Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Royal Trippel magi var god, men ikke veldig revolusjonerende. Jeg er nok kanskje enda mer glad i den vanlige trippelen. 

Flow Lemon Cheesecake fikk jeg endelig tak i, men syntes egentlig ikke den var helt fantastisk. Mulig jeg bare hadde for høye forhåpninger, men jeg kunne godt hatt litt mer smak. For all del, den er god, men jeg synes jeg har smakt bedre sitronyoghurt.

Anonymkode: efbd9...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://kolonial.no/produkter/28615-synnove-synnove-gresk-yoghurt-kokos-uten-tilsatt-s/ 

Den yoghurten her.. Den er så utrolig vanvittig SINNSSYKT god! Den eneste yoghurten på markedet med kokossmak som faktisk smaker nydelig - og KOKOS! Men... Jeg finner den ikke på hjemmesiden til Synnøve? Skal den allerede ut av produksjon? Trodde den var helt ny. Syns det er så fryktelig dumt den bare kommer i et lite 100 grams beger. Skulle ønske den kom i 200 gram... :( Eller i stort beger! Yoplait sin kokosyoghurt er ikke i nærheten av like god. 

Anonymkode: 42630...9b3

Den er ny, så tipper på at de ikke har lagt den ut på nettsidene ennå. Det kan ta måneder før produsentene legger ut produkter, så kan de stå som nyhet i et par år fram til de forsvinner igjen.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Royal Trippel magi var god, men ikke veldig revolusjonerende. Jeg er nok kanskje enda mer glad i den vanlige trippelen. 

Flow Lemon Cheesecake fikk jeg endelig tak i, men syntes egentlig ikke den var helt fantastisk. Mulig jeg bare hadde for høye forhåpninger, men jeg kunne godt hatt litt mer smak. For all del, den er god, men jeg synes jeg har smakt bedre sitronyoghurt.

Anonymkode: efbd9...3b7

Yoplait sin double 0 sitron er den beste jeg har smakt, men det ser dessverre ut som den forsvant nå i vinter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi Max med lime var ikke god :riste:

@Hoppetaujenta har Dølaisen gått ut av produksjon ? < ----- du kan jo is. 

Anonymkode: 6523e...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pepsi Max med lime var ikke god :riste:

@Hoppetaujenta har Dølaisen gått ut av produksjon ? < ----- du kan jo is. 

Anonymkode: 6523e...de9

Hvorfor ikke? Hva var det du ikke likte ved den?

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

@Hoppetaujenta har Dølaisen gått ut av produksjon ? < ----- du kan jo is. Anonymkode: 6523e...de9

Jeg er ikke is-almektig, men jeg har faktisk ikke sett den på en stund.
Jeg velger å tro at de har en liten pause. :)  Ahh...den er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pepsi Max med lime var ikke god :riste:

@Hoppetaujenta har Dølaisen gått ut av produksjon ? < ----- du kan jo is. 

Anonymkode: 6523e...de9

Min Extra har Dølais i alle fall! Solbær og sjokolade er en av de aller beste isene som finnes ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at Pepsi Max Lime ikke var spesielt god. Jeg elsker Pepsi Max og synes også ginger og cherry er kjempegode men denne var skikkelig besk og rar. 

Sørlandschips sjokoladen synes jeg faktisk var veldig god, men jeg liker slik «billig» sjokolade og er ikke fan av Freia 🤭 😲 

NYT peanøttKaramell likte jeg også, men jeg er som et bunnløst hull når det kommer til is, alt går i grisen her i gården🙈 eneste er at det kanskje var litt lite karamell

Wanted Puck er veldig god, og minner litt om Peanut Butter Cup fra Ben and Jerry og Litago isen er kjempegod.

iskaffen med salted caramel fra Q meieriene var også innafor men veldig søt. Byggryn Lunsj Uten med pære og eple var helt grei, og den med jordbær og Lime var overraskende frisk og god.

Tenker det blir en av Stratos typene ved neste prøve runde.

Endret av Thjelp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://kolonial.no/produkter/28615-synnove-synnove-gresk-yoghurt-kokos-uten-tilsatt-s/ 

Den yoghurten her.. Den er så utrolig vanvittig SINNSSYKT god! Den eneste yoghurten på markedet med kokossmak som faktisk smaker nydelig - og KOKOS! Men... Jeg finner den ikke på hjemmesiden til Synnøve? Skal den allerede ut av produksjon? Trodde den var helt ny. Syns det er så fryktelig dumt den bare kommer i et lite 100 grams beger. Skulle ønske den kom i 200 gram... :( Eller i stort beger! Yoplait sin kokosyoghurt er ikke i nærheten av like god. 

