Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

2 timer siden, MarianneE skrev:

Skyr bringebær ❤

Ja ❤️ Skyr bringebær med et hint av panna cotta, var det ikke så? Jeg smakte den for første gang i dag og den var kjempegod 😄 Mer kremaktig og enklere å spise. Kjempegod! 

Anonymkode: 125d4...1fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja ❤️ Skyr bringebær med et hint av panna cotta, var det ikke så? Jeg smakte den for første gang i dag og den var kjempegod 😄 Mer kremaktig og enklere å spise. Kjempegod! 

Anonymkode: 125d4...1fd

Enig i at den er god. Enkel smak de fleste kan like. Men kjenner ikke så mye hint av panna cotta 😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heihola skrev:

Enig i at den er god. Enkel smak de fleste kan like. Men kjenner ikke så mye hint av panna cotta 😬

Ikke jeg heller, den smakte bare bringebær i min munn! Veldig god likevel 😌

Anonymkode: 6ffa3...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne er ny 

Kjøpte ikke, for jeg er generelt ikke så glad i sjokolade og kjeks sammen. Så håper jeg får den servert et sted så jeg kan prøve ;) 

17DB73A3-2A31-429C-9879-E69578CF4FE2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mynona skrev:

Tror denne er ny 

Kjøpte ikke, for jeg er generelt ikke så glad i sjokolade og kjeks sammen. Så håper jeg får den servert et sted så jeg kan prøve ;) 

17DB73A3-2A31-429C-9879-E69578CF4FE2.jpeg

Den finnes også i en av blandingsposene til Minde som heter "Krønsjy sjokkis". Jeg synes den er veldig god 😋

Anonymkode: 423fc...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr salt karamell blir ikke gjenkjøp for meg🙈 

hadde vært god uten salt, følte saltet var helt malplasert hang ikke sammen, og jeg er glad i salt karamell til vanlig ..

Anonymkode: a1493...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.9.2020 den 16.12, Hatsumomo skrev:

Akk nei, DoubleCut paprika er en av de dårligste paprikachipsene jeg har smakt. 

Det er helt utrolig at dette med god paprikasmak skal være så vanskelig å få til. 

Både Kims og Sørlandschips har hatt noen varianter med paprikasmak som har vært virkelig gode, og blitt favoritter, før de igjen forsvant. Ingenting som er virkelig godt får bli værende.

Jeg syns det potetgullet var helt ålreit, men altfor likt det vanlige med paprika, så kjedelige greier. Var for lite pepper også, syns jeg, bare et lite hint, jo. Synd, for det hørtes jo helt fantastisk ut. Enig i at de beste paprikavariantene er de som har blitt borte. Syns alt det beste forsvinner jeg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cold infuse teen er jo bare tull. Smakte akkurat som å ha en vanlig tepose i kaldt vann. Hvorfor betale blodpris for dette!? 

Ser at poenget er at det skal være trygt pga varmebehandling, men hvor farlig kan vanlig te være...? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpe en boks med Inspira sitronis i stad, men hva ser jeg? Jo, det er kjeksbiter i, noe som betyr hvetemel og gluten så da ble ikke det noe desverre. Skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte nettopp safarikjeks med karamell og synes ikke at den var så verst :) Karamellen er ikke den beste jeg har smakt (litt bitter og ikke fyldig eller "smørete" nok), men jeg elsker rom så denne pakken blir spist opp 😅

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Mynona said:

Tror denne er ny 

Kjøpte ikke, for jeg er generelt ikke så glad i sjokolade og kjeks sammen. Så håper jeg får den servert et sted så jeg kan prøve ;) 

17DB73A3-2A31-429C-9879-E69578CF4FE2.jpeg

Elsker sjokolade med kjeks, men syns Mindesjokoladen er helt jævlig 🥺

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte potetgullpose i sted med smak av salt og sjokolade. Må vel bli en slager for den som liker salt og søtt sammen. P

Anonymkode: b01cf...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, MarianneE skrev:

Skyr bringebær ❤

 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja ❤️ Skyr bringebær med et hint av panna cotta, var det ikke så? Jeg smakte den for første gang i dag og den var kjempegod 😄 Mer kremaktig og enklere å spise. Kjempegod! 

Anonymkode: 125d4...1fd

Hvilken butikkkjede har dere funnet den i? Har selv lett etter den på Extra, Kiwi og Meny men ikke funnet den.

Har funnet den med salt karamell og syns den var veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Highhopes skrev:

 

Hvilken butikkkjede har dere funnet den i? Har selv lett etter den på Extra, Kiwi og Meny men ikke funnet den.

Har funnet den med salt karamell og syns den var veldig god.

Jeg fant på Coop Extra

Anonymkode: a5149...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr med bringebær og panna cotta syns jeg var litt sånn 'meh'. Syns den med bringebær og fersken er mye bedre, siden den er friskere. Den nye kan fort bli litt kvalmende for min del, men jeg vil ha yoghurten min ganske syrlig da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smakte Synnøve gresk yoghurt med rose og granateple. Smakte ganske parfyme. Og det smakte veldig kunstig søtning. Ikke god i det hele tatt. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Highhopes skrev:

 

Hvilken butikkkjede har dere funnet den i? Har selv lett etter den på Extra, Kiwi og Meny men ikke funnet den.

Har funnet den med salt karamell og syns den var veldig god.

Jeg fant på Kiwi i går, men i dag var det tomt

Endret av MarianneE
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt Stratos med bringebær og melkekrem. Jeg som egentlig ikke er glad i melkekrem syns denne var ganske god. Det at det er bringebær i gjør at den blir litt frisk og ikke bare søt. Den kan minne litt om den Freia melkedrøm som fantest for mange år siden. Bare at melkekremen her er litt mykere. Minner om Kinder Maxi i smak, bare pluss bringebær.

Til de som har smakt Freia son ostekake plate er denne best syns jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

any?subscription-key=c68c49284bbb4b73af6785cd22b97ac7

Denne var helt OK, synes skumsiden som smaker karamell kunne vært litt mykere. Finnes en variant med bringebær og jordbær også, håper den er bedre :)

Anonymkode: 82793...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...