Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Belle âme skrev:

Eg og typen smake på denne. 2 smaker: Sitron(?) og cola. Den var skikkelig tam, berre et hint av surt liksom. Dessutan var den kvalmende. 2/6 av både meg og han. 

image.jpg

Synes disse var dritgode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smakte den nye Oreo-baren for litt siden. Den var grei på smak, nesten litt sånn påskeegg møter oreokjeks. Veldig søt, kanskje litt kvalmende. 

Stratos med Litago var faktisk ganske god, men også søt og mektig. Faktisk sånn at jeg følte meg mettet på sjokolade etter bare en liten bar. Det gjør jeg vanligvis ikke.. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det hende jeg har gått glipp av noen sider her, men hva synes dere om dessertene til Ida Gran Jansen som selges på Rema? 

Jeg har bare smakt den med karamell, veldig god, mektige saker.

Men det rare... skåler av glass? Virker så bortkastet og lite miljøvennlig. Vasket de jeg, men de er jo veldig små og ubrukelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Daim med appelsin nå nettopp. Den var ganske god.

Anonymkode: 2291e...2f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solo super med appelsin & jordbær - knallgod! Smaker litt lollipop-is, bare uten alt sukkeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Meadow skrev:

Nå kan det hende jeg har gått glipp av noen sider her, men hva synes dere om dessertene til Ida Gran Jansen som selges på Rema? 

Jeg har bare smakt den med karamell, veldig god, mektige saker.

Men det rare... skåler av glass? Virker så bortkastet og lite miljøvennlig. Vasket de jeg, men de er jo veldig små og ubrukelige. 

Jeg tenker det samme når jeg ser noe jeg ikke er vant til å se i glass.

Så kommer jeg på hvor mye annet som kommer i glass. Vi er jo vant til oliven i glass, tomatpure, alt fra Dolmio, Barilla, Uncle Ben's, tacosaus, det aller meste av syltetøy og barnemat. Sylteagurker. Rødbeter. Sølvløk i lake. Jalapeno. Dijonsennep og majones!

Så jeg håper virkelig det ikke er så lite miljøvennlig som det føles, selv om det er rart med uvante produkter i glass.

Endret av applestories
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt den sjokolademelken med Stratos og Litago. Den var kvalm og tykk. Blir ikke kjøpt igjen.

Smakte også den oreo sjokoladeplaten. Kjempestor og tung var den. Ikke tilhenger av oreo egentlig. Men denne var god. Og kvalmende. 

Skyr drikken var kjempe god. Har allerede kjøpt den 2 ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, applestories skrev:

Jeg tenker det samme når jeg ser noe jeg ikke er vant til å se i glass.

Så kommer jeg på hvor mye annet som kommer i glass. Vi er jo vant til oliven i glass, tomatpure, alt fra Dolmio, Barilla, Uncle Ben's, tacosaus, det aller meste av syltetøy og barnemat. Sylteagurker. Rødbeter. Sølvløk i lake. Jalapeno. Dijonsennep og majones!

Så jeg håper virkelig det er så lite miljøvennlig som det føles, selv om det er rart med uvante produkter i glass.

Tror dere plast er noe bedre? Glass kan gjenvinnes det også.

Anonymkode: e9979...323

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere plast er noe bedre? Glass kan gjenvinnes det også.

Anonymkode: e9979...323

Det manglet visst et "ikke" i innlegget mitt.

Poenget er vel at glass føles dyrere, mens plast har mer følelsen av billigprodukt. Nye, billige produkter i glass føles derfor litt rart.

Det høres ut som du har litt innsikt i temaet, eller var det bare en generell overlegen tone du bruker? Du kan godt dele info, enten her eller på PM for ikke å ikke forstyrre tråden for mye :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, applestories skrev:

Det manglet visst et "ikke" i innlegget mitt.

Poenget er vel at glass føles dyrere, mens plast har mer følelsen av billigprodukt. Nye, billige produkter i glass føles derfor litt rart.

Det høres ut som du har litt innsikt i temaet, eller var det bare en generell overlegen tone du bruker? Du kan godt dele info, enten her eller på PM for ikke å ikke forstyrre tråden for mye :rolleyes:

Overlegen? Lurer bare på hvorfor dere mener at glass er mindre miljøvennlig enn plast.

Anonymkode: e9979...323

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overlegen? Lurer bare på hvorfor dere mener at glass er mindre miljøvennlig enn plast.

Anonymkode: e9979...323

Det er jo derfor jeg spør; er glass mer miljøvennlig enn plast? Man skulle jo tro det.

Men nå må vi slutte før de andre blir sinte på oss. Som sagt - bare å ta kontakt på PM.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt den nye osten? Østavind eller noe sånt? Er den noe god? Har lyst til å smake den, men har ikke penger å kaste bort hvis den smaker fis. Hvordan er den i forhold til de vanlige ostene (Jarlsberg, Norvegia osv)?

Anonymkode: 3281f...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har smakt den nye osten? Østavind eller noe sånt? Er den noe god? Har lyst til å smake den, men har ikke penger å kaste bort hvis den smaker fis. Hvordan er den i forhold til de vanlige ostene (Jarlsberg, Norvegia osv)?

Anonymkode: 3281f...82f

Overraskende mild ost. Er så nøytral at jeg faktisk ikke husker smaken helt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har smakt den nye osten? Østavind eller noe sånt? Er den noe god? Har lyst til å smake den, men har ikke penger å kaste bort hvis den smaker fis. Hvordan er den i forhold til de vanlige ostene (Jarlsberg, Norvegia osv)?

Anonymkode: 3281f...82f

Har lett etter den på flere butikker, men fortsatt ikke funnet den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har smakt den nye osten? Østavind eller noe sånt? Er den noe god? Har lyst til å smake den, men har ikke penger å kaste bort hvis den smaker fis. Hvordan er den i forhold til de vanlige ostene (Jarlsberg, Norvegia osv)?

Anonymkode: 3281f...82f

 

1 time siden, Fralle skrev:

Overraskende mild ost. Er så nøytral at jeg faktisk ikke husker smaken helt...

Enig, den var mildere enn jeg trodde. Sånn smaksstyrkemessig vil jeg sette den i samme bås som Jarlsberg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye sesongsaften med pære og sitron(?) er god, men litt tam i smaken når jeg bruker samme mål som på lignende saft. Må nok gjøre den litt sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, sofie777 skrev:

Den nye sesongsaften med pære og sitron(?) er god, men litt tam i smaken når jeg bruker samme mål som på lignende saft. Må nok gjøre den litt sterkere.

Jeg synes den var grusom :/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den skyr drikken, men jeg syns den var ekkel. Og jeg er egentlig ganske glad i "yoghurt" drikke. 

Fra forrige slipp, den bare bra supergranola med hasselnøtt og kokkos er veldig god, syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...