Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva forskjellen på disse to er..
7043180080922.jpg1998467d-bcfc-4901-a505-7d5b894b4a78.jpeg?fit=max&w=500&s=389dccb021daee64fc5fdd3b2c7c2238
Den første "lårfilet" er den nye, den andre gamle og den gamle finner jeg ikke på siden til den stolte hane. De må vell da ha byttet eller noe da... Må nok prøve ut den nye, for jeg elsker den gamle. Den gamle var bitttte litt tørr, også når den var så fersk som du får det. Håper den nye kanskje er mindre tørr. 

Anonymkode: 2f036...0bf

Hjertet mitt er knust, ser at de har fjerna stekt & spiseklar med pesto fra nettsiden. Den kyllingen var helt fantastisk nydelig god, og jeg har spist den ganske ofte. Surt... Er nok prisen som gjør at ingen gidder kjøpe, kosta mye. 

Anonymkode: 87bcf...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke helt høstens matnyhet, men jeg smakte nylig sunmaid sine sour raisin snakcs i vannmelonsmak og de var virkelig gode! 😍Smaker som surt godteri

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr med bringebær og panna cotta var veldig god. Men smakte mer skyr med bringebær enn panna cotta. Men nå står det riktig nok «et hint av panna cotta». Syns skyr luftig bringebær og denne er ganske lik i smaken. Skulle ønske det var mer smak av panna cotta. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Ariana807 said:

Plukket også med meg «Fanta Wildberry» jeg vet ikke om denne er ny. Jeg er sikker på at jeg har smakt den før, men vet ikke om det var i Norge eller på ferie utenfor Norge 😅

Kjøpte den og den smakte godt, frisk og søt 😄 Kan kanskje minne litt om de «Smurfine» eskene/snopet som fantes når jeg gikk i barnehagen 😄

Oi! Dette var favorittbrusen min for sikkert 15-20 år siden - men da hadde de den bare i Sverige. Hvor fikk du tak i den?

Anonymkode: dac5f...475

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oi! Dette var favorittbrusen min for sikkert 15-20 år siden - men da hadde de den bare i Sverige. Hvor fikk du tak i den?

Anonymkode: dac5f...475

Kjøpte en liten 0,5 flaske på coop extra 😄 vet ikke om den kommer i stor størrelse også. Har ikke hørt eller sett den i noen «nyheter» så var litt usikker på om den var en nyhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå samme her, den var super god! Kjøpte i Sverige for nærmere 15 år siden, og har savnet den siden! Selvfølgelig kom den nå når jeg ikke skal ha noe brus! 🥶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm jeg så en sånn fanta med mørk farge med nyhet-merke på Meny i dag. Det var uten sukker da tror jeg? Husker ikke om det var Wildberry.

Smakt Dent Flip med lakris/karamell nå, synes de var gode :)

Anonymkode: 41d15...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva forskjellen på disse to er..
7043180080922.jpg1998467d-bcfc-4901-a505-7d5b894b4a78.jpeg?fit=max&w=500&s=389dccb021daee64fc5fdd3b2c7c2238
Den første "lårfilet" er den nye, den andre gamle og den gamle finner jeg ikke på siden til den stolte hane. De må vell da ha byttet eller noe da... Må nok prøve ut den nye, for jeg elsker den gamle. Den gamle var bitttte litt tørr, også når den var så fersk som du får det. Håper den nye kanskje er mindre tørr. 

Anonymkode: 2f036...0bf

Lårfile er jo mye saftigere da det er fra kyllinglår. Kyllingfilet er tørrere og magrere.

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne har jeg ikke sett tidligere. Er den ny? Noen som har funnet den i butikken?

Tortilla-Chili-Bites.png

Anonymkode: 423fc...2c5

Jeg så denne for første gang på butikken (Coop Extra) for et kvarter siden. 

Anonymkode: 6c511...697

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt høstens matnyhet, men jeg smakte nylig sunmaid sine sour raisin snakcs i vannmelonsmak og de var virkelig gode! 😍Smaker som surt godteri

Anonymkode: 0ba5a...504

Takk, jeg trengte en sånn! Har vurdert å ta med meg noen sånne esker de gangene jeg har gått forbi, men aldri faktisk gjort noe ut av tankene! De skal prøves! 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også smakt Bounty soft baked cookies. Ble nok en gang skuffet, og det blir heller ikke gjenkjøp. Jeg tror jeg hadde likt de mye bedre hvis de ikke var så pass myke. Jeg foretrekker nok heller litt hardere cookies.

Anonymkode: 423fc...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte denne i dag. Hjernen var sur og det smakte cola. Var ikke forberedt på det nei🤮

Stratos brownie var god, men jeg er ikke et sjokolademenneske så for meg er det både for søtt og mektig. Var heller ikke brownies. Var bare vanlig stratos og sjokoladesaus. Blir med andre ord ikke gjenkjøp.

Autumn crisp er like gode i år som i fjor😍😍

AA7EDBF4-345F-403A-9C77-24251201B7C3.jpeg

Anonymkode: 4aa38...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakris bitesene var skikkelig gode! Smaker akkurat som isen, og hadde god konsistens. Mye bedre enn sandwichbites😅 
Nye 0,5l royal is med salt karamell overrasket positivt. 

Snickers crisp var helt okei, ikke en favoritt, men ganske mettende, på en måte. 

Prøvde også stratos brownie og freia smakfull mandel&karamell, men ingen av dem blir noe jeg kjøper igjen.. 

Anonymkode: e8215...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne har jeg ikke sett tidligere. Er den ny? Noen som har funnet den i butikken?

Tortilla-Chili-Bites.png

Anonymkode: 423fc...2c5

Hvis det er den samme som fantes for en stund siden, så blir jeg glad. Jeg elsket den! :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, every woman skrev:

Hvis det er den samme som fantes for en stund siden, så blir jeg glad. Jeg elsket den! :nori:

er den sterk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Så digg ut! Hva smakte det som? Smash-aktig?

Nei, smakte ikke som Smash (som er bedre). Men i samme gaten kanskje, bare mer kompakt smak? Vanskelig å forklare, hehe du får smake selv og fortelle din opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smakte denne i dag. Hjernen var sur og det smakte cola. Var ikke forberedt på det nei🤮

Stratos brownie var god, men jeg er ikke et sjokolademenneske så for meg er det både for søtt og mektig. Var heller ikke brownies. Var bare vanlig stratos og sjokoladesaus. Blir med andre ord ikke gjenkjøp.

Autumn crisp er like gode i år som i fjor😍😍

AA7EDBF4-345F-403A-9C77-24251201B7C3.jpeg

Anonymkode: 4aa38...abd

Da har jeg smakt mr.lee piffa kylling. Det er en ny favoritt! Den var god, men ikke spesielt piffa.

Anonymkode: 4aa38...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...