Anonymkode: 42630...9b3

Enig, den er utrolig god! Ekstra pluss at den også er kalorifattig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://kolonial.no/produkter/28615-synnove-synnove-gresk-yoghurt-kokos-uten-tilsatt-s/ 

Den yoghurten her.. Den er så utrolig vanvittig SINNSSYKT god! Den eneste yoghurten på markedet med kokossmak som faktisk smaker nydelig - og KOKOS! Men... Jeg finner den ikke på hjemmesiden til Synnøve? Skal den allerede ut av produksjon? Trodde den var helt ny. Syns det er så fryktelig dumt den bare kommer i et lite 100 grams beger. Skulle ønske den kom i 200 gram... :( Eller i stort beger! Yoplait sin kokosyoghurt er ikke i nærheten av like god. 

Anonymkode: 42630...9b3

Må smaaaake! :bond:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte noen farlig gode penøtter med smak av jalapeno i helgen (fra Rema), de er nye for meg, men usikker på om de kom med dette siste slippet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Highhopes skrev:

Enig, den er utrolig god! Ekstra pluss at den også er kalorifattig. 

Jepp! Håper virkelig den kommer i større beger. Kunne spist den hver dag. :P 

44 minutter siden, Rumle skrev:

Må smaaaake! :bond:

 

Do it! Du blir ikke skuffet om du liker kokos, for å si det slik. :) 

Anonymkode: 8f325...041

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://kolonial.no/produkter/28615-synnove-synnove-gresk-yoghurt-kokos-uten-tilsatt-s/ 

Den yoghurten her.. Den er så utrolig vanvittig SINNSSYKT god! Den eneste yoghurten på markedet med kokossmak som faktisk smaker nydelig - og KOKOS! Men... Jeg finner den ikke på hjemmesiden til Synnøve? Skal den allerede ut av produksjon? Trodde den var helt ny. Syns det er så fryktelig dumt den bare kommer i et lite 100 grams beger. Skulle ønske den kom i 200 gram... :( Eller i stort beger! Yoplait sin kokosyoghurt er ikke i nærheten av like god. 

Anonymkode: 42630...9b3

 

52 minutter siden, Rumle skrev:

Må smaaaake! :bond:

 

Har dere smakt Yokos?  Yoghurt laget på koksmelk. Jeg likte den godt. Men den smaker mer kokosmelk enn kokosstrø om jeg kan si det sånn. Jeg har smakt den med vanilje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 14.29, Sool skrev:

Halotop har kommet til Norge :) 

Endelig! Har ventet lenge på disse så jeg gleder meg til å prøve de.

5799DC7E-EDCE-45E6-93DA-8F000D5E3EE3.jpeg

Er de tallene antall kalorier per boks? Og har du smakt den med banansmak? Den vil jeg teste!

Anonymkode: 65c8b...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp! Håper virkelig den kommer i større beger. Kunne spist den hver dag. :P 

Do it! Du blir ikke skuffet om du liker kokos, for å si det slik. :) 

Anonymkode: 8f325...041

Elsker kokos! :jepp:

55 minutter siden, Mynona skrev:

 

Har dere smakt Yokos?  Yoghurt laget på koksmelk. Jeg likte den godt. Men den smaker mer kokosmelk enn kokosstrø om jeg kan si det sånn. Jeg har smakt den med vanilje.

Jeg har ikke smakt den, skriver den opp også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der yokos var ikke noe god syns jeg. Elsker kokos da. 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest middagshøyden
21 timer siden, Rumle skrev:

Jeg smakte noen farlig gode penøtter med smak av jalapeno i helgen (fra Rema), de er nye for meg, men usikker på om de kom med dette siste slippet?

 

Jeg vet heller ikke om de er nye, men de var skummelt gode! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, alltid presis skrev:

Jeg vet heller ikke om de er nye, men de var skummelt gode! 

Jaaaa, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en innrømmelse å komme med.. Jeg hsr ikke villet skrevet noe om det her, så flere enn meg får problemet. 

Jeg er på trippel magi(royal is) kjøret. Jeg spiser hvertfall en om dagen, og nå når circel K har hatt halv pris på royal.. Vel jeg har hamstra. 

Ok, nok en innrømmelse, jeg har tømt tre plasser for trippel magi. :flau:

Sitat
Sitat

 

 

...får ikke vekk sitat boks. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Lillemorbare skrev:

Jeg har en innrømmelse å komme med.. Jeg hsr ikke villet skrevet noe om det her, så flere enn meg får problemet. 

Jeg er på trippel magi(royal is) kjøret. Jeg spiser hvertfall en om dagen, og nå når circel K har hatt halv pris på royal.. Vel jeg har hamstra. 

Ok, nok en innrømmelse, jeg har tømt tre plasser for trippel magi. :flau:

...får ikke vekk sitat boks. 

Og jeg har ikke en gang funnet den enda. Kanskje du har kjøpt opp lageret til alle i mitt nabolag? :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mynona skrev:

Og jeg har ikke en gang funnet den enda. Kanskje du har kjøpt opp lageret til alle i mitt nabolag? :ler:

Kan tenkes. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...