Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg sitter nå og spiser Chocolate Caramel Cookie Dough fra Ben & Jerry's og det er virkelig en matorgasmisk opplevelse. Nydelig sjokolade som ligger som et deilig lag over selve isen, og sammen blir dette helt fantastisk. :laugh:

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo
2 timer siden, Yvonne skrev:

Jeg sitter nå og spiser Chocolate Caramel Cookie Dough fra Ben & Jerry's og det er virkelig en matorgasmisk opplevelse. Nydelig sjokolade som ligger som et deilig lag over selve isen, og sammen blir dette helt fantastisk. :laugh:

Mvh Yvonne :heiajente: 

Du er klar over at det er ulovlig å ikke dele med andre, ikke sant? :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Du er klar over at det er ulovlig å ikke dele med andre, ikke sant? :ironi:

Beklager. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke den er god! Av lignende ost er Bestemorost fra Tine et bedre valg synes jeg (og også julebrunost - men den er vel bare sesong :) ).

Anonymkode: da190...6e5

Tusen takk for tilbakemelding, da står jeg over den osten :)

Anonymkode: d7884...075

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspira-isen fra Hennig Olsen (? for lat til å sjekke fryseren) med vanilje. Om denne er ny, my holy god damn. Jeg er ikke fan av vaniljeis (og burde heller ikke spise det uansett.. totalt verdt hver eneste dotur og krampe (laktoseintolerant). Altså jeg vet jo selv at jeg ikke kan spise is, eller andre gode ting, men noen ganger må man nesten veie opp nytelse vs smerter. Definitivt gjenkjøp uansett, så skal jeg passe på at jeg har nok laktosetabletter tilgjengelig. 

For å beskrive for de som ikke har smakt; Det smaker som ekte og god vaniljeis, som smelter perfekt på tungen med en konsitens som forsatt holder seg sammen. Måten den er lagt oppi boken er et kunstverk i seg selv, isen er lett å ta ut selv etter å ha stått i fryseren. Det er en perfekt luksusfølelse, du kan virkelig smake at den er laget på ekte fløte, og ekte vanilje. 

Vi brukte den også i milkshake.. det ble fantastisk godt med litt kaffe og karamell. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, dillyduzit skrev:

Inspira-isen fra Hennig Olsen (? for lat til å sjekke fryseren) med vanilje. Om denne er ny, my holy god damn. Jeg er ikke fan av vaniljeis (og burde heller ikke spise det uansett.. totalt verdt hver eneste dotur og krampe (laktoseintolerant). Altså jeg vet jo selv at jeg ikke kan spise is, eller andre gode ting, men noen ganger må man nesten veie opp nytelse vs smerter. Definitivt gjenkjøp uansett, så skal jeg passe på at jeg har nok laktosetabletter tilgjengelig. 

For å beskrive for de som ikke har smakt; Det smaker som ekte og god vaniljeis, som smelter perfekt på tungen med en konsitens som forsatt holder seg sammen. Måten den er lagt oppi boken er et kunstverk i seg selv, isen er lett å ta ut selv etter å ha stått i fryseren. Det er en perfekt luksusfølelse, du kan virkelig smake at den er laget på ekte fløte, og ekte vanilje. 

Vi brukte den også i milkshake.. det ble fantastisk godt med litt kaffe og karamell. 

Må prøves! Du må også smake vaniljeisen fra Jacobs utvalgte, den er også dødsgod!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye til toro, tortelini (?) Var grusomt!! :kvalm:

Anonymkode: f0900...9b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den nye til toro, tortelini (?) Var grusomt!! :kvalm:

Anonymkode: f0900...9b6

Eller fjordland er det vell som har den?

Anonymkode: f0900...9b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den nye til toro, tortelini (?) Var grusomt!! :kvalm:

Anonymkode: f0900...9b6

Det er fra Fjordland om det er den du varmer i mikroen du snakker om. Enig, den var fæl! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, acetosella skrev:

Det er fra Fjordland om det er den du varmer i mikroen du snakker om. Enig, den var fæl! :( 

Den ja! Ikke noe godt den moste soppen som var i pastaen heller :( og fant ikke noe særlig med bacon heller...

Anonymkode: f0900...9b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Fersk og Ferdig byggrynsgrøt med quinoa i dag. 

