Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som synes god morgen yoghurten zero var vanvittig søt og kunstig i smaken?

Anonymous poster hash: fc1d8...737
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det flere enn meg som synes god morgen yoghurten zero var vanvittig søt og kunstig i smaken?

Japp! Likte den ikke i det hele tatt. Virker som at "alle" liker den, men ikke meg. Æsj :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Kjøpte en i butikken istad og.... den er grei nok men ikke så mye mer enn det.

Gjenkjøp? Ikke helt sikker...

Den er som sagt helt grei, ble ikke gjenkjøp her heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte forresten den Pops med salt. Den var god altså, men ikke så god som jeg hadde et håp om. Så jeg tror nok ikke jeg blir å kjøpe den flere ganger... syns selve kulene var litt mer kompakte enn vanlig Pops, og det var dermed litt vanskeligere å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste om en ny pose med Laban julemiks på bloggen til consuming. Er det noen som har sett den i Oslo? Jeg har ikke funnet den.

Anonymous poster hash: de2d4...64f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Er det flere enn meg som synes god morgen yoghurten zero var vanvittig søt og kunstig i smaken? Anonymous poster hash: fc1d8...737

Helt enig! Smaker rett og slett aspartam av den. Fysj! Holder meg til den vanlige gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Vitamin Well har også en limited edition med mangosmak, den inneholder vitamin C og D og Biotin, smaker veldig godt! Aloe Vera drikken har også kommet med en med mangosmak og uten sukker, men den er ikke noe å skrive hjem om... den med gojibær er best. Synd de er så dyre alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg frykta, har ikke turt å kjøpe den til nå pga det. Og når flere skriver det samme så dropper jeg nok å teste den i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg frykta, har ikke turt å kjøpe den til nå pga det. Og når flere skriver det samme så dropper jeg nok å teste den i det hele tatt.

Syns den med mango er god, den andre er mer syntetisk. Men de er jo ikke så dyre. Du kan prøve en å se hva du syns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turt å kjøpe den? Turt å bruke 10 kroner? :P

Anonymous poster hash: 0751b...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turt å kjøpe den? Turt å bruke 10 kroner? :P

Anonymous poster hash: 0751b...883

Hva var galt med det da? Jeg er student og bruker ikke 15kr på noe jeg tror jeg kommer til å spise en skje av og kaste resten. Er ikke alle som liker å kaste mat skjønner du.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte kvarg med bringebær fra Eldorado i går, syns den var bedre enn go'morgen bringebær zero, så kan anbefales som et alternativ :)

Endret av Clavel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den med bringebær var veldig god,og blir garantert gjenkjøp :)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg smakte fullkornschips her om dagen og var litt skeptisk til den. Men den var ganske god synes. Ganske liten pose, men gjorde ikke noe. Så ikke på prisen, men tipper at den var litt dyrere enn vanlig chips.

Smakte også sjokoladen med kjeksbiter fra nidar. Synes den var god, men melkesjokoladen fra nidar er ikke så god. Smaker litt for mye vanilje tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, nå har jeg smakt miniomelettene fra prior. som ventet, ikke gode.. svampete og tørre på en måte, smakte ikke akkurat omelett. tviler på at de blir i produksjon særlig lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -_Tove_-

Noen som har smakt de nye gullbygg-produktene til Coop? https://coop.no/varer/gullbygg/

Jeg har smakt byggrynsgrøten, og synes ikke den var noe særlig god sammenlignet med Fjordland's versjon.

Ellers har jeg smakt Gresk yoghurt med sitronsmak fra Synnøve, og synes den er veldig god, nesten like god som den med vaniljesmak.

TINE Iskaffe Julelatte har jeg også smakt, synes den originale iskaffen smaker bedre, men den hadde jo en mer "julete" smak av krydder.

Fullkornschipsen med urter og creme fraiche synes jeg også var veldig god, og har allerede kjøpt den flere ganger :) Den med paprika var ikke like god, men helt grei.

Philadelphia med middelhavstomater syns jeg var veldig god med kylling/skinke på, men ikke så god som pålegg alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Jeg har smakt byggrynsgrøten, og synes ikke den var noe særlig god sammenlignet med Fjordland's versjon.

Ellers har jeg smakt Gresk yoghurt med sitronsmak fra Synnøve, og synes den er veldig god, nesten like god som den med vaniljesmak.

TINE Iskaffe Julelatte har jeg også smakt, synes den originale iskaffen smaker bedre, men den hadde jo en mer "julete" smak av krydder.

Fullkornschipsen med urter og creme fraiche synes jeg også var veldig god, og har allerede kjøpt den flere ganger :) Den med paprika var ikke like god, men helt grei.

Philadelphia med middelhavstomater syns jeg var veldig god med kylling/skinke på, men ikke så god som pålegg alene.

Nå er jeg skikkelig lei! Har lett etter denne greske yoghurten med sitron i all evighet, uten hell! Har sett på 2 ulike Meny butikker, 2 Rimier og en Bunnpris. Skjønner ikke helt hvor dere får tak i den? Endret av Vinglepetra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...