Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De ferdigomelettene har vært lansert før. Ble ingen suksess, skjønner ikke at de gidder prøve igjen

Anonymous poster hash: d8496...3b9

Var ikke det "eggemiks" som måtte stekes? Hele poenget med denne er vel at den er ferdig, så man feks kan varme den i mikro på jobb (der man kanskje ikke har stekovn/stekeplater..) eller ha med på skolen eller liknende. Synes det virker lurt jeg, men er litt skeptisk til om det er godt når det ikke er fersklaget, ser for meg at det er noe som kan bli litt tørt eller gummiaktig :P Får teste når den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var litt "tørr",og syntes den var litt for hard.Litt vanskelig å forklare. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

ikke gjenkjøp her heller..smaken var bare kjedelig..

Helt enig! Den var litt tørr. Minna meg litt for mye om oreo-kjeksen faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Den var litt tørr. Minna meg litt for mye om oreo-kjeksen faktisk.

Jeg var ikke så veldig begeistra for den oreosjokoladen fra freia,men jeg kjøper heller den enn den fra cafe bakeriene.

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm er jeg den eneste som syns den fra cafe bakeriene var god :P

Så på Narevesen istad at det er kommet liten Stratos i 20g pakning og en annen sjokolade- Kina Waffel sjokoalde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sørlandschips har kommet med ny smak: tomat og basilikum.

Noen som har smakt?

Anonymous poster hash: 804b1...9d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett/smakt Pops Sea Salt fra Cloetta? :)

Anonymous poster hash: c551e...bb0

Europris(Lillehammer )

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en kafé så jeg forresten en gang et meterlangt kokt egg de drev og smurte rundstykker med. Merkelig syn, men alt går visst an. :)

Håper de eggepølsene smaker litt bedre idag enn de gjorde da de kom på 80-tallet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant bilde. Nam! Gleder meg til å smake :wow:

nutrilett.jpg

Nå har jeg smakt den i midten, og jeg synes den var veldig god! Mindre søt enn den tidligere med peanøtt, men vel så god! Blir nok å kjøpe den fremover :) (De hadde den på Rema 1000, som også hadde de andre variantene og).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye freia sjokoladen var farlig god! Blir nok en ny favoritt her. Jeg likte sjokoladelinsene jeg da.

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett/smakt Pops Sea Salt fra Cloetta? :)

Anonymous poster hash: c551e...bb0

Jeg så den på kiwi her jeg bor i går iallefall.

Anonymous poster hash: 73cfe...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye freia sjokoladen var farlig god! Blir nok en ny favoritt her. Jeg likte sjokoladelinsene jeg da.

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Spiste ei hel plata alene i helga jeg og. Den falt virkelig i smak! Kunne bare vært enda flere gelebønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye Go Morgen Zero med bringebær var god! Kanskje litt i søteste laget for noen, men jeg likte den - blir nok gjenkjøp!

Smakte også Freia Jelly Popp, alt for gøy med poppingen. En sjokolade til og med jeg spiser sakte, for det... Så mye som skjer mens man spiser. Liker!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en nutrilettbar med Cappuchinosmak i dag! Godt mulig den ikke er ny, men jeg har ikke sett den før? I tillegg var den på tilbud, 17 kroner på Meny, da er det greit å i alle fall smake på den. Er i utgangspunktet ingen stor nutrilett-fan, så dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...