Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Det har kommet ny laban. Grillkokker eller noe sånt. Noen som har sett de i butikk? Må kjøpe i bursdagsgave til morfar som elsker Laban.

Er ikke grillkokkene sånne marsmallows? (aner ikke hvordan det skrives).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vodka

Stupedama = Ikke like god som minnet mitt husket. de var helt ok, men blir ikke noe gjenkjøp på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke grillkokkene sånne marsmallows? (aner ikke hvordan det skrives).

Jo, tror det er noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

de grillkokkene er mashmallowsgreier ja MYnona, men man måå visstnok ikke grille dem da :) har sett dem for en stund siden, men det var ikke i din kommune :fnise:

den gule nøtteposen med nøttekubber som kom for en stund siden var så god, og nå har det kommet en ny variant av den :) i en helt lik pose, bare i blå. det er en blandig av cashew,mandler,pistasjnøtter- med blåbær og granteple som er saltet og limt sammen ved hjelp av (honning?) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Popcorn med sjokolade. Samme serie som Daim Crisp, tror jeg. Noen som har smakt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popcorn med sjokolade. Samme serie som Daim Crisp, tror jeg. Noen som har smakt? :)

Ja, den var god! Er et slags karamellag utenpå popkornet, og så er den dyppet i sjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den er god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke den var så god, pga karamellen...

Det finnes en fra Rema også. Den smakte helt likt. Blir ikke gjennkjøp av noen av dem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

tine iskaffe med cortado (tilsvarende trippel espresso) :strix:

litago med nybakt brownie.

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tine iskaffe med cortado (tilsvarende trippel espresso) :strix:

Denne er kjempegod! Litt meir kaffismak enn dei andre, men ikkje for mykje. Merkar også koffeinet, den "kickar" godt. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått prøvd Snjo med bringebær og jordbær. Den med bringebær falt best i smak her, passe søt og syrlig, tror det blir gjenkjøp en gang iblant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de har fått sånn micromat fra Toro som er lavkarbo. Choriso og no' greier. Og ferdiggrøt uten tilsatt sukker. Men jeg har ikke micro ;)

Og det popcornet med sjokolade har jeg bare smakt REMA sin. Synes den var k-v-a-l-m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg smakt Freias popcorn med melkesjokolade, greie nok, men etter min smak kunne det gjerne vært et litt tynnere lag sjokolade, og mer popcornsmak.

Jeg elsker marshmallows, og Laban sine grillkokker er helt perfekte etter min smak, med litt sånn sprøtt/sukkeraktig lag utenpå, som gjør at de ikke smaker bare melboller slik som f.eks. Campfire sine :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har smakt den nye oreo kakemiksen?

Laget den idag. Sjokolademoussen var ok, ostefromasjen er jeg ganske skeptisk til derimot. Og ikke var det langt nært nok ostefromasj for å lage kaken like stor og fin som på bildet. De skriver at de har delt den i to og lagt to lag med ostefromasj, jeg sier heller to poser. Og de bruker ikke 50gr oreoknus på toppen på det bildet heller, de bruker nok halvparten.

Smakte den nå. Jeg antar det er det beste man kan få fra pose. Litt kjip selv om jeg la noen hele oreos inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostefromasj??? Er det no godt inni da? Når jeg har lager sånn kake har jeg brukt Philadelphia og melis (tror jeg). Også bruker jeg sjokolademousse fra pose, så vil tro det er like enkelt å lage den som å lage ferdigmiksen. Kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...