Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har smakt skyr med jordbær og lime?

Anonymous poster hash: c6dc1...5f2

Ja den smaker kun vanlig jordbær yoghurt som er litt tykk. Ikke spesiellt imponert

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er veldig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det smaker helt likt som den med jordbær - skulle hatt mye mer lime. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig. Smakte vanlig jordbær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gresk youghurt med sitron og lime fra 14-kolleksjonen til Tine var veldig god. Veldig luftig men fyldig. Hakket syrligere enn den fra Synnøve som alle syns smaker ostekake 😉

Anonymous poster hash: ebce5...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du dette? :o

Anonymous poster hash: 5bb63...3f9

Jobber i bransjen, og har en del med slike varer å gjøre. Vet også at Freia har slitt med dårlig salg på plater den siste tiden pga høye priser. Konkurrenten Nidar har også fått en knekk i salget, og har kuttet mange årsverk.

Før kjøpte jeg fruktnøtt eller kvikklunsj-platene, men etter prisøkningene har jeg gjort som mange andre - går tilbake til den originale melkesjokoladen som også er billigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber i bransjen, og har en del med slike varer å gjøre. Vet også at Freia har slitt med dårlig salg på plater den siste tiden pga høye priser. Konkurrenten Nidar har også fått en knekk i salget, og har kuttet mange årsverk.

Før kjøpte jeg fruktnøtt eller kvikklunsj-platene, men etter prisøkningene har jeg gjort som mange andre - går tilbake til den originale melkesjokoladen som også er billigst.

De er jo svindyre de platene! For 10 år siden (ca) jobbet jeg i matbutikk og da kostet alle plater 20kr. Nå er det vel det dobbelte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke lenge siden de kostet 20kr. Og tilbake i 2013 lå alle på 29kr - og nå ligger de på 34-39kr i Rema som er billigst. Enda dyrere i andre kjeder. Men prisnivået funker bra som slanking for gniere - jeg spiser mye mindre sjokolade nå enn for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også de store platene er litt dyre :/ Kjøper det nesten bare når det er på tilbud. Er kjempeglad i kvikk-lunch-platen, den er såå god!

Har ikke funnet noe særlig nyheter i min butikk jeg.. har ikke ting kommet ut overalt ennå? Jeg fant Holiday-potetgull og sånn kyllingklubber-potetgull her om dagen, var gode begge to :) Kanskje litt for mye løksmak på Holiday, synes dippen er mildere. Er ikke veldig glad i løk. Fant også ny iste fra Imsdal, den likte jeg veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fant japp med nøtter Kiwi. Den var farlig god :)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fant milka sjokolade med yoghurt på sparkjøp i dag :D den var veldig godt! Minner om den melkedrøm(?) sjokoladen freia hadde for noen år siden

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clavel

Fant prior pulled turkey på Rimi for noen dager siden. den var ferdig revet, bare å varme opp i ovnen. God!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Syns det var gøy at maarud lanserte holiday potetgullet igjen! Smaker like godt som før :)

Anonymous poster hash: d69ea...920
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har noen smakt den nye Dream isen?? :)

Anonymous poster hash: 17d1f...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen smakt den nye Dream isen?? :)

Anonymous poster hash: 17d1f...8b2

Jeg kjøpte en boks av mangosorbeten. Kan si den sånn at den plutselig var tom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en boks av mangosorbeten. Kan si den sånn at den plutselig var tom :P

Det kan jeg forstå.

Har ikke prøvd isen men den høres fantastisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...