Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Hvorfor må den nye Polly-sjokoladen være så god? Hvorfor må den koste 15kr på REMA?

Det er skikkelig dårlig gjort! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Clavel

Oppdaget at Dream-isen med karamell er ute av produksjon nå, siden det har kommet to nye :(

Også dårlig gjort...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg smakt Laban gode gårdsdyr (god), Laban ville jungeldyr ( grei nok), Startoskjeks ( denne smakte meir sjokolade enn kjeks, mindre og betre kjeks enn i kvikk lunsj, og et MEGET mye bedre alternativ for min del:)), Oreo med meir krem (njei, liker ikke oreo noe spesielt i det hele tatt, men denne var litt bedre enn den vanlige, Fjorland tomatsuppe med appelsin og chili (?) (Grei), den nye Smørbukksjokoladen (NAAAM, fantastisk, men kunne med fordel vært mere karamell i, Gresk lett matyoghurt (god, veldig fin erstatter for matyoghurten som forsvant, supert at denne også var i en lettere utgave i tillegg) , Styrk melk med sjokolade (NAM, tørr ikke kjøpe den store kartongen, hadde drukket opp alt på noen minutter :P ), noen sukkerfrie drops med naturlig blåbær ekstarkt (denne var overraskende god! ).



Anonymous poster hash: 63bb0...841
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomst83

Det har kommer en ny sukkerfri saft fra Eldorado som heter ONE.Den er i smakene bringebær og fruktfest.Har testa den med bringebær og den var helt grei.Den slår ikke den nye(eller noen av de forsåvidt) til zerOH,men noen ganger må økonomien styre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Det har kommer en ny sukkerfri saft fra Eldorado som heter ONE.Den er i smakene bringebær og fruktfest.Har testa den med bringebær og den var helt grei.Den slår ikke den nye(eller noen av de forsåvidt) til zerOH,men noen ganger må økonomien styre :)

...og jeg har testa fruktfesten, og den er jeg veldig fornøyd med :jepp: Den smakte ikke kunstig i det hele tatt, så det understreket (nok en gang, pga Zeroh! også) hvor kunstig (og egentlig ganske vondt) funlight smaker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

...og jeg har testa fruktfesten, og den er jeg veldig fornøyd med :jepp: Den smakte ikke kunstig i det hele tatt, så det understreket (nok en gang, pga Zeroh! også) hvor kunstig (og egentlig ganske vondt) funlight smaker..

Helt enig! Men det er først etter at jeg smakte de andre og så prøvde fun light igjen at jeg virkelig merka det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Nå har eg smakt Laban gode gårdsdyr (god), Laban ville jungeldyr ( grei nok), Startoskjeks ( denne smakte meir sjokolade enn kjeks, mindre og betre kjeks enn i kvikk lunsj, og et MEGET mye bedre alternativ for min del:)), Oreo med meir krem (njei, liker ikke oreo noe spesielt i det hele tatt, men denne var litt bedre enn den vanlige, Fjorland tomatsuppe med appelsin og chili (?) (Grei), den nye Smørbukksjokoladen (NAAAM, fantastisk, men kunne med fordel vært mere karamell i, Gresk lett matyoghurt (god, veldig fin erstatter for matyoghurten som forsvant, supert at denne også var i en lettere utgave i tillegg) , Styrk melk med sjokolade (NAM, tørr ikke kjøpe den store kartongen, hadde drukket opp alt på noen minutter :P ), noen sukkerfrie drops med naturlig blåbær ekstarkt (denne var overraskende god! ).

Anonymous poster hash: 63bb0...841

Tror det var de jeg prøvde forrige dagen. Det var de som kom fra Drops?De hadde den i tyttebær også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Helt enig! Men det er først etter at jeg smakte de andre og så prøvde fun light igjen at jeg virkelig merka det.

Ja, det var nettopp det jeg også prøvde å få frem i innlegget mitt :Hehe:

Likte funlight inntil det kom noe bedre på markedet (les: Zeroh! og One)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaget at Dream-isen med karamell er ute av produksjon nå, siden det har kommet to nye :(

Også dårlig gjort... :P

Jeg prøvde den med sjokolade og cookie dough, og den var vond. Jeg elsker is, og det skal mye til at jeg kaster is, men denne røyk rett i søpla.

Den jeg likte best var den med sjokolade og kirsebær. Den forsvant. Så gikk jeg over til den med karamell. Den forsvant. Nå dropper jeg Dream is (og DiplomIs) og velger is fra Hennig Olsen.

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emera

Nå har jeg omsider smakt oreosjokoladen. Den var det ikke noe spesielt med i det hele tatt, synes jeg. Skuffende og kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommer en ny sukkerfri saft fra Eldorado som heter ONE.Den er i smakene bringebær og fruktfest.Har testa den med bringebær og den var helt grei.Den slår ikke den nye(eller noen av de forsåvidt) til zerOH,men noen ganger må økonomien styre :)

Jeg visste ikke at den var ny, men er innmari glad for det! Jeg liker bringebærsafta kjempegodt, og skal kjøpe Fruktfest neste gang - ny favoritt for meg faktisk :)

Ellers gleder jeg meg også vilt til Freia Rock n' Rull, og håper inderlig den smaker som den fantastiske svenske melkesjokoladen med lakrisflak. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Jeg visste ikke at den var ny, men er innmari glad for det! Jeg liker bringebærsafta kjempegodt, og skal kjøpe Fruktfest neste gang - ny favoritt for meg faktisk :)

Ellers gleder jeg meg også vilt til Freia Rock n' Rull, og håper inderlig den smaker som den fantastiske svenske melkesjokoladen med lakrisflak. <3

Jeg har aldri sett den før så trodde den var ny,men det kan hende jeg tar feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...