Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

any?subscription-key=c68c49284bbb4b73af6785cd22b97ac7

Denne var helt OK, synes skumsiden som smaker karamell kunne vært litt mykere. Finnes en variant med bringebær og jordbær også, håper den er bedre :)

Anonymkode: 82793...b3d

Den så spennende ut. Skal teste begge variantene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk tedtet ut chips med salt karamell og Urge Mango/Lime.

Chips: den var god på smak, klarer ikke si hva den smaker, søt/salt blanding. Men den lukta litt soyasaus 😅 blir ikke gjenkjøp, men måtte bare kjøpe og smake.

Urge: denne var god 😄 hadde ikke dtore tanker da mange her har slaktet den, men jeg likte den 😄 som er merkelig da jeg ofte ikke liker mango-smak greier som kommer ut 😅😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ludovica- skrev:

Har smakt Stratos med bringebær og melkekrem. Jeg som egentlig ikke er glad i melkekrem syns denne var ganske god. Det at det er bringebær i gjør at den blir litt frisk og ikke bare søt. Den kan minne litt om den Freia melkedrøm som fantest for mange år siden. Bare at melkekremen her er litt mykere. Minner om Kinder Maxi i smak, bare pluss bringebær.

Til de som har smakt Freia son ostekake plate er denne best syns jeg. 

Hvilken butikk fant du den i?

Jeg var innom 4 idag (uten hell) 😂 3 av de 4 hadde fått inn den med brownies...

Anonymkode: a5149...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken butikk fant du den i?

Jeg var innom 4 idag (uten hell) 😂 3 av de 4 hadde fått inn den med brownies...

Anonymkode: a5149...1b1

I en Rema butikk :) Kanskje bare de som har? Hun som postet bilde her i tråden var vel og fra en Rema. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Meadow skrev:

Har noen funnet denne? God?

any.jpeg.jpg

Den har jeg glemt å se etter.. ser bare i sjokouadehyllene for tiden jeg :ler: glemmer de andre nyhetene.  Det går veldig veldig dårlig med godterifri for tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Meadow skrev:

Har noen funnet denne? God?

any.jpeg.jpg

Er ikke dette en relansering? Mener å huske at de var i salg for en del år siden. Var veldig gode da.

 

 

Anonymkode: 34d36...6a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Meadow skrev:

Har noen funnet denne? God?

any.jpeg.jpg

Jeg fant på Extra. Synes de smakte mel 😅 Spiste dem opp, men kommer ikke til å kjøpe flere ganger.

Anonymkode: 423fc...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, fro said:

Elsker sjokolade med kjeks, men syns Mindesjokoladen er helt jævlig 🥺

Minde har faktisk skifta nye eiere, så sjokoladen smaker ikke så jævlig lengre 😂 Når det gjelder "Kjeksi" så var den helt ok, fikk smaksprøve på jobb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så langt smakt:

- Lakris bites

- Stratos brownie heaven

- Salted Caramel brownie

- Double cut paprika

- Snickers crisp

 

Blir ikke gjenkjøp av noen av de nevnte varene. Jeg er veldig glad i sjokolade, men disse skuffet.. Chipsen smakte som all annen paprika-chips og lakris bites spiste jeg ikke opp.

 

Men ser at listen til Meny har fått flere varer. Ser ut til at det kommer mye spennende! https://meny.no/kampanje/hostens-nyheter-11617

Anonymkode: 423fc...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2020 den 19.48, Snurrepurre skrev:

Noen som har smakt disse? 

753D4794-DC6F-41CB-A507-8A65C5CBBD65.png

71598AA8-7A4D-4534-959F-D15AB9891059.png

Smakte Bounty idag, endte med to bit og resten gikk i søpla. Ingen overraskelse egentlig, da jeg ikke er så begeistret for kokos. Men smake på nye ting uansett må jeg :Knegg:

Smakte også Urge sin smak, likte ikke den heller dessverre. For søt og kunstig. 

Krisp sjokoladen smakte egentlig ganske likt Lion syntes jeg? Noen andre som syntes det?

Utrolig lite jeg egentlig har likt fra dette nye slippet av søtsaker ihvertfall, har kjøpt den nye Mr Lee Nudler med piffismak, og Skyr sin salte karamell så får se om jeg liker det. 

Syntes forøvrig den nye sjokolaken til Sørlandschips var god;

MELKESJOKOLADE M/MAISKORN 150G SØRLANDSCMELKESJOKOLADE M/MAISKORN 150G SØRLANDSC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Hatsumomo skrev:

 

Syntes forøvrig den nye sjokolaken til Sørlandschips var god;

MELKESJOKOLADE M/MAISKORN 150G SØRLANDSCMELKESJOKOLADE M/MAISKORN 150G SØRLANDSC

Så digg ut! Hva smakte det som? Smash-aktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ludovica- skrev:

Har smakt Stratos med bringebær og melkekrem. Jeg som egentlig ikke er glad i melkekrem syns denne var ganske god. Det at det er bringebær i gjør at den blir litt frisk og ikke bare søt. Den kan minne litt om den Freia melkedrøm som fantest for mange år siden. Bare at melkekremen her er litt mykere. Minner om Kinder Maxi i smak, bare pluss bringebær.

Til de som har smakt Freia son ostekake plate er denne best syns jeg. 

Er den bringebærsausen som sirup? 

Anonymkode: d93a0...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne har jeg ikke sett tidligere. Er den ny? Noen som har funnet den i butikken?

Tortilla-Chili-Bites.png

Anonymkode: 423fc...2c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hatsumomo skrev:

 

Krisp sjokoladen smakte egentlig ganske likt Lion syntes jeg? Noen andre som syntes det?

 

MELKESJOKOLADE M/MAISKORN 150G SØRLANDSCMELKESJOKOLADE M/MAISKORN 150G SØRLANDSC

Syns Krisp er bedre enn lion, selv om det minner. Som en krysning av peanøttsmør, lion og toppris. 

Litt skeptisk til den plata der. Mon tro om den minner om den Freia hadde for noen år siden, det var hvertfall ikke god og smakte... stall. 

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er den bringebærsausen som sirup? 

Anonymkode: d93a0...7fc

Ja litt, men ikke sånn ekstremt klissete og rennende. Går an å brekke av en bit uten å få søl på fingerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva forskjellen på disse to er..
7043180080922.jpg1998467d-bcfc-4901-a505-7d5b894b4a78.jpeg?fit=max&w=500&s=389dccb021daee64fc5fdd3b2c7c2238
Den første "lårfilet" er den nye, den andre gamle og den gamle finner jeg ikke på siden til den stolte hane. De må vell da ha byttet eller noe da... Må nok prøve ut den nye, for jeg elsker den gamle. Den gamle var bitttte litt tørr, også når den var så fersk som du får det. Håper den nye kanskje er mindre tørr. 

Anonymkode: 2f036...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukket også med meg «Fanta Wildberry» jeg vet ikke om denne er ny. Jeg er sikker på at jeg har smakt den før, men vet ikke om det var i Norge eller på ferie utenfor Norge 😅

Kjøpte den og den smakte godt, frisk og søt 😄 Kan kanskje minne litt om de «Smurfine» eskene/snopet som fantes når jeg gikk i barnehagen 😄

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...