svartkatt Skrevet 18. mars 2024 #19581 Del Skrevet 18. mars 2024 Nettopp vært på Extra og kjøpt diverse småis til -40%. Så nå får jeg testet noen nyheter. Vurderte å kjøpe den der med kakepynt, men utenom kakepynten..er den egentlig noe å prøve? 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. mars 2024 #19582 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg har prøvd dadler med salt karamell, og selv om jeg er veldig glad i dadler så falt ikke disse i smak. De blir nok Ikke kastet, men de kommer til å vare leeenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 18. mars 2024 #19583 Del Skrevet 18. mars 2024 2 hours ago, svartkatt said: Nettopp vært på Extra og kjøpt diverse småis til -40%. Så nå får jeg testet noen nyheter. Vurderte å kjøpe den der med kakepynt, men utenom kakepynten..er den egentlig noe å prøve? 🤪 Sitting bull? Den er skikkelig god! Og jeg liker egenrlig ikke jordbæris engang 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 18. mars 2024 #19584 Del Skrevet 18. mars 2024 Findus Mango Curry Wok; Meh. Den smaker lite, alt for lite mango smak, og ja generelt smaker det lite. Det er grønnsaker, enkelt og greit, men blir nok ikke gjenkjøp. Da må jeg nok heller prøve å lage en hjemmelaga versjon med nok smak 👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 18. mars 2024 #19585 Del Skrevet 18. mars 2024 Lisanna skrev (39 minutter siden): Sitting bull? Den er skikkelig god! Og jeg liker egenrlig ikke jordbæris engang 😅 Ja, eller hva enn den heter nå. Den er sikkert helt grei. Kunne tenkt meg å prøve pga kakepynten, men jeg har spist en del skåler med is og kakepynt før 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 18. mars 2024 #19586 Del Skrevet 18. mars 2024 1 hour ago, svartkatt said: Ja, eller hva enn den heter nå. Den er sikkert helt grei. Kunne tenkt meg å prøve pga kakepynten, men jeg har spist en del skåler med is og kakepynt før 😂 Haha var noe med det da. Jeg er egentlig ikke så glad i kakepynt heller men av en eller annen grunn så var det veldig godt på denne isen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 18. mars 2024 #19587 Del Skrevet 18. mars 2024 Lisanna skrev (10 minutter siden): Haha var noe med det da. Jeg er egentlig ikke så glad i kakepynt heller men av en eller annen grunn så var det veldig godt på denne isen 😂 Det er fargene og krunsjen. Er jo som regel bare søtt, ikke akkurat noen smak å hoppe i taket for. Bare moro 😸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #19588 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg har også testet ut dadlene med karamell- og peanøtt. Har ikke noe imot dadler, men disse smakte nøyaktig som det man får om man tar ferske dadler, tar ut steinen, og legger litt peanøttsmør inni. Vil argumentere for at dem man lager selv er bedre for peanøttsmøret er "saftigere" og man kan tilsette så mye maldonsalt man vil. Disse så ikke delikate ut og smakte ikke noe salt. Kommer til å prøve dem med cola-smak når jeg finner dem for jeg savner mer surt godteri Anonymkode: 0ba5a...504 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #19589 Del Skrevet 18. mars 2024 neon_sun skrev (På 13.3.2024 den 23.36): Blomkålsuppe med hint av blomkål Anonymkode: 97f13...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #19590 Del Skrevet 18. mars 2024 Noen som har forsøkt Lerum solbærsirup uten tilsatt sukker? Hvordan er den i forhold til vanlig solbærsirup? Har den den rare smaken som fun light saftene har? Alle sukkerfrie saft har så rar kunstig smak. Anonymkode: 37090...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 18. mars 2024 #19591 Del Skrevet 18. mars 2024 (Bilde fra meny.no) Denne har jeg venter LENGE på! Ble så skuffet, smaker alt for lite lakris!! Håper de kan endre den til å smake mer lakris, for bringebær og lakris er virkelig the shit når det kommer til yoghurt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mars 2024 #19592 Del Skrevet 18. mars 2024 Brunhilde skrev (5 timer siden): Jeg har prøvd dadler med salt karamell, og selv om jeg er veldig glad i dadler så falt ikke disse i smak. De blir nok Ikke kastet, men de kommer til å vare leeenge. Samme her. De var ikke spesielt gode, og jeg liker dadler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 18. mars 2024 #19593 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Noen som har forsøkt Lerum solbærsirup uten tilsatt sukker? Hvordan er den i forhold til vanlig solbærsirup? Har den den rare smaken som fun light saftene har? Alle sukkerfrie saft har så rar kunstig smak. Anonymkode: 37090...670 Ikke prøvd ennå, så den hadde samme pris ihvertfall. Men må få si at fun light solbær er ganske bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #19594 Del Skrevet 18. mars 2024 6 hours ago, Ariana807 said: Findus Mango Curry Wok; Meh. Den smaker lite, alt for lite mango smak, og ja generelt smaker det lite. Det er grønnsaker, enkelt og greit, men blir nok ikke gjenkjøp. Da må jeg nok heller prøve å lage en hjemmelaga versjon med nok smak 👌🏻 Samme med Saritas Mango Curry, for lite smak. Vi hadde den på jobb, og jeg elsker mango curry på restaurant foreks. Men det var ingen høydare i den boksen nei. Lager mye bedre hjemme selv! Anonymkode: 5450b...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #19595 Del Skrevet 18. mars 2024 2 hours ago, svartkatt said: Ikke prøvd ennå, så den hadde samme pris ihvertfall. Men må få si at fun light solbær er ganske bra! Helt enig her. Den til fun light er veldig god Anonymkode: d1ea7...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 19. mars 2024 #19596 Del Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen som har forsøkt Lerum solbærsirup uten tilsatt sukker? Hvordan er den i forhold til vanlig solbærsirup? Har den den rare smaken som fun light saftene har? Alle sukkerfrie saft har så rar kunstig smak. Anonymkode: 37090...670 Ja har smakt den, synes den er veldig god. Synes ikke den hadde den samme kunstige smaken som Fun Light har. MEN vet ikke helt hva slags søtningsstoff de har brukt, men blir ikke mer slik saft på meg for den gikk rett i magen 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 19. mars 2024 #19597 Del Skrevet 19. mars 2024 Jepp samme erfaring den var god men ble dårlig i magen 🙈par uker siden vi kjøpte den og står enda i kjøleskapet. Tyrkisk peber isen både på boks og pinne er prøvd. Den på boks var best ☺️👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #19598 Del Skrevet 19. mars 2024 Ariana807 skrev (5 timer siden): Ja har smakt den, synes den er veldig god. Synes ikke den hadde den samme kunstige smaken som Fun Light har. MEN vet ikke helt hva slags søtningsstoff de har brukt, men blir ikke mer slik saft på meg for den gikk rett i magen 😬 Så kan det kanskje være den perfekte saften for meg som sliter med treg mage da?😅 Anonymkode: 7a029...c4a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #19599 Del Skrevet 19. mars 2024 16 hours ago, Ishwanvile said: (Bilde fra meny.no) Denne har jeg venter LENGE på! Ble så skuffet, smaker alt for lite lakris!! Håper de kan endre den til å smake mer lakris, for bringebær og lakris er virkelig the shit når det kommer til yoghurt! Jeg har kjøpt denne tre ganger, og synes det har vært stor forskjell på hvor mye lakris-smak det er. To av begrene var det god lakris-smak på, mens det ene smakte mest bringebær. Anonymkode: 82793...b3d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 19. mars 2024 #19600 Del Skrevet 19. mars 2024 Sally-Go-Round skrev (På 9.3.2024 den 19.44): Fant denne kake-miksen på Oda. Noen som har prøvd denne? Da har vi prøvd den og det ble god gulrotkake med mye smak av mandel 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå