Snorkfrøken_ Skrevet 2. februar 2015 #4021 Del Skrevet 2. februar 2015 ZeroH! Kommer med en ny smak på saft - Sitron og lime Superchips har kommet i ostepop 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken_ Skrevet 2. februar 2015 #4022 Del Skrevet 2. februar 2015 Cola Life var faktisk ganske god, men den inneholder ganske mye sukker og har stevia lengst nede på innholdsfortegnelsen. Men det at den inneholder 35% mindre kalorier enn vanlig cola er allikevel positivt, og et greit alternativ for folk som holder seg unna kunstige søtningsstoffer. Men helt ærlig var jeg mest ivrig fordi jeg trodde den kun inneholdt stevia, men regner med at smaken hadde blitt for skarp for folk flest om den ikke hadde hatt sukker til å runde av smaken. Som du sier så tror jeg at hvis den bare hadde vært søtet med stevia, så hadde den blitt for skarp for de fleste Men grunnen til at stevia (mest sannsynligvis) står nederst på ingredienselista er fordi det er så syyykt søtt i små mengder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. februar 2015 #4023 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) ZeroH! Kommer med en ny smak på saft - Sitron og lime Superchips har kommet i ostepop Yesss!! Har drukket så mange flasker med Zeroh nå at jeg nesten er litt lei Passer perfekt med en ny smak! Endret 2. februar 2015 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 2. februar 2015 #4024 Del Skrevet 2. februar 2015 ZeroH! Kommer med en ny smak på saft - Sitron og lime Superchips har kommet i ostepop Superchips-ostepop'en smakte dritt! Fysj! Kjøp heller vanlig ostepop og spis litt mindre. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken_ Skrevet 2. februar 2015 #4025 Del Skrevet 2. februar 2015 Superchips-ostepop'en smakte dritt! Fysj! Kjøp heller vanlig ostepop og spis litt mindre. ... Blæ. Er veldig glad i vanlig ostepop (fra olw), så blir nok ikke å bytte til superchipsen. Synes du forresten potetgullene fra superchips smaker godt? (må bare spørre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 2. februar 2015 #4026 Del Skrevet 2. februar 2015 Blæ. Er veldig glad i vanlig ostepop (fra olw), så blir nok ikke å bytte til superchipsen. Synes du forresten potetgullene fra superchips smaker godt? (må bare spørre) Ja, de liker jeg. :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken_ Skrevet 2. februar 2015 #4027 Del Skrevet 2. februar 2015 Ja, de liker jeg. :-) Okei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 2. februar 2015 #4028 Del Skrevet 2. februar 2015 Som du sier så tror jeg at hvis den bare hadde vært søtet med stevia, så hadde den blitt for skarp for de fleste Men grunnen til at stevia (mest sannsynligvis) står nederst på ingredienselista er fordi det er så syyykt søtt i små mengder Aha! Det tenkte jeg ikke på, hahah Men gir selvsagt mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken_ Skrevet 2. februar 2015 #4029 Del Skrevet 2. februar 2015 Aha! Det tenkte jeg ikke på, hahah Men gir selvsagt mening. Haha, måtte tenke meg litt om selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 2. februar 2015 #4030 Del Skrevet 2. februar 2015 Åhhh den stratosen med hvitt fyll! Hvorfor i alle dager ble den tatt ut? Fordi den ikke solgte nok, tipper jeg. Som Soho. "Alle" ville ha den tilbake. Nå (før jul, i alle fall) kaster butikkene restlageret etter deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 2. februar 2015 #4031 Del Skrevet 2. februar 2015 Hva? Er soho borte igjen? Dårlig gjort! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 2. februar 2015 #4032 Del Skrevet 2. februar 2015 Hva? Er soho borte igjen? Dårlig gjort! Enig. Folk må gi den en sjanse! Første biten var jeg helt "æææsj!", men etter noen biter til skjønte jeg fullt og helt hvorfor folk ville ha den tilbake. Mmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4033 Del Skrevet 2. februar 2015 Enig. Folk må gi den en sjanse! Første biten var jeg helt "æææsj!", men etter noen biter til skjønte jeg fullt og helt hvorfor folk ville ha den tilbake. Mmmm... Hva smaker den egentlig?Anonymous poster hash: ca204...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 2. februar 2015 #4034 Del Skrevet 2. februar 2015 Hva smaker den egentlig?Anonymous poster hash: ca204...646 Jeg synes den smaker som en dårlig og litt sur versjon av Melkedrøm med bringebær og yoghurt. *savner Melkedrøm* 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. februar 2015 #4035 Del Skrevet 2. februar 2015 Hva smaker den egentlig?Anonymous poster hash: ca204...646 har aldri skjønt hva man skal svare på sånne spørsmål.. hva smaker daim liksom? eller kvikk lunsj..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4036 Del Skrevet 2. februar 2015 har aldri skjønt hva man skal svare på sånne spørsmål.. hva smaker daim liksom? eller kvikk lunsj..... Kanskje ikke lett for deg å forklare da...men man kan få en viss indikasjon av forklaring se...Anonymous poster hash: ca204...646 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 2. februar 2015 #4037 Del Skrevet 2. februar 2015 Det smaker luftig og stiv youghurt med sjokoladetrekk. Slik jeg husker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 2. februar 2015 #4038 Del Skrevet 2. februar 2015 Noen som har sett Jappsjokoladen i Bergen?Anonymous poster hash: 2394b...635 Rema på Laksevåg Senter hadde den inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4039 Del Skrevet 2. februar 2015 Noen som har sett Jappsjokoladen i Bergen?Anonymous poster hash: 2394b...635 Jeg kjøpte den på Bunnpris Lindvik på Landås Anonymous poster hash: 96147...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 3. februar 2015 #4040 Del Skrevet 3. februar 2015 Hva smaker den egentlig?Anonymous poster hash: ca204...646 Den er litt spesiell i smaken, litt sur og søt på samme tid. Mektig, men frisk. Nå er det lenge siden jeg har smakt den, men den er ganske unik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå