AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3901 Del Skrevet 18. november 2014 I dag fant jeg hvit sjokoklem på Meny Carl Berner men syns den smakte mer sjokoladekjeks enn hvit sjokolade..ikke gjenkjøp, som jo er like greit Men sjokoklem er i teorien en kjeks så sikkert derfor Anonymous poster hash: 65f7e...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 18. november 2014 #3902 Del Skrevet 18. november 2014 Men sjokoklem er i teorien en kjeks så sikkert derfor Anonymous poster hash: 65f7e...0eb hehe.. jeg mente at jeg hadde håpet at det skulle smake mer hvit sjokolade av kjeksen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #3903 Del Skrevet 21. november 2014 Er det noen som har sett hvit sjokoladeklem og potetgullet med pulled pork smak i Trondheim? Har lett og lett i sentrum/Trondheim øst, men finner ikke Vært på obs lade, ica sirkus, meny solsiden, så føler liksom jeg har sjekket både de som bruker å ha nyheter, samt alle småbutikkene. Anonymous poster hash: d487f...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 21. november 2014 #3904 Del Skrevet 21. november 2014 Tine Kremost med chili og lime var god! http://www.tine.no/merkevarer/tine-kremost/produkter/tine-kremost-chili-og-lime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #3905 Del Skrevet 21. november 2014 Tine Kremost med chili og lime var god! http://www.tine.no/merkevarer/tine-kremost/produkter/tine-kremost-chili-og-lime Ja, den er min nye lunchfavoritt sammen med knekkebrødene fra synnøve finden. Anonymous poster hash: d487f...302 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 21. november 2014 #3906 Del Skrevet 21. november 2014 Ja, den er min nye lunchfavoritt sammen med knekkebrødene fra synnøve finden. Anonymous poster hash: d487f...302 Knekkebrød fra synnøve finden? ...snakker vi nye knekkebrød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. november 2014 #3907 Del Skrevet 22. november 2014 Knekkebrød fra synnøve finden? ...snakker vi nye knekkebrød? Nei de er ikke nye, tror vi har 3 forskjellige på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #3908 Del Skrevet 24. november 2014 Knekkebrød fra synnøve finden? ...snakker vi nye knekkebrød? Ikke nye, men vanskelige å finne. I Trondheim har de dem på Obs, Ica og Rimi som jeg har sett. Ikke på Rema, men de har vel ikke Synnøve finden i det hele tatt? Anbefales, de er rågode :D Anonymous poster hash: d487f...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. desember 2014 #3909 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Mulig denne ikke er ny, men den er ny for meg Hadde ganske lave forventninger fordi jeg synes det meste jeg har smakt så langt av lavkarbo-bakst ikke har vært noe særlig, men disse ble ganske så ok blir absolutt gjenkjøp av disse. Så disse to i en reklame også .. er de nye? Endret 4. desember 2014 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. desember 2014 #3910 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) consuming.no har skrevet om en del julenyheter for de som er interessert Endret 4. desember 2014 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3911 Del Skrevet 4. desember 2014 Mulig denne ikke er ny, men den er ny for meg Hadde ganske lave forventninger fordi jeg synes det meste jeg har smakt så langt av lavkarbo-bakst ikke har vært noe særlig, men disse ble ganske så ok blir absolutt gjenkjøp av disse. Så disse to i en reklame også .. er de nye? Den mørke Premium sjokoladen er fra produktslippet i månedskiftet august/september. Anonymous poster hash: f644b...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. desember 2014 #3912 Del Skrevet 4. desember 2014 Den mørke Premium sjokoladen er fra produktslippet i månedskiftet august/september. Anonymous poster hash: f644b...45d Aha .. takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. desember 2014 #3913 Del Skrevet 4. desember 2014 Den mokkatrøffel-marsipanbiten der er kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3914 Del Skrevet 7. desember 2014 Som den yoghurt-entusiasten jeg er er det alltid gøy med juleyoghurt fra Tine - men den appelsin-fenikkel-sammensetningen var ganske skuffende! Smakte alt for kunstig, den med mørk sjokolade er mye bedre... Husker den kom et år med nøtteyoghurt, skulle ønske den var i år også Anonymous poster hash: 0ee1b...cc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. januar 2015 #3915 Del Skrevet 7. januar 2015 Nå kommer det vel snart nye produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 7. januar 2015 #3916 Del Skrevet 7. januar 2015 Denne er veldig fresh og god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 7. januar 2015 #3917 Del Skrevet 7. januar 2015 Denne er veldig fresh og god! Naam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3918 Del Skrevet 7. januar 2015 Nå kommer det vel snart nye produkter? Kommer gjerne i hylla får reklamen begynner å rulle? Har noen sett noe nytt?Anonymous poster hash: 33f68...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3919 Del Skrevet 7. januar 2015 Nå kommer det vel snart nye produkter? Tror det er 16. februar, men jeg så en ny sjokolade på Consuming-bloggen i dag. Anonymous poster hash: de2d4...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 7. januar 2015 #3920 Del Skrevet 7. januar 2015 Kommer en ny cola snart i butikkene, søtet med stevia. "Cola life", folkens. Grønn label. Jeg bare forbereder meg på at folk kommer løpende for å handle inn "helsecola." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå