Sally-Go-Round Skrevet 11. september 2020 #12081 Del Skrevet 11. september 2020 Smaker som Smash! Muligens billigere bare (?) Kommer til å kjøpe igjen 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 11. september 2020 #12082 Del Skrevet 11. september 2020 17 minutter siden, Sally-Go-Round said: Smaker som Smash! Muligens billigere bare (?) Kommer til å kjøpe igjen 😊 Oi nam de so gode ut😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #12083 Del Skrevet 11. september 2020 1 time siden, Sally-Go-Round skrev: Smaker som Smash! Muligens billigere bare (?) Kommer til å kjøpe igjen 😊 Hvilken leverandør er det?😊 Anonymkode: cde01...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 11. september 2020 #12084 Del Skrevet 11. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken leverandør er det?😊 Anonymkode: cde01...fd9 Snop er merket. Tydeligvis nytt merke. Leverandør er Uni As d. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous11 Skrevet 11. september 2020 #12085 Del Skrevet 11. september 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken leverandør er det?😊 Anonymkode: cde01...fd9 Ville sjekket Norgesgruppen sine butikker, ganske sikker på at det er samme logoen på de blå og rosa smågodtposene deres 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 11. september 2020 #12086 Del Skrevet 11. september 2020 6 timer siden, Kruset skrev: Kjøpte autumn crisp-druer her tidligere i uka, og etter å ha lest om dem her hadde jeg litt forventninger til disse. For meg smakte det som helt alminnelige, grønne druer, så jeg er kjempeskuffa. Ellers, kommer nok til å smake Nidar sine nye sjokolader, og muligens Inspira med sitron, men ellers er jeg litt skuffet over dette slippet. Kan kun selv si at jeg og ble skuffa, men de har vært helt super duper fantastisk gode 2 år på rad nå om høsten 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #12087 Del Skrevet 12. september 2020 Nidar Salted Caramel Brownie: meh. Helt ok, litt pregløs? Fant liksom ikke helt ut om den var fugl eller fisk på en måte... kommer ikke til å kjøpe igjen. Anonymkode: 34c2a...752 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeeter Skrevet 12. september 2020 #12088 Del Skrevet 12. september 2020 Kan vi få en egen drue-tråd, vær så snill? Plukket med meg den nye müslien med sitron fra Coop Extra i går, den skal bli spennende å teste 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 12. september 2020 #12089 Del Skrevet 12. september 2020 (endret) Kommet noen nye youghurter fra Synnøve. Sånne greske. En med tiramisu. Den har ca en million kalorier, men kommer til å smake den De to andre er sukkerfrie, en med granateple og rose, og en med lime, sitron og jasmin. Jeg kommer ikke til å kjøpe. Ikke spesielt glad i smak av blomst. Kjøpte en ny youghurt fra kolonihagen med smak av appelsin og vanilje, og så og at de hadde en liten med musli med smak av blåbær og solbær. Jeg pleier å like solbærsmak så den er sikkert god. Men de er så dyre.. en ny melk med sjokoladesmak uten laktose hadde de og. Sikkert fint, jeg bare syns det er litt kjedelig at alt skal smake det samme. Endret 13. september 2020 av Ludovica- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 12. september 2020 #12090 Del Skrevet 12. september 2020 (endret) Fikk nesten drømmetenkinga mi oppfylt i dag 🙀 Fikk litt sjokk i butikken. Skulle ønske den var uten «creme», men denne her var god! 👌🏻 Kanskje en tanke for søt, pga. creme. Men nesten hva jeg ønsket meg 😄 Double Cut Roasted Onion: den var god, men skuffet litt, da den smaket akkurat som «Sourcreme & Onion» til Maarud. Endret 12. september 2020 av Ariana807 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 12. september 2020 #12091 Del Skrevet 12. september 2020 10 minutter siden, Ariana807 skrev: Fikk nesten drømmetenkinga mi oppfylt i dag 🙀 Fikk litt sjokk i butikken. Skulle ønske den var uten «creme», men denne her var god! 👌🏻 Kanskje en tanke for søt, pga. creme. Men nesten hva jeg ønsket meg 😄 Omg! Med første øyekast tenker jeg ja! Men- hvorfor må de putte i "cream!? "Kjære Nidar...." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #12092 Del Skrevet 12. september 2020 Denne her falt virkelig i smak her i huset 🤩 Varianten med Smokin' Bacon smakte jo røkt bacon, men var litt kjedelig ettersom det allerede finnes mange baconoster. Har noen smakt den med Hot and flitry Italian? Anonymkode: e0b31...8ca 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #12093 Del Skrevet 12. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Denne her falt virkelig i smak her i huset 🤩 Varianten med Smokin' Bacon smakte jo røkt bacon, men var litt kjedelig ettersom det allerede finnes mange baconoster. Har noen smakt den med Hot and flitry Italian? Anonymkode: e0b31...8ca Bildet er forresten lånt fra Synnøve nettsider, hvis det bør opplyses om 👌 Anonymkode: e0b31...8ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 12. september 2020 #12094 Del Skrevet 12. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne her falt virkelig i smak her i huset 🤩 Varianten med Smokin' Bacon smakte jo røkt bacon, men var litt kjedelig ettersom det allerede finnes mange baconoster. Har noen smakt den med Hot and flitry Italian? Anonymkode: e0b31...8ca Smakte den mest pesto eller mest avokado? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #12095 Del Skrevet 12. september 2020 3 minutter siden, Hatsumomo skrev: Smakte den mest pesto eller mest avokado? Mest pesto, avokadosmaken er ikke veldig fremtredende. Anonymkode: e0b31...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 12. september 2020 #12096 Del Skrevet 12. september 2020 Jeg vil ha tilbake Soho😫 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #12097 Del Skrevet 12. september 2020 På 8.9.2020 den 22.30, Ullvott skrev: Mulig dette er et skikkelig elsk/hat-produkt. Jeg har nemlig hørt motsatt fra de jeg kjenner som har gitt produktet en sjanse. Ingen av dem kom til å gjøre gjenkjøp. Jeg digger det potetgullet, så det er nok elsk/hat som du sier Anonymkode: 8c96b...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #12098 Del Skrevet 12. september 2020 Nidar sin salted caramel brownie får terningkast 5 fra meg! Nydelig smak og god konsistens. Den er SØT så fint at den ikke er større. Da hadde jeg nok spist meg kvalm på den. Anonymkode: ea984...272 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. september 2020 #12099 Del Skrevet 12. september 2020 (endret) 15 timer siden, Sally-Go-Round skrev: Snop er merket. Tydeligvis nytt merke. Leverandør er Uni As d. Merket burde heller hett Godtesnop 😂 Endret 12. september 2020 av jukkapalme 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #12100 Del Skrevet 12. september 2020 På 10.9.2020 den 11.40, AnonymBruker skrev: Fordi veganere ikke kutter ut kjøtt på grunn av smaken, men det etiske bak det. Man kan fint være veganer og like smaken av kjøtt. Mr Lee kyllingnudlene er forøvrig "naturlig" veganske fordi kyllingkrydderet er kunstig fremstilt Anonymkode: 0ba5a...504 En del veganere liker jo kjøtt, de bare spiser det ikke pga. det etiske rundt kjøttindustrien og utnyttelse av dyr sånn ellers. Jeg kjenner flere veganere, og det er vel kun en av dem som ikke liker kjøtt og melkeprodukter, hun tok valget om å ikke konsumere andre animalske produkter også. Anonymkode: 8c96b...432 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå