AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4081 Del Skrevet 5. februar 2015 På vei til Kiwi for å kjøpe Freia med LU. Elsker Milka sin variant så den vil nok falle i smak Men utrolig irriterende at den kommer i 35 grams pakker! Vil ha 100 Hva er LU?Anonymous poster hash: 82783...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. februar 2015 #4082 Del Skrevet 5. februar 2015 Hva er LU?Anonymous poster hash: 82783...7fa Søt kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 5. februar 2015 #4083 Del Skrevet 5. februar 2015 Håååper mango chillisausen kommer i butikken nå, har leitet meg i hel etter den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beltedyr Skrevet 5. februar 2015 #4084 Del Skrevet 5. februar 2015 Heinz har kommet med Jerk barbeque. Den skal testes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 5. februar 2015 #4085 Del Skrevet 5. februar 2015 Hva er LU?Anonymous poster hash: 82783...7fa er en merkevare, men de fører forskjellige typer søte kjeks ja. Husker du de dinosaurkjeksene med sjokoladetopping i grønn eske( tror jeg det var) Det var et LU produkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 5. februar 2015 #4086 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Nå har jeg prøvd tre nyheter på tre dager, alle like usunne Freia med LU var ok god men alle som har smakt Milka LU i utlandet vil synes den er bedre. Og mye mer praktisk i større format Freia med Ritz var litt for sær for min smak. Er ikke sånn superbegeistret for Ritz i utgangspunktet- de er så tørre! Og de kan vel knapt kalles salte kjeks- de er jo dynket i sukker..Vil du ha sjokolade med salt er Smash og Melkesjok.med KvikkL. mye bedre alternativ. Melkesjok. med Japp var helt nydelig Den luktet litt blanding av honning og Fruktnøtt, men det er helt tydelig smak av Japp når du spiser den. Haha, føler meg som reneste Consuming-Ingvild nå Endret 5. februar 2015 av toothfairy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 5. februar 2015 #4087 Del Skrevet 5. februar 2015 gleder meg til å prøve fiskegrateng med potetmos jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. februar 2015 #4088 Del Skrevet 5. februar 2015 Haha fiskegrateng og potetmos er to ting jeg virkelig missliker. Drømme kombo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 5. februar 2015 #4089 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg liker begge deler kjempegodt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. februar 2015 #4090 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg gir ikke opp håpet om noen nye yoghurter! Savner så fryktelig de 2 go`morgen-variantene med cappuccino og aprikos! Håper det kommer noen enkle yoghurter nå som ikke er av den greske sorten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 5. februar 2015 #4091 Del Skrevet 5. februar 2015 Spent på greddosten med mindre fett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 5. februar 2015 #4092 Del Skrevet 5. februar 2015 Spent på greddosten med mindre fett Klarer ikke å tro at det er godt, føler at hele grunnen til at greddost er godt er at den har masse fett... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 5. februar 2015 #4093 Del Skrevet 5. februar 2015 Klarer ikke å tro at det er godt, føler at hele grunnen til at greddost er godt er at den har masse fett... ja spørs om det kommer til å smake greddost.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 5. februar 2015 #4094 Del Skrevet 5. februar 2015 Mannen i huset kommer nok til å hive seg over ostepopen i stor iver Skulle ønske jeg ikke var allergisk mot fisk. Jeg liker det nemlig Kva er dei nye? Ein fransk og dobbel cheeze? Blir spent på den franske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Flodhestene Skrevet 5. februar 2015 #4095 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvis noen ser stratos med nøtter er dere pliktet til å melde fra om hvilken butikk den er i. Gleder meg, endelig tilbake 😄😄😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4096 Del Skrevet 5. februar 2015 Tyrkisk Peber Firewood, vet noen hvilke butikker den er i? Anonymous poster hash: bdcff...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 5. februar 2015 #4097 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvis noen ser stratos med nøtter er dere pliktet til å melde fra om hvilken butikk den er i. Gleder meg, endelig tilbake Signerer den! Lette på Coop extra i sted, men de hadde den ikke. Håper jeg finner den i helga! Mååååå ha! Og er det noen som vet om den nye gule stratosen inneholder hvetemel? Ikke sett den noe sted, så ikke fått sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4098 Del Skrevet 5. februar 2015 Folkens, hvordan får dere vite alt nytt? Går dere bevisst på nett og sjekker diverse sider eller ser reklamer osv? Nysgjerrig her.Anonymous poster hash: ca204...646 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4099 Del Skrevet 5. februar 2015 ÅÅ, er så ivar-ballong nå! Gleder meg til de nye ostepopene:) Anonymous poster hash: ed562...cf0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4100 Del Skrevet 5. februar 2015 Folkens, hvordan får dere vite alt nytt? Går dere bevisst på nett og sjekker diverse sider eller ser reklamer osv? Nysgjerrig her.Anonymous poster hash: ca204...646 Jeg sjekker denne tråden. Følger med i butikkene rundt produktslippsdato. Sjekker www.consuming.co Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå