Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg likte den nye Stratos Salty Caramel, men det vet ett eller annet med den karamellen som jeg ikke var helt fornøyd med. Vet ikke helt hva... Men synes det finnes mye bedre karamell der ute.

Anonymkode: e6464...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nå prøvd Flow sine yoghurter i Strawberry cheesecake og lemon cheesecake :) 

- Den med jordbær smakte ikke særlig godt. Litt sånn sur å bitter i smaken, og ikke på en god måte.

- Den med sitron var veldig god! :) Anbefales. Spesielt for de av dere som er glad i sitron :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte den nye Stratos Salty Caramel, men det vet ett eller annet med den karamellen som jeg ikke var helt fornøyd med. Vet ikke helt hva... Men synes det finnes mye bedre karamell der ute.

Anonymkode: e6464...a7d

Enig, de skulle brukt den de har i Smørebukk-platen, da hadde den vært perfekt :jepp:

Men, jeg liker den bedre hver gang jeg smaker en bit, så kanskje en bare må venne seg til den :ler:

 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Betty Brus skrev:

Min favoritt! 😁 Hvilken butikk har du sett den i?

Fant den også på Meny 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, applestories skrev:

Denne var søt! Friskis Melon fra Hennig Olsen.

friskis-melon-produktbilde-320x620.png.7073e98d6b20808c58ec448bb9203238.png

Ååååh, jeg kjøper alltid sånn melonis i Spania! Elsker den😋

Men smaker denne norske versjonen lik som orginal friskis eller har den faktisk melonsmak? Og hvor kjøpte du den?? 

Anonymkode: 65c8b...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååååh, jeg kjøper alltid sånn melonis i Spania! Elsker den😋

Men smaker denne norske versjonen lik som orginal friskis eller har den faktisk melonsmak? Og hvor kjøpte du den?? 

Anonymkode: 65c8b...ccb

Har ikke smakt den, fant den på Hennig Olsen sine nettsider.

Vil tro den smaker melon siden det står det på innpakningen. De har jo også en Friskis mango og banan nå, så det ser ut til de bruker Friskis som merkevarenavn nå, ikke bare navn på en enkelt is.

Skulle tro den kom nærmere sommeren, kanskje derfor den ikke har vært blant annonserte nyheter. Istestene kommer nok om et par måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, applestories skrev:

Har ikke smakt den, fant den på Hennig Olsen sine nettsider.

Vil tro den smaker melon siden det står det på innpakningen. De har jo også en Friskis mango og banan nå, så det ser ut til de bruker Friskis som merkevarenavn nå, ikke bare navn på en enkelt is.

Skulle tro den kom nærmere sommeren, kanskje derfor den ikke har vært blant annonserte nyheter. Istestene kommer nok om et par måneder. 

Håper den har kommet. Jeg skal lete i isdiskene framover hvertfall😋  

Anonymkode: 65c8b...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte cookies&cream Stratos, likte den ikke noe særlig. De kan fint ta bort de kjeksgreiene inni, så blir det litt bedre i alle fall :) 

Anonymkode: 4aa38...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smakte cookies&cream Stratos, likte den ikke noe særlig. De kan fint ta bort de kjeksgreiene inni, så blir det litt bedre i alle fall :) 

Anonymkode: 4aa38...abd

Tar de bort kremen blir det jo bare Stratos Melky igjen:

2435094.jpg

Anonymkode: 2291e...2f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tar de bort kremen blir det jo bare Stratos Melky igjen:

 

Anonymkode: 2291e...2f6

Skulle selvfølgelig stå kjeksbitene :fnise:

Anonymkode: 2291e...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar de bort kremen blir det jo bare Stratos Melky igjen:

2435094.jpg

Anonymkode: 2291e...2f6

Åh glem det, likte ikke den heller. Få tilbake Stratos dobbel!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 4aa38...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh glem det, likte ikke den heller. Få tilbake Stratos dobbel!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 4aa38...abd

Hva er dobbel?

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte Japp med peanøtt. Veldig god, men kanskje de kunne prøvd med mørk sjokolade? Man har jo allerede Snickers og sikkert ganske mange andre sjokolader med kobinasjonen lys sjokolade, karamell og peanøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, applestories skrev:

To måneder etter jul og tre måneder før 17. mai tester Nettavisen isnyheter fra Diplom-is. De var tidligere ute enn jeg trodde i år. Venter nå spent på test av is fra Hennig Olsen.

Altså 

Sitat

Terningkast 4: - Denne er trippel magisk, men for søt. Kan fort få sukkerkick.

For søt?? Det et jo liksom poenget med sjokolade, karamell og is... det er søtt! Og det er digg! Ikke noe som heter for søt når det kommer til en sånn type is! :snurt:

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

Altså 

For søt?? Det et jo liksom poenget med sjokolade, karamell og is... det er søtt! Og det er digg! Ikke noe som heter for søt når det kommer til en sånn type is! :snurt:

Endelig noen som tør å si ifra! Jeg ergrer meg fremdeles over "vurderingen" en av "testpersonene" kom med om en Mellers karamell, og det må ha vært på nittitallet en gang: "... og ikke for søt!" Det er KARAMELL for svingende! Den er LAGD av sukker! Den SKAL være søt!

Anonymkode: c228f...efc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det virker vanlig i disse testene å påpeke ting som at noe er for søtt, eller for fett eller liknende, når det er typ godter, potetgull og frossenpizza de tester.. Kanskje velge testpersoner som ikke er så opptatt av kosthold at de ikke liker søt is til å teste is? :) Er i det minste lenge siden jeg har sett en av disse "testene" der de bare leste innholdsfortegnelsen og ikke testet smak, det var så teit. 

Smakte de nye tynne Sørlandschipsene idag, nam! Smakte den med salt og den var like god i smak som vanlig sørlandschips men mye bedre å spise for jeg synes vanlig sørlandschips er alt for hard. Posen var veldig stor da sånn for 1 person (250 g), alle andre fra dem er jo mindre såvidt jeg husker? Synes selv det er mer praktisk å heller kjøpe flere små poser så man alltid får "nytt" potetgull når man åpner en men det er kanskje personlig preferanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoftKitty skrev:

Det virker vanlig i disse testene å påpeke ting som at noe er for søtt, eller for fett eller liknende, når det er typ godter, potetgull og frossenpizza de tester.. Kanskje velge testpersoner som ikke er så opptatt av kosthold at de ikke liker søt is til å teste is? :) Er i det minste lenge siden jeg har sett en av disse "testene" der de bare leste innholdsfortegnelsen og ikke testet smak, det var så teit. 

 

Jeg sendte en klage til en av nettavisen på det :ler: Var så lei av meningsløse tester. Skrev en tirade om hvorfor alt skulle være så sunt, og hvorfor det var det eneste som ble lagt vekt på. At det er smaken som teller mest. 

Er liksom veldig lite interresant med et nytt produkt som er kjempesunt, men så smaker det pappmasje.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

Jeg sendte en klage til en av nettavisen på det :ler: Var så lei av meningsløse tester. Skrev en tirade om hvorfor alt skulle være så sunt, og hvorfor det var det eneste som ble lagt vekt på. At det er smaken som teller mest. 

Er liksom veldig lite interresant med et nytt produkt som er kjempesunt, men så smaker det pappmasje.

Svarte de? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2019 den 13.20, Lillemorbare skrev:

Nå har jeg og prøvd startos salty karamell. 

Den var god, men jeg synes karamellen smakte for.. Syntetisk på en måte. Den skulle vært mer salt og hatt mer "ekte" karamell smak. 

Den er også veldig mektig, holder med en liten rute. Blir nok ikke ett gjenkjøp for meg. 

Enig! En sjokolade som heter "salty caramel"  må ha sterkere preg av salt. 

Men at det holder med en liten rute?😯🤔Hva for noe folkeslag er dere mennesker som er fornøyde etter en liten rute sjokolade?  Her gikk hele plata ned i løpet av helgen, og det til tross for at jeg ville gitt den terningkast tre 😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...