Glynis Skrevet 25. september 2014 #3741 Del Skrevet 25. september 2014 Den 14 med 90 kalorier var kjempe god med mango og pasjonsfrukt! Skal absolutt kjøpe den flere ganger Jeg måtte kaste den, så vond var den. Og jeg elsker "alle" melkeprodukter og fruktsmaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. september 2014 #3742 Del Skrevet 25. september 2014 Håper produsentene leser denne med iver og kommer med annet enn ferdigmat-varianter neste slipp http://www.vg.no/forbruker/mat/nordmenn-er-lei-av-ferdigmat/a/23301344/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 25. september 2014 #3743 Del Skrevet 25. september 2014 Noen som har testet Hellstrøm sine ferdigretter? Ser det er ni varianter nå, men tror det bare var 2-3 som kom ved forrige vareslipp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 25. september 2014 #3744 Del Skrevet 25. september 2014 Tanken streifet meg, men rømme skal jo være så bra når noe er sterkt. Men takk, den naturelle varianten må jo ha de samme egenskapene regner jeg med. Får prøve det ut! Anonymous poster hash: d9d3e...742 Hvis du synes der er tilsatt for mye smak, så er det naturlig å tilsette det som allerede er der uten smak. Så creme fraiche er nok det mest naturlige valget, men om du allerede har rømme i hus så fungerer nok det også veldig bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #3745 Del Skrevet 25. september 2014 Testet fulkornschipsene med paprika. Skikkelig digg! Anonymous poster hash: d487f...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 25. september 2014 #3746 Del Skrevet 25. september 2014 Ja Da er det bare jeg som ikke har vært flink nok til å lete. Skal sjekke ut Meny i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 25. september 2014 #3747 Del Skrevet 25. september 2014 Nestea med mango og ananas var veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 26. september 2014 #3748 Del Skrevet 26. september 2014 Smakte den Go' Morgen Zero med Bringebær, og jeg synes egentlig at den var for søt ...merkelig nok, mtp på at den er uten sukker - men med søtning isteden. Smaken var litt uvant liksom. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe igjen. Men de derre nye '14-produktene, de var ganske okei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. september 2014 #3749 Del Skrevet 26. september 2014 Smakte den Go' Morgen Zero med Bringebær, og jeg synes egentlig at den var for søt ...merkelig nok, mtp på at den er uten sukker - men med søtning isteden. Smaken var litt uvant liksom. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe igjen. Nå har jeg også smakt den, jeg synes selve yoghurten var god men at mûslien var grusom! Er ikke noe glad i mûslien i de røde, lilla og lysegrønne variantene, men denne her var verst... Er det samme mûsli i mangovarianten som i den med bringbær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 26. september 2014 #3750 Del Skrevet 26. september 2014 Likte Krisp potetgullet med paprika ganske godt - mye paprikasmak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 26. september 2014 #3751 Del Skrevet 26. september 2014 Synes noen kan begynne å produsere en yoghurt som er med mindre sukker i stedet for alle de nye med kunstig søtning, smaker jo virkelig ikke godt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. september 2014 #3752 Del Skrevet 26. september 2014 Synes noen kan begynne å produsere en yoghurt som er med mindre sukker i stedet for alle de nye med kunstig søtning, smaker jo virkelig ikke godt. De originale 14-yoghurtene er det mindre sukker i og ingen kunstig søtning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 26. september 2014 #3753 Del Skrevet 26. september 2014 Nå har jeg også smakt den, jeg synes selve yoghurten var god men at mûslien var grusom! Er ikke noe glad i mûslien i de røde, lilla og lysegrønne variantene, men denne her var verst... Er det samme mûsli i mangovarianten som i den med bringbær? Har mangovarianten i kjøleskapet, jeg tror det er samme muslien ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 26. september 2014 #3754 Del Skrevet 26. september 2014 De originale 14-yoghurtene er det mindre sukker i og ingen kunstig søtning. Takk for tips! Synes å huske det syltetøyet nedi var så søtt jeg, men skal gi den en sjanse til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. september 2014 #3755 Del Skrevet 26. september 2014 Takk for tips! Synes å huske det syltetøyet nedi var så søtt jeg, men skal gi den en sjanse til Det fine med den er at du kan blande i så mye av syltetøyet du vil når du spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 28. september 2014 #3756 Del Skrevet 28. september 2014 I går smakte jeg denne: http://www.kims.no/Produkter/KiMs/Nyhet!-KiMs-Pulled-Pork Nå har ikke jeg smakt pulled pork,men dette smakte bare grillkrydder.. anbefales ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #3757 Del Skrevet 28. september 2014 I går smakte jeg denne:http://www.kims.no/Produkter/KiMs/Nyhet!-KiMs-Pulled-Pork Nå har ikke jeg smakt pulled pork,men dette smakte bare grillkrydder.. anbefales ikke Føler alle nye chipser enten smaker grillkrydder eller sour cream... På tide å finne på noe nytt kanskje? Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. september 2014 #3758 Del Skrevet 28. september 2014 Smakte Polly sjokoladen-baren med karamell i går. Var god den. Men tror ikke det blir gjenkjøp. Var litt for mye av det gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #3759 Del Skrevet 29. september 2014 Sørlandschips med tomat og basilikum, NAM! Andre som har smakt den? Anonymous poster hash: 585f9...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 29. september 2014 #3760 Del Skrevet 29. september 2014 Sørlandschips med tomat og basilikum, NAM! Andre som har smakt den?Anonymous poster hash: 585f9...034 Den må prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå