Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

På 16.9.2020 den 20.13, Hatsumomo skrev:

er den sterk?

Jeg smakte på den nettopp, og det brenner litt på tunga. Akkurat som jeg vil ha den med andre ord. Håper den blir værende på markedet.

Anonymkode: 6c511...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg smakte på den nettopp, og det brenner litt på tunga. Akkurat som jeg vil ha den med andre ord. Håper den blir værende på markedet.

Anonymkode: 6c511...697

Smakte på den, altfor sterk. Gikk i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2020 den 21.16, Mynlen skrev:

Jeg må få tak i Biola med sitron og ingefær.

Den var god! Synd at den ser ut til å være tidsbegrenset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er den! 😄 Utrolig frisk og god.

Anonymkode: 1de08...5ef

Da blir det denne ukens lørdagskos hvis de har den på "min" Meny 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Fanta med wild berry. Kjøpte på Narvesen (tilbud). Den var ok men kommer ikke til å kjøpe igjen. Ble litt for husholdningssaft/solbærsirup smak for meg. 

Men den var ikke ekstremt søt eller kunstig, så kan godt være den faller i smak hos andre. Bare jeg som ikke er spesielt glad i brus uten om fanta appelsin på boks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2020 den 20.17, Meadow skrev:

Har noen funnet denne? God?

any.jpeg.jpg

Denne smakte som en proteinbar. Ikke veldig god med andre ord. Sto tips på pakken om å varme den i mikrobølgeovnen 20 sekunder, da smakte den mye bedre! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.9.2020 den 20.55, Heihola skrev:

Syns ikke den Freia Krisp var noe særlig... hadde så høye forventninger så ble nok litt skuffa.

Helt motsatt erfaring her, var skikkelig skeptisk før jeg smakte men synes den var knallgod! Til og med godt med rosiner i, må si jeg ble overrasket der :jepp: Garantert gjenkjøp for min del.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig smakt Stratos med bringebær,  veldig,  veldig god, tørr ikke å si hvor stor "smaken" ble 🙈 Men den er søt, det er den! Blir garantert gjenkjøp en dag jeg føler for søt sjokolade!

Anonymkode: a5149...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia Krisp var dødsgod! Definitivt gjenkjøp!  Den var liksom så fersk, karamellen var så myk og god og nam! Ja, skulle ønske jeg hadde kjøpt 2. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Freia Krisp var dødsgod! Definitivt gjenkjøp!  Den var liksom så fersk, karamellen var så myk og god og nam! Ja, skulle ønske jeg hadde kjøpt 2. 

Den er kjempe god! :hoppe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidars nye Salted Caramel Brownie bar er min absolutte favorittsjokolade for tiden. Den er helt nydelig!😍 Akkurat passe størrelse, for hvis ikke kunne det nok blitt kvalmende, men den har vært helgesnopet mitt de siste ukene og blir det nok en god stund fremover:fnise:

Anonymkode: 02b6d...18f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Biola med smak av sitron og ingefær i dag. Den var veldig god, men jeg kjente ikke stort til ingefær-smaken! 

Anonymkode: 6ffa3...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Royal Is Salt Karamell, Karamellfudge og karamell saus: god smak av karamell. Karamellfudgen var litt hard og satt seg fast i tennene, men god saus. All in all, kan bli gjenkjøp 😄

Den lille chipsfabrikken Salt: god, sprø, salt 👌🏻 Kan godt kjøpe igjen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ariana807 skrev:

Royal Is Salt Karamell, Karamellfudge og karamell saus: god smak av karamell. Karamellfudgen var litt hard og satt seg fast i tennene, men god saus. All in all, kan bli gjenkjøp 😄

Den lille chipsfabrikken Salt: god, sprø, salt 👌🏻 Kan godt kjøpe igjen 😄

Men var det salt karamell eller bare vanlig karamell? 😄

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Smakte Biola med smak av sitron og ingefær i dag. Den var veldig god, men jeg kjente ikke stort til ingefær-smaken! 

Anonymkode: 6ffa3...56c

Oi, dette hørtes ut som noe for meg! Må lete i butikken etter den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det er tiden på døgnet som gjør det, er jeg sulten, er jeg ikke sulten, men den rosa nudleboksen til Eldorado kan fort bli min nye usunne kveldsfavoritt.

Tilberedt som vanlig; først vann til nudlene er myke, hell av, ha i krydderposen. Og her - litt mer vann da det ble litt tørt, og jeg mistenkte at det ville bli litt sterkt.

Cheeky chilli med smak av kimchi - kimchi vet jeg ikke hvordan smaker, men chillibitene var tydelige. Helt perfekt styrke på krydder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stratos brownie var helt ok, ikke den beste sjokoladen jeg har smakt, men ikke den verste heller. Sånn midt på treet. Liker sjokoladen min kald så har den i kjøleskap, men leser her inne at jeg burde hatt den i romtemp😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men var det salt karamell eller bare vanlig karamell? 😄

Anonymkode: 0ba5a...504

Den heter «Salt karamell», så skal være det. Vet ikke om jeg vet hva forskjellen er 😂 Smaken på isen minnes om «Skyr Salt Karamell», så kanskje mer salt karamell, men er ikke helt sikker 😅

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Fikk endelig smakt Stratos med bringebær,  veldig,  veldig god, tørr ikke å si hvor stor "smaken" ble 🙈 Men den er søt, det er den! Blir garantert gjenkjøp en dag jeg føler for søt sjokolade!

Anonymkode: a5149...1b1

Så forskjellige vi mennesker er, for jeg smakte den også og tenkte at "mjæææ, like greit at den ikke var bedre." Blir ikke gjenkjøp her selv om jeg er glad i sjokolade og bringebær.

Er ikke så flink til å teste nyheter, men jeg så at de hadde Inspira sitron på Meny, hadde tenkt å kjøpe denne helgen, men venter til neste. Helt i orden å ha noe å glede seg til. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men var det salt karamell eller bare vanlig karamell? 😄

Anonymkode: 0ba5a...504

Jeg vil si det smakte som vanlig karamell, ikke salt. Ut ifra ingrediensene ser det ut til at fudgen skal være salt karamell, mens sausen skal være vanlig. Jeg merket uansett ikke noe salt 😅

Anonymkode: 423fc...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...