Synes den smakte greit egentlig. Jeg blir egentlig ganske kvalm av havregrøt og sånt, så jeg ble kvalm av denne også. Sånn etterhvert. Så jeg går ut fra at de som er glad i havregrøt vil like denne. Den luktet litt sært når den kom ut av mikroen, men smakte jo godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mynona skrev:

Smakte Fersk og Ferdig byggrynsgrøt med quinoa i dag. 

Synes den smakte greit egentlig. Jeg blir egentlig ganske kvalm av havregrøt og sånt, så jeg ble kvalm av denne også. Sånn etterhvert. Så jeg går ut fra at de som er glad i havregrøt vil like denne. Den luktet litt sært når den kom ut av mikroen, men smakte jo godt. 

Enig, synes det blir brukt for mye melk i kjøpehavregrøt jeg da. 

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har sett disse? Observert på Spar i dag, har fått veldig god plass midt i den ikke altfor store kjølevarehyllen.

 

IMAG1507.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo
35 minutter siden, applestories skrev:

Flere som har sett disse? Observert på Spar i dag, har fått veldig god plass midt i den ikke altfor store kjølevarehyllen.

 

IMAG1507.jpg

Jeg har sett de på Kiwi for ca 1,5 måned siden men kjøpte ikke pga den stive prisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
På 12. mars 2017 den 18.02, toothfairy skrev:

Er denne ny? Har ikke sett den før i går. Verdens søteste Menygutt gav meg heftig rabatt på den :yvonne:

7037210117207_09_gh_zoomimage.jpg

Den var vanvittig god. Har ikke smakt veldig mange kaffeiskremer før så har bare Haagen Dazs å sammenligne med, men synes smaken av kaffe absolutt var til stede uten å bli veldig dominerende. Var knust sjokolade på toppen og litt tykk sjokoladesaus. Veldig fin mengde av alt. Kjøper lett igjen :) 

Nå har jeg endelig smakt på denne herligheten og du verden!! Den beste kaffeisen jeg noensinne har smakt. Lukten av genuin kaffe er himmelsk og isen smaker ekte kaffe mocca. Kjøpte de to siste hos Obs i dag. 

Tipser om Obs som har en "3 for 100 kr" kampanje på Royal is serien og Dream is serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd Hoff mozzarella sticks? 
Hvis så, hvordan lagde dere dem? I ovn eller frityr?

Anonymkode: 97db0...3a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Nå har jeg endelig smakt på denne herligheten og du verden!! Den beste kaffeisen jeg noensinne har smakt. Lukten av genuin kaffe er himmelsk og isen smaker ekte kaffe mocca. Kjøpte de to siste hos Obs i dag. 

Tipser om Obs som har en "3 for 100 kr" kampanje på Royal is serien og Dream is serien. 

 

Å gjett hvor jeg skal i morgen :ninja:  

Også får jeg håpe at vi ikke bor i samme område. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2017 den 21.38, dillyduzit skrev:

Inspira-isen fra Hennig Olsen (? for lat til å sjekke fryseren) med vanilje. Om denne er ny, my holy god damn. Jeg er ikke fan av vaniljeis (og burde heller ikke spise det uansett.. totalt verdt hver eneste dotur og krampe (laktoseintolerant). Altså jeg vet jo selv at jeg ikke kan spise is, eller andre gode ting, men noen ganger må man nesten veie opp nytelse vs smerter. Definitivt gjenkjøp uansett, så skal jeg passe på at jeg har nok laktosetabletter tilgjengelig. 

For å beskrive for de som ikke har smakt; Det smaker som ekte og god vaniljeis, som smelter perfekt på tungen med en konsitens som forsatt holder seg sammen. Måten den er lagt oppi boken er et kunstverk i seg selv, isen er lett å ta ut selv etter å ha stått i fryseren. Det er en perfekt luksusfølelse, du kan virkelig smake at den er laget på ekte fløte, og ekte vanilje. 

Vi brukte den også i milkshake.. det ble fantastisk godt med litt kaffe og karamell. 

Den er FANTASTISK, men ikke ny :) Har spist den i noen år alt ;) 

Anonymkode: 4aa38...abd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den er FANTASTISK, men ikke ny :) Har spist den i noen år alt ;) 

Anonymkode: 4aa38...abd

 

Dobbelpost, men skitau. 

Seriøst? :fnise: Ny for meg hvertfall. Åh, tenk med jordbær om sommeren.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
39 minutter siden, dillyduzit skrev:

Å gjett hvor jeg skal i morgen :ninja:  

Også får jeg håpe at vi ikke bor i samme område. 

Kjøpte de på Obs Mariero i Stavanger område. Du bor sikkert i Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...