Gjest Belle âme Skrevet 28. april 2015 #4861 Del Skrevet 28. april 2015 Eg såg noke veldig rart på butikken i dag, melkesjokoladerull med smoothie! Det må vel være nytt? 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 28. april 2015 #4862 Del Skrevet 28. april 2015 Eg såg noke veldig rart på butikken i dag, melkesjokoladerull med smoothie! Det må vel være nytt? Så den jeg også, så ikke så veldig god ut.. Skeptisk til det produktet, kommer nok ikke til å gidde å kjøpe det heller. Morsomt med nye produkter, men synes ikke det som kommer nå virker så spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. april 2015 #4863 Del Skrevet 28. april 2015 Er det kokosfyll eller er den mikset inn i sjokoladen?Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Kokosfyll ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #4864 Del Skrevet 28. april 2015 Eg såg noke veldig rart på butikken i dag, melkesjokoladerull med smoothie! Det må vel være nytt? Den med banan og mango smakte ikke noe godt! Anonymous poster hash: 8b8d3...bc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. april 2015 #4865 Del Skrevet 28. april 2015 http://www.tine.no/merkevarer/piano/tips/nå-kan-du-lage-softis-hjemme Her er link For mye dill for min del. Kommer ikke til å prøve den. Slik gjør du uten ismaskin Hell den kjøleskapskalde isbasen i en bolle på ca. 2 liter. Pisk den luftig med elektrisk mikser i 2-3 minutter. Sett bollen i fryseren i ca. 3,5 timer. Isen vil da være frossen rundt kanten, mens den er litt myk i midten. Løsne den frosne isen langs kantene. Pisk med elektrisk mikser i ca. 1 minutt til softisen blir myk. TIPS! Blir isen stående for lenge i fryseren, så la den tine litt på kjøkkenbenken før den piskes opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april 2015 #4866 Del Skrevet 28. april 2015 Eg såg noke veldig rart på butikken i dag, melkesjokoladerull med smoothie! Det må vel være nytt? 😳 Den med pasjonsfrukt og jordbær er ganske god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 28. april 2015 #4867 Del Skrevet 28. april 2015 Den med pasjonsfrukt og jordbær er ganske god. Ja enig i det. Har ikke smakt den andre. Er i utgangspunktet ikke så glad i klisse sjokolader, men det var absolutt ingen feil med smaken hvertfall syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 28. april 2015 #4868 Del Skrevet 28. april 2015 http://www.dagbladet.no/2015/04/28/tema/mat/matnyheter/dinside/aller/38909032/ Masse nytt! Kommer bland annet en ny Skyr med jordbær og lime Yeey, hurraaaaaa!! En ny Red Stripe Den er jo såå god på sommeren, så det skal bli spennende å teste enda en versjon! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 28. april 2015 #4869 Del Skrevet 28. april 2015 Jeg har smakt denja bønne- & linsesalat i tomatsalsa, syns den var veldig god. Har også smakt cookieglede fra freia den var ikke så god syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 29. april 2015 #4870 Del Skrevet 29. april 2015 Jeg har smakt denja bønne- & linsesalat i tomatsalsa, syns den var veldig god. Har også smakt cookieglede fra freia den var ikke så god syns jeg. På hvilken butikk fant du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 29. april 2015 #4871 Del Skrevet 29. april 2015 Ultimoo sjokolademelk var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #4872 Del Skrevet 29. april 2015 Abedissedrops var gode! Nam!Anonymous poster hash: 80b97...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. april 2015 #4873 Del Skrevet 29. april 2015 Ultimoo sjokolademelk var god! Var den verd prisen? Synes en literpris på nesten 60 kroner er i drøyeste laget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 29. april 2015 #4874 Del Skrevet 29. april 2015 Var den verd prisen? Synes en literpris på nesten 60 kroner er i drøyeste laget! Oi! Kosta den nesten 30 kroner?? Pleier å se på prisen, men her har jeg glippet. Nei, prismessig synes jeg ikke den var verdt det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 29. april 2015 #4875 Del Skrevet 29. april 2015 Jeg har smakt denja bønne- & linsesalat i tomatsalsa, syns den var veldig god. Har også smakt cookieglede fra freia den var ikke så god syns jeg. På hvilken butikk fant du dette? Oooh, ja hvor var det.. Bønnesalaten var på coop-extra ihvertfall, og troooor jeg kjøpte kjeksen også der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #4876 Del Skrevet 29. april 2015 Har smakt den nye bønnesalaten fra Rema, var ganske god. Skal se om jeg finner Denja sin imorgen. Anonymous poster hash: f8779...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 29. april 2015 #4877 Del Skrevet 29. april 2015 Tine Iskaffe latte kommer tilbake i laktoseredusert versjon. Goode nyheter, håper den smaker like god som da den va med laktose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #4878 Del Skrevet 29. april 2015 Har ikke de bønnesalatene ekstemt mye olje i seg? Ser så mye ut på de jeg har settAnonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 30. april 2015 #4879 Del Skrevet 30. april 2015 Kesam med pasjonfrukt var kjedelig, smakte skuffende lite. Tine 14 Gresk yoghurt med sitron var god.. tydelig at sitron/lime smak er en trend for tiden.. Og nå har kokosyoghurtene fra Yoplait kommet igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilefjeset87 Skrevet 30. april 2015 #4880 Del Skrevet 30. april 2015 Kjøpte kesam med bringebær i går, den var kjempegod! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå