AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #481 Del Skrevet 21. mai 2012 Er jeg den eneste som faktisk likte popcorngreia? Den nye smashen (Smash Bites) er jeg mer usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momajoja Skrevet 21. mai 2012 #482 Del Skrevet 21. mai 2012 Har noen prøvd denne? http://www.cisionwire.no/philadelphia/r/kraft-foods-lanserer-philadelphia-freia--en-sot-nyhet-fra-philadelphia,c9254990 Ost med sjokolade...skeptisk, nysgjerring og facinert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mai 2012 #483 Del Skrevet 21. mai 2012 Jepp - har den i kjøleskapet! Den er bedre å spise med skje enn på skiva synes jeg. Den er litt syrlig. Litt soho-aktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. mai 2012 #484 Del Skrevet 22. mai 2012 Chocoberry o`boy (o`boy miksa av den gode gamle og den som var før med jordbær) ( Limited Edition) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 22. mai 2012 #485 Del Skrevet 22. mai 2012 Chocoberry o`boy (o`boy miksa av den gode gamle og den som var før med jordbær) ( Limited Edition) Jeg er kjempe glad I jordbærmelk pulver, kan du fortelle meg hvor man får kjøpt dette? Jeg har sett på Bunnpris, men der hadde de ikke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. mai 2012 #486 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg prøvde Royal Hasselnøtt i går, og ble skuffa. Det var for mye sjokolade, for lite nøtter og så var den utrolig mektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. mai 2012 #487 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg er kjempe glad I jordbærmelk pulver, kan du fortelle meg hvor man får kjøpt dette? Jeg har sett på Bunnpris, men der hadde de ikke den. Jeg så den på Meny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 22. mai 2012 #488 Del Skrevet 22. mai 2012 Har noen prøvd denne? http://www.cisionwire.no/philadelphia/r/kraft-foods-lanserer-philadelphia-freia--en-sot-nyhet-fra-philadelphia,c9254990 Ost med sjokolade...skeptisk, nysgjerring og facinert! Jeps, flere ganger. Helt ok dersom du vil ha et sjokoladepålegg som ikke er så fryktelig søtt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 22. mai 2012 #489 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Jeg så den på Meny Takk :takk: skal stikke innom Meny jeg Endret 22. mai 2012 av Vinglepetra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 22. mai 2012 #490 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg prøvde Royal Hasselnøtt i går, og ble skuffa. Det var for mye sjokolade, for lite nøtter og så var den utrolig mektig. Syns den var grisegod jeg. Men nå elsker jeg sjokolade da. Kan aldri bli for mye sjokolade. Men enig i at den var mektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. mai 2012 #491 Del Skrevet 31. mai 2012 Nå har jeg smakt Snjo med bringebær!! Kjempegod. Bringebærguffet var litt ekkelt da. Når man ser på det, men det smakte godt. Hva er egentlig kvarg?? Er det noe sunnere enn yoghurt egentlig?? Tror nok jeg kommer itl å kjøpe noen sånne i stedenfor yoghurt. Hvis ikke det blir for dyrt. Husker ikke prisen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 31. mai 2012 #492 Del Skrevet 31. mai 2012 Kvarg høres guffent ut på navnet, men er sikkert godt. Smakte den nye lollipopen igår med sitron og lime. Nammmmme! Også har det kommet ny ifa med lakris og eucalyptus! Hele esken forsvant i et jafs gitt. Lyst å smake den nye smashen og, men har ikke sett den noe sted. Hvordan ser den ut? Kommer den i pose? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. mai 2012 #493 Del Skrevet 31. mai 2012 Kvarg høres guffent ut på navnet, men er sikkert godt. Smakte den nye lollipopen igår med sitron og lime. Nammmmme! Også har det kommet ny ifa med lakris og eucalyptus! Hele esken forsvant i et jafs gitt. Lyst å smake den nye smashen og, men har ikke sett den noe sted. Hvordan ser den ut? Kommer den i pose? etter et lite gogglesøk-klikk så fant jeg bilde: http://www.retthjem.no/shop/index.aspx?intshopcmd=&maingroup=654585&group=86374&prod=27183048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 31. mai 2012 #494 Del Skrevet 31. mai 2012 Tusen takk! Tenkte ikke på å google jeg, hehe. Må se etter den imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 31. mai 2012 #495 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Kvarg er vel det samme som kesam? Tror jeg? Edit: kesam og kvarg er litt forskjellige... Kvarg er det samme som skjørost. Sånn cottage cheese-lignende ost som er i sånne runde bokser. Tine har økologisk skjørost, vet jeg. Endret 31. mai 2012 av fridr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. juni 2012 #496 Del Skrevet 1. juni 2012 Må ut å kjøpe meg noen Snjo jeg nå!! Må ha til skolemat i morgen. Og til kvelds i dag Nam!! Håper de har alle 3 variantene på Rimi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. juni 2012 #497 Del Skrevet 1. juni 2012 Popcorn er godt. Sjokolade er godt. Popcorn med sjokolade er ikke godt. Har prøvd Freia Popcorn salt&søtt i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nenya82 Skrevet 1. juni 2012 #498 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg har prøvd Grill cheese fra Arla.Smaker det samme som Halloumi ost for dem som liker det Veldig god å ha i salat,men ble for mektig når det ble for store biter så små biter er tingen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 1. juni 2012 #499 Del Skrevet 1. juni 2012 Har kommet en kjeks/sjokolade/sjokoladekjeks fra freia som heter Sjokoklem, kjempegod! Minner litt om Kvikk lunsj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 2. juni 2012 #500 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg ble skuffa over Sjokoklem. Den var jo svindyr, og så smakte den nesten akkurat det samme som Kvikk Lunsj eller Sport Lunch! Kjøper ikke den igjen. Jeg liker veldig godt de nye God morgen-yoghurtene! Både den med gresk youghurt (er ikke så søt som de andre) og disse som kalles God sommer (den med lime og den med kokos, kanskje spesielt den første). Philadelphiaen med sjokolade var grei, men ikke av typen jeg kjøper igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå