fro Skrevet 2. juni 2019 #9661 Del Skrevet 2. juni 2019 16 hours ago, Raptuza said: Ein supergod is frå Diplom Is! Selges på Rema Den er rett og slett utrolig skuffende, sammenlignet med Häagen Dazs’ Salted Caramel! 🥺 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #9662 Del Skrevet 2. juni 2019 16 timer siden, Raptuza skrev: Ein supergod is frå Diplom Is! Selges på Rema Jeg syns de er altfor små og overpriset. Koster like mye som Ben&Jerrys, som smaker MYYYYYYE bedre! Anonymkode: 4aa38...abd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #9663 Del Skrevet 2. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns de er altfor små og overpriset. Koster like mye som Ben&Jerrys, som smaker MYYYYYYE bedre! Anonymkode: 4aa38...abd Enig, jeg synes ikke dette merket er noe godt i det hele tatt. Den er tung og smaker som en samensurium av sukker uten rene smaker. Glad jeg fikk en smaksprøve på butikken før jeg kjøpte den selv. Anonymkode: cde01...fd9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 2. juni 2019 #9664 Del Skrevet 2. juni 2019 Eg trudde denne var ny i år...ny for meg i alle fall. Og eg har smakt den frå Haagen Dasz og, men den blir trumfa av Wanted her i heimen! For øvrig einig i at boksane er altfor små og kostar for mykje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest middagshøyden Skrevet 3. juni 2019 #9665 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 3. juni 2019 #9666 Del Skrevet 3. juni 2019 Fant Hennig Olsen Sakte Kjærna Pistasjis først nå og synes ikke den var noe særlig, men skal få spist den opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. juni 2019 #9667 Del Skrevet 3. juni 2019 På 2.6.2019 den 15.01, fro skrev: Den er rett og slett utrolig skuffende, sammenlignet med Häagen Dazs’ Salted Caramel! 🥺 Å fy søren den har jeg ikke spist på hvertfall....6 år. Men da spiste jeg mye av den! Vet du om noe sted de har den nå? Den er så absurd god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #9668 Del Skrevet 3. juni 2019 22 minutter siden, bippo said: Å fy søren den har jeg ikke spist på hvertfall....6 år. Men da spiste jeg mye av den! Vet du om noe sted de har den nå? Den er så absurd god! Jeg kjøper den jevnlig på Meny i Stavanger 😊 Anonymkode: dac5f...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. juni 2019 #9669 Del Skrevet 3. juni 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøper den jevnlig på Meny i Stavanger 😊 Anonymkode: dac5f...475 Takk! Da er den hvertfall ikke ute av produksjon! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 4. juni 2019 #9670 Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) Fant endelig denne i helgen, og gikk mot mine prinsipper om ikke å kjøpe noe som ikke er priset. De hadde fått plass både i hyllen og i sjokkselgere, men ikke spor av pris. 39,90 viste det seg å være for 100 gram. Følte egentlig at det smakte mest prim, det er ikke noe man spiser så ofte så det var et interessant "gjensyn". Spiser opp pakken, men kjøper ikke mer før den eventuelt er på tilbud. Endret 4. juni 2019 av applestories 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 4. juni 2019 #9671 Del Skrevet 4. juni 2019 Ny Zeroh-saft: Green Apple & Passion Fruit.frisk og god!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 4. juni 2019 #9672 Del Skrevet 4. juni 2019 ^^ jeg synes Kornmo matpakkebar var god, overraskende "saftig", kunne tenkt mer mer brunost-smak. Men litt dyr, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2019 #9673 Del Skrevet 4. juni 2019 På 1.6.2019 den 18.39, Mynona skrev: Smakte Daim med sitronsmak i dag. Ikke noe voldsom kraftig sitronsmak egentlig. Denne har jeg også smakt nå, men jeg vet ikke helt, synes det var en merkelig kombinasjon? Har også prøvd Synnøves greske kokosyogurt (usikker på når denne egentlig kom, kanskje det egentlig ikke er en nyhet?) og den likte jeg virkelig ikke. Smakte altfor mye Skyr for meg, klarte ikke spise mer enn 2-3 skjeer! Skuffelse nummer 3 var den nye snickersen med mer karamell. Trodde jeg ville elske den, men den er jo ikke i nærheten av å være like god som den vanlige (sikkert fordi de har ofret endel av nougat(?) for å få plass til mer karamell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 5. juni 2019 #9674 Del Skrevet 5. juni 2019 Jeg syns de flow ostekake yoghurtene er så gode! Men umulig å få tak i. Hvis jeg finner er det gjerne den med sitron, men jeg liker den med jordbær best. Syns og Freia bringebær sjokoladeplate er god. Minner om melkedrøm som fantest for mange år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #9675 Del Skrevet 5. juni 2019 På 1.6.2019 den 22.40, Raptuza skrev: Ein supergod is frå Diplom Is! Selges på Rema Den med lakris derimot er FARLIG GOD. Det er den blå Anonymkode: c9f24...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #9676 Del Skrevet 6. juni 2019 Noen som har prøvd disse? Anonymkode: 927df...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #9677 Del Skrevet 6. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd disse? Anonymkode: 927df...ae8 Hvor? Anonymkode: e9979...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #9678 Del Skrevet 6. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor? Anonymkode: e9979...323 Kiwi, Obs, Extra har jeg sett dem. Anonymkode: 927df...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 6. juni 2019 #9679 Del Skrevet 6. juni 2019 Syns det bare kommer nyheter på godteri-fronten og i usunn-mat-kategorien, eller er det bare nærbutikkene som ikke er flinke nok til å ta inn produktnyheter i "normal" mat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 7. juni 2019 #9680 Del Skrevet 7. juni 2019 16 timer siden, NewInTown skrev: Syns det bare kommer nyheter på godteri-fronten og i usunn-mat-kategorien, eller er det bare nærbutikkene som ikke er flinke nok til å ta inn produktnyheter i "normal" mat? Kanskje de fleste prøver mye nytt av godteri og chips, men holder seg til de samme middagene? Litt kjedelig for oss som er stikk motsatt og spiser de samme sjokoladene som alltid og sjelden spiser chips, men gjerne prøver mye nytt i matveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå