Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, neon_sun skrev:

Åh, trodde det var preggohjernen min som kødda med smaksløkene, for jeg måtte gi meg etter et par skjeer pga ettersmaken av oppkast. Mannen min overtok de og kjente ikke denne ettersmaken. 

En kollega syns også at ettersmaken var litt funky, og ingen av oss er preggo. Synd det var den ettersmaken for den var sånn sett god på bringebærsmaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig det blir noen store krangler her i huset, om ikke vi bare må ty til tøylene og kjøpe to stk av Vill Bringebær. Dritdigg! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preggo! :hoho: er'ekke bedre å bare si at man er grav'vidd ' a? 

Anonymkode: 957f4...aec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2018 den 21.44, Perelandra skrev:

Jeg prøvde den nye lettmelka med smak av kaffe og kakao i dag. Den var god, men litt tam i smaken. Melka kunne gjerne smakt mer av både kaffe og kakao.

Jeg synes den var kjempegod med mye smak😍

Anonymkode: 9a529...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
On 25. mars 2018 at 5:55 PM, Haugenjenta said:

Vill Bringebær: Nydelig, blir definitivt gjenkjøp! :hjerte:

Skyr Bringebærmousse: Smaken var kjempegod helt til ettersmaken kom - å tenke oppkast er ikke positivt.. :rolleyes: Har en til + den med smak av mango og pasjonsfrukt, så spørs ikke om jeg må spe på med noe annet for få det ned. Blir antageligvis ikke gjenkjøp. 

Alle greske yoghurtene fra Tine og Q-meieriene gir meg ettersmaken av oppkast. Trodde det var bare meg. Jeg får ikke den ettersmaken av de fra Synnøve Finden. Prøv de! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandiosa Nybakt med kjøttdeig var faktisk ganske god. Bunnen hevet seg fint og ble luftig og fyllet var smaksrik med passe mengde ost. En av de bedre frossenpizzaen jeg har smakt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har smakt de oreo påskeeggene fra Freia. Jeg synes ikke de vanlige er så gode, for det blir for kvalmende med den kremen inni. Men de oreoeggene var mye bedre. Da var på en måte kremen blanda nok ut til at det ikke ble kvalmende. Mindre søtt. Selv om jeg ikke egentlig er fan av alle oreovariantene som finnes av alt mulig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Har noen smakt på de nye appelsin yoghurtene fra Tine? Kjøpte de i dag men har enda ikke smakt da jeg spiser noe annet til frokost i helgene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Har noen smakt på de nye appelsin yoghurtene fra Tine? Kjøpte de i dag men har enda ikke smakt da jeg spiser noe annet til frokost i helgene. 

Jeg syns de er gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
On 1. april 2018 at 2:04 AM, pinar said:

Jeg syns de er gode.

Enig med deg. Mener og husker at de var blant Vinterfrisk - eller Nyt Julenpakken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Hjertet mitt hoppet et ekstra slag da jeg oppdaget Dugg Kokosisen i Kiwis frysedisk på lørdag. I går fikk smaksløkene mine en god opplevelse av isen men jeg synes den kunne vært bedre om den hadde hatt kokosbiter. Blir uansett gjenkjøp, så kan jeg tilsette kokosflak selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man egentlig den chipsen med sjokoladesmak? Jeg har lett overalt føles det som. Finner den ikke hos store Menybutikker i Oslo heller.

Anonymkode: 85142...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor finner man egentlig den chipsen med sjokoladesmak? Jeg har lett overalt føles det som. Finner den ikke hos store Menybutikker i Oslo heller.

Anonymkode: 85142...b2d

Jeg kjøpte de på Coop Obs på Amfi Madla. Kjempegode! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

http://www.krem.no/hjem/nyhet-karamellisert-melk-endelig-i-norge

:hakeslepp: Dulce de leche på boks i Norge?! Noen som har funnet denne deiligheten? 

Anonymkode: 0ba5a...504

Det står obs eller mega. Jeg så nå at jeg er faktisk helt nødt til å lage banoffe pie!! Så da må jeg på obs eller mega. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2018 den 12.26, AnonymBruker skrev:

Hvor finner man egentlig den chipsen med sjokoladesmak? Jeg har lett overalt føles det som. Finner den ikke hos store Menybutikker i Oslo heller.

Anonymkode: 85142...b2d

Har sett den på flere Coop Extra på Vestlandet.. Så etter i dag da jeg var innom, og den var på den Extra'en også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.4.2018 den 17.44, AnonGangerTo skrev:

Jeg kjøpte de på Coop Obs på Amfi Madla. Kjempegode! 

Det fins ikke Coop Obs på Amfi Madla

Anonymkode: f523e...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mynona skrev:

Det står obs eller mega. Jeg så nå at jeg er faktisk helt nødt til å lage banoffe pie!! Så da må jeg på obs eller mega. 

Fant ikke på coop mega i dag i alle fall :( 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
14 hours ago, AnonymBruker said:

Det fins ikke Coop Obs på Amfi Madla

Anonymkode: f523e...a32

Trodde det var en Coop Obs men nå ser jeg at det er en Coop Mega. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd Hennig Olsen sin melkefrie kroneis? Smakte den i dag, og synes den var ganske god. Ikke helt som vanlig kroneis så klart, jeg synes kanskje den var litt i søteste laget, men veldig spiselig.

Anonymkode: efbd9...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...