Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Min også, nemlig. Så det var en gledens nyhet. :)

På hvilken butikk så du baren? Kjøpte du? Hvis ja, hva synes du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På hvilken butikk så du baren? Kjøpte du? Hvis ja, hva synes du? :)

Jeg har ikke sett etter den i butikk ennå, det stod i en link lenger oppi tråden her. Men jeg kjøper med en gang jeg finner den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett etter den i butikk ennå, det stod i en link lenger oppi tråden her. Men jeg kjøper med en gang jeg finner den! :)

Fant bilde. Nam! Gleder meg til å smake :wow:

nutrilett.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte en ny sjokolade fra Nidar som het " Cafe Bakeriets ". Altså en sjokolade med biter av Cafe Cookies. Den var kjempegod! :)

Noen som vet hvor man kan få tak i denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Noen som vet hvor man kan få tak i denne?

Fant den på en Rimibutikk her i Oslo. Vil tro Rimi og Ica har fått den inn i litt store byer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ferdig omelett! :ler: Da skal man være lat...

Anonymous poster hash: 9d028...b88

den koster sikkert like mye som en stor pakke med egg også :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh...jeg vil prøve den cafebakeri-kjeksen!

Spennene med fullkornschips. Og så hørtes det godt ut med torsk med bacon, gulrot og purreløk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ferdig omelett! :ler: Da skal man være lat...

Eller i tidsklemma,eller kanskje i dårlig form og ikke har energi til å kokkelere.Jeg synes det hørtes bra ut.Det går faktisk fortere å ta opp en sånn og slenge i micron og la den gjøre jobben,enn å klekke egg,vispe sammen,kutte opp den man vil i ha i omeletten osv.

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om begge produkter er litt merkelige, så vil jeg heller ha ferdig omelett til å varme opp enn en halvlaget en. Men aller helst ville jeg hatt et produkt jeg har sett på Spise med Price (selv om jeg ikke vet om det finnes i vanlige butikker), nemlig kun eggeplommer på plastflaske. Greiere å lage enkelte kaker med noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om begge produkter er litt merkelige, så vil jeg heller ha ferdig omelett til å varme opp enn en halvlaget en. Men aller helst ville jeg hatt et produkt jeg har sett på Spise med Price (selv om jeg ikke vet om det finnes i vanlige butikker), nemlig kun eggeplommer på plastflaske. Greiere å lage enkelte kaker med noe sånt.

Enig! Kunne tenkt meg eggehviter også!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvor ny den er, men Nutrilett rich brownie bar med "new and better taste" smaker helt grusomt! Klarte ikke spise opp hele engang. Den har fått en merkelig smak, og ikke minst ettersmak, og enda verre ble det da jeg prøvde å drikke etter å ha spist en kvart bar. Det forsterket den ekle ettersmaken intenst. Hva i all verden har de gjort med den?

Håper de ikke har ødelagt peanøtt eller karamellbaren på samme måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller i tidsklemma,eller kanskje i dårlig form og ikke har energi til å kokkelere.Jeg synes det hørtes bra ut.Det går faktisk fortere å ta opp en sånn og slenge i micron og la den gjøre jobben,enn å klekke egg,vispe sammen,kutte opp den man vil i ha i omeletten osv. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Joda, det er forsåvidt bra at de kommer med et sunt ferdigprodukt (i stedet for innbakt pizza og ferdig burger osv.), men litt morsomt er det jo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er forsåvidt bra at de kommer med et sunt ferdigprodukt (i stedet for innbakt pizza og ferdig burger osv.), men litt morsomt er det jo. :)

Morsomt kan det kanskje være,men synes ikke det er produkt man overhodet ikke trenger.I den retning at jammen det kan man jo lage selv. For det kan man jo med det meste ;)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...