommer fra en person som svetter om det er bittelitt for mye pepper i maten 🤣 Jeg tåler altså 0 styrke på maten for å si det slik, men denne går akkurat. Anbefales som erstatning for kjøttdeig med tacokrydder. 

Anonymkode: 2f036...0bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt smått teste ut den ene Royal Isen med Sjokoladekopper, brownies og karamelsaus. Denne var god. Mørk sjokolade smak av isen, så kanskje ikke kjempe barnevennlig, nesten litt bitter når jeg startet på toppen, der det ikke var noen karamel saus. Men god 😄

Har og fått testet en av disse «ris-chips» greiene. Varianten «Pop Corn»: denne var god. Den smaker pop corn, kanskje med et hint av smør, eller ost. Litt ubeskrivelig smak, men jeg liker den 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
På 14.9.2020 den 17.27, AnonymBruker skrev:

Ja ❤️ Skyr bringebær med et hint av panna cotta, var det ikke så? Jeg smakte den for første gang i dag og den var kjempegod 😄 Mer kremaktig og enklere å spise. Kjempegod! 

Anonymkode: 125d4...1fd

Den var kjempegod! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Brunhilde skrev:

Multeisen er sesongvare, @Ariana807. Det er en juleis og den er veldig god, jeg pleier å unne meg en boks eller to i desember. Gleder meg til å smake på sitronisen, håper den er like god som de andre Inspiraisene.

Det er den! 😄 Utrolig frisk og god.

Anonymkode: 1de08...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2020 den 17.23, applestories skrev:

Jeg spiste av og til den med pepperbiff, men de ødela jo alt da de fjernet pakken med krydder. Det smakte jo ikke noe lenger. Regner med det er det samme med disse, men de skal selvsagt smakes.

De har fått tilbake krydderpakkene nå, i hvert fall i alle jeg har kjøpt de siste månedene (selger- og lager dem istand på jobb, så det er ganske mange bokser). Tipper du ikke var den eneste som mislikte det konseptet. 

Anonymkode: 70fed...941

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mynona skrev:

Er denne ny nå?? 
faktisk veldig god. Men veldig mektig. Og denne plata er 300 gram 😳

image.jpg

Alle de der er vanvittig mektige 😅 Må prøves :Nikke:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...