Gjest Borghild Skrevet 2. juni 2012 #501 Del Skrevet 2. juni 2012 Kjøpte den nye smashen idag, syns den var god, men originalen er bedre. Kjøpte kokoskubbe også, kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. juni 2012 #502 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg ble skuffa over Sjokoklem. Den var jo svindyr, og så smakte den nesten akkurat det samme som Kvikk Lunsj eller Sport Lunch! Kjøper ikke den igjen. Jeg liker veldig godt de nye God morgen-yoghurtene! Både den med gresk youghurt (er ikke så søt som de andre) og disse som kalles God sommer (den med lime og den med kokos, kanskje spesielt den første). Philadelphiaen med sjokolade var grei, men ikke av typen jeg kjøper igjen. jeg har en følelse av at det er slutt på den greske varianten allerede. Det var noe ang den jeg skulle skjekke, så jeg gikk inn på nettsiden til Tine, og den yoghurten står ikke oppført på lista over go morgen yoghurtene lenger.. bare sier det, slik at du kan hamstre om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. juni 2012 #503 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg har prøvd Grill cheese fra Arla.Smaker det samme som Halloumi ost for dem som liker det Veldig god å ha i salat,men ble for mektig når det ble for store biter så små biter er tingen her Hva er Halloumi?? Og er det feta ost denne Grill Cheesen?? Har bare sett den på reklame - og det ser liksom ikke helt sånn ut. Skal den grilles, eller er den "grillet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. juni 2012 #504 Del Skrevet 2. juni 2012 Hva er Halloumi?? Og er det feta ost denne Grill Cheesen?? Har bare sett den på reklame - og det ser liksom ikke helt sånn ut. Skal den grilles, eller er den "grillet"? jeg har forstått det slik at den brukes sammen med grillmat på en måte jeg.. på samme måte som det er egne oster til raklett, så er denne osten til grill. kanskje jeg tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 2. juni 2012 #505 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) jeg har en følelse av at det er slutt på den greske varianten allerede. Det var noe ang den jeg skulle skjekke, så jeg gikk inn på nettsiden til Tine, og den yoghurten står ikke oppført på lista over go morgen yoghurtene lenger.. bare sier det, slik at du kan hamstre om du vil Håper ikke det! Var så bra å endelig få en uten så mye sukker! Edit: Jeg måtte inn å se selv, og fant den heldigvis på listen! Endret 2. juni 2012 av venus_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 2. juni 2012 #506 Del Skrevet 2. juni 2012 Hva er Halloumi?? Og er det feta ost denne Grill Cheesen?? Har bare sett den på reklame - og det ser liksom ikke helt sånn ut. Skal den grilles, eller er den "grillet"? Den skal grilles eller stekes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nenya82 Skrevet 3. juni 2012 #507 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Hva er Halloumi?? Og er det feta ost denne Grill Cheesen?? Har bare sett den på reklame - og det ser liksom ikke helt sånn ut. Skal den grilles, eller er den "grillet"? Nei,det er ikke fetaost.Halloumi er en ost som kan stekes uten at den smelter,og grill cheese er omtrent det samme.Den har litt "gummiaktig" konsistens,og smaker ganske mye.Hørtes jo sikkert veldig god ut sånn som jeg beskrev den nå ,men jeg syns den er veldig god i salater for eksempel. Den kan stekes eller grilles ja som andre skriver,men jeg ville nok helst stekt den i steke/grillpanne inne.Kommer jo litt an på hvor store biter en vil ha. Endret 3. juni 2012 av Nenya82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 3. juni 2012 #508 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg smakte nettopp Sandwich med jordbær og mørk sjokoladekjeks. Vanligvis er jeg ikke begeistret for småis, for jeg synes de er så utrolig søte, men denne var kjempegod. Den ble friskere med jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 5. juni 2012 #509 Del Skrevet 5. juni 2012 Smakte popcorn med melkesjokolade igår, det var godt, men litt rart. Vet ikke helt hva jeg syns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 6. juni 2012 #510 Del Skrevet 6. juni 2012 Smakte popcorn med melkesjokolade igår, det var godt, men litt rart. Vet ikke helt hva jeg syns. Jeg smakte den også i går, og jeg synes det var kjempegodt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nenya82 Skrevet 6. juni 2012 #511 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg smakte den nye Philadelphiaen med sjokolade,og den var kjempegod.Spiste nesten opp hele boksen på en dag :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 6. juni 2012 #512 Del Skrevet 6. juni 2012 SMakte popcorn med sjokolade i helgen og er litt usikker på om jeg liker den eller ei. Helt grei er vel egentlig konklusjonen og kjøpes neppe ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 6. juni 2012 #513 Del Skrevet 6. juni 2012 Tror grunnen til at jeg syntes den var så rar er at jeg foretrekker varmt popcorn. Men den var god også. Likte at sjokoladetrekket var så tykt. Men tror det blir popcorn OG sjokolade neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. juni 2012 #514 Del Skrevet 6. juni 2012 Det kommer ny sjokolade fra Freia! Dette skriver de selv: Vi har lekt oss og laget deilig Freia Melkesjokolade med salt lakris! Har du også lyst på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. juni 2012 #515 Del Skrevet 6. juni 2012 Min favoritt fortsatt er Noisy. Nam! Såå godt på en varm dag. Liker alle smakene, men appelsin er nok favoritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 6. juni 2012 #516 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Det kommer ny sjokolade fra Freia! Dette skriver de selv: Vi har lekt oss og laget deilig Freia Melkesjokolade med salt lakris! Har du også lyst på? https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/181208_10150845347521044_911007357_n.jpg Men..finnes det ikke melkesjokolade med lakris allerede? Edit: Jeg tenker på denne, men den er kanskje med søt lakris? Endret 6. juni 2012 av Litia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. juni 2012 #517 Del Skrevet 6. juni 2012 I Sverige har Marabou hatt melkesjokolade med salt lakris. Het den Black? I alle fall supergod og det er dårlig nytt for sunne vaner hvis den kommer til Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. juni 2012 #518 Del Skrevet 6. juni 2012 Men..finnes det ikke melkesjokolade med lakris allerede? Edit: Jeg tenker på denne, men den er kanskje med søt lakris? Er ikke så glad i å blande sjokkis og lakris. Men jeg vet at dette er dårlig nyheter for mammas slankeplan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. juni 2012 #519 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) men i den Litia, så er vel ikke lakrisen salt? den som Mynona linka til, så ihvertfall digg ut Endret 6. juni 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nenya82 Skrevet 6. juni 2012 #520 Del Skrevet 6. juni 2012 Nam!Den lille med lakris er i hvertfall kjempegod så da gleder jeg meg til den store kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå