Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

På 12.9.2020 den 12.17, Ariana807 skrev:

Fikk nesten drømmetenkinga mi oppfylt i dag 🙀 Fikk litt sjokk i butikken. Skulle ønske den var uten «creme», men denne her var god! 👌🏻 Kanskje en tanke for søt, pga. creme. Men nesten hva jeg ønsket meg 😄

31A4B99D-5652-4F2A-A1F0-AF46F0450409.jpeg
 

Jeg syns denne sjokoladen var kjempegod. Vanligvis syns jeg disse sjokoladeplatene som er tilsatt alt mulig rart kan bli litt mye, og litt kvalmende. Men denne var ikke så verst. Kan absolutt ha kjøpt igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.9.2020 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Finner ikke de nye sjokoladene noen steder. Noen som har sett dem i Hønefossområdet?

Anonymkode: 05ab0...1cb

Jeg så både Stratos brownie og den lille fra Nidar med brownie og noe mer, på Rema igår. Aner ikke om det er flere Rema i Hønefoss,  men denne tror jeg lå ganske nærme sentrum.

Anonymkode: a5149...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Nidar Salted Caramel Brownie igår. Ikke noe for meg, blir ikke gjenkjøp. Søt, og jeg klarer ikke å beskrive hva den smakte. Ikke brownie iallefall. Heller ikke fremtredende karamellsmak heller. Ikke sjokolade heller egentpig, den var bare søt og rar konsistens 😅

Anonymkode: a5149...1b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Prøvde Nidar Salted Caramel Brownie igår. Ikke noe for meg, blir ikke gjenkjøp. Søt, og jeg klarer ikke å beskrive hva den smakte. Ikke brownie iallefall. Heller ikke fremtredende karamellsmak heller. Ikke sjokolade heller egentpig, den var bare søt og rar konsistens 😅

Anonymkode: a5149...1b1

Ja, enig. Ble skikkelig skuffa. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben&Jerry's kommer med en ny smak på det norske markedet: Chip Happens, sjokoladeiskrem med sjokoladebiter og "potato chip swirls"

Gleder meg til å prøve :) Jeg elsker kombinasjonen av salt og søtt

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rema1000 sine, eller Bama sine, Autumn Crisp skuffet ikke. Så kanskje de har bedre versjon enn de som Kiwi selger. Det er et annet merke.

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7340146504929.jpg
Hvor får man kjøpt disse bortsett fra Meny? Syns de høres skikkelig gode ut. 

Anonymkode: 87bcf...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Catalina Culès skrev:

I går smakte jeg denne, den var god men alt for lik, sour cream and onion potetgullet.

Hjem » MAARUD

 

5 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg sjekket faktisk innholdet for å se om den inneholt sour creme, men fant ikke noe, men kanskje jeg kan sammenligne de to 🤔 for de var ekstremt like.

Jeg spiste de i går, digget at det ikke var så mye sourcreme-smak for jeg syns den blir litt for mye i den vanlige. Men, problemet mitt med denne er vanvittig idiotisk, jeg syns det ble veldig rart at den ene siden er flat og den andre riflet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lei av salt karamell... ja,det er godt, men det må da vitterlig finnes litt mer fantasi og oppfinnsomhet blant utviklerne? 

Venter på knekkebrød og tannkrem med smak av salt karamell 🙄

Jeg håper dog at oppstyret rundt krokodiller og hockey pulver skaper et enormt slipp av salt lakris-komboer til våren. Skulle også ønske Pringles med sjøgress kom til Norge 🤤

Anonymkode: 971bd...263

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

7340146504929.jpg
Hvor får man kjøpt disse bortsett fra Meny? Syns de høres skikkelig gode ut. 

Anonymkode: 87bcf...50f

Kjøpte den på Coop Prix. Veldig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

7340146504929.jpg
Hvor får man kjøpt disse bortsett fra Meny? Syns de høres skikkelig gode ut. 

Anonymkode: 87bcf...50f

De kommer helt sikkert til alle de stedene som selger sandwich bites som kom i vårslippet (?) og de vet jeg at ihvertfall er på Prix her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

7340146504929.jpg
Hvor får man kjøpt disse bortsett fra Meny? Syns de høres skikkelig gode ut. 

Anonymkode: 87bcf...50f

Bare sett de på Meny, de er veldig god, men smaker ikke typisk lakris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hatsumomo skrev:

Bare sett de på Meny, de er veldig god, men smaker ikke typisk lakris.

Det er jo laget for å smake som lakrisis, og det synes iallfall jeg at de gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nightcrawler skrev:

Det er jo laget for å smake som lakrisis, og det synes iallfall jeg at de gjorde.

Syntes ikke de smakte som lakris-is. Mer ubestemmelig for min del, men jeg elsker helst salt lakris, men syntes de var gode for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...