Gå til innhold

Tafsing, hvordan reagere.

Fremhevede innlegg

Gjest Biscuit
Skrevet
Jeg er nok en av de som kan ha tatt noen litt på puppene. Ikke ofte, men det har skjedd. Om jeg har sett noen store pene pupper og har tatt et par øl, så har jeg falt for fristelsen. Ikke vont ment. Håper ingen sparker til meg i balla noen gang, men jeg lover å skjerpe meg. Skjønner egentlig ikke hvorfor det er så ille, hadde likt det om ei dame kjent på rumpa mi.

Det er ikke alle som synes det er ille, men mange oppfatter det som et overgrep. Du kan jo ikke vite på forhånd om det er greit for jenta eller ikke, derfor må du enten spørre eller vente til dere har kommet såpass langt at jenta viser/sier hun er villig til det. Synes du puppene er pene - gi henne et kompliment, da vel :) Å ta noen på brystene er (for min del) mye mer intimt enn å ta noen på rumpa. Slår ikke noen som tar meg på rumpa, men de får klar beskjed om å trekke til seg fingrene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den stiligste reaksjonen jeg noengang har sett var fra min store og tøffe venninne som sto i drosjekø sammen med meg på vei hjem fra byen. Det dukket opp en kar som klådde på den ene dama etter den andre bakfra, stakk hendene oppunder skjørt så damene skvatt unna. Venninna mi sto med en kebab i ene hånden og da hun ble utsatt for det samme spant hun 180 grader rundt og plasserte den ledige knytneven i ansiktet på drittsekken som pent og stille skled ned på bakken til full aplaus fra damene i køen... :popcorn:

en hendelse som TS beskriver her hadde fått meg til å eksplodere totalt, det er så provoserende at det går ikke an.

Jeg vet ikke om jeg hadde klart å tenke fort nok, men etter en komentar om tyngden på puppene mine ville jeg likt et solid ballegrep, og en kommentar om at disse var da skrekkelige små....

Skrevet
Det var godt om plass, jeg stod nesten helt alene. Da gikk han bort til meg, presset puppene sammen, løftet de oppover og sa de var tunge. Hva er det som kan missforstås her? Jeg tror ikke han var så veldig full heller.
Det var mer mtp typen til venninna og eventuell en konfrontasjon.
Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Det var mer mtp typen til venninna og eventuell en konfrontasjon.

hva mener du er en passende reaksjon da gbnj?

Skrevet (endret)
hva mener du er en passende reaksjon da gbnj?
Man bør først og fremst ta forholdsregler, dvs ikke være i en utsatt posisjon(alene), men når først skaden er skjedd, så bør man nøye seg med å ta bort hender og gi vedkommende en verbal reprimande. Endret av gbnj
Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Man bør først og fremst ta forholdsregler, dvs ikke være i en utsatt posisjon(alene), men når først skaden er skjedd, så bør man nøye seg med å ta bort hender og gi vedkommende en verbal reprimande.

Hmmm, personlig tror jeg ikke det gir "tafseren" noe som helst motivasjon til ikke å gjøre det igjen. Tviler på at de blir sjokkert over at de ikke skulle klå hvis du skjønner hva jeg mener.

Gjest BB_jente
Skrevet
Det kan det nok, men siden jeg reagerer der og da skjønner de jo at de har gått for langt. Å være ruset/trøtt/frustrert gir ikke gyldig grunn til å antaste noen! Da får man heller la være å gå ut, hvis man vet man oppfører seg sånn. Tror det kan utarte mer når man venter med å reagere. Da er det nok fort gjort at det kan ende med bråk. Vedkommende husker kanskje ikke hva han har gjort engang. Har aldri opplevd at noen har tatt igjen (og hvorfor skulle de? Det var jo de som gjorde noe uakseptabelt i utgangspunktet), men ble slått ned da jeg prøvde å roe ned en mann som skulle banke kameraten min fordi han gikk med øredobb... :klaske:

Her jeg bor så ble en jente slått ned bare fordi hun sa høflig nei til å danse med en utlening :S

Så tror jenter skal være litt forsiktig med å ta igjen,å heller tilkalle vaktene som faktisk er der for å forhindre sånt :)

Gjest Gjest_kaffe_*
Skrevet
Man bør først og fremst ta forholdsregler, dvs ikke være i en utsatt posisjon(alene), men når først skaden er skjedd, så bør man nøye seg med å ta bort hender og gi vedkommende en verbal reprimande.

Så nå kan ikke en jente sitte alene på ett utested for da utsetter jeg meg selv for kåte drittsekker som tafser??

Det er faen meg det dummeste jeg har hørt på lenge!

Skrevet

1) I dette tilfellet så gikk jo fyren før ts i det hele tatt fikk summet seg, så jeg skjønner ikke helt hvorfor hele tråden dreier seg om hvordan man skal få han til å stoppe..? Ha stoppet jo av seg selv! Sier ikke at det er greit av han å tafse, men syns det virker litt unødvendig å løpe tter han for å fortelle at "du må ikke ta på puppene mine mer", når han tydeligvis ikke har tenkt å gjøre det mer?

2) Hvorfor er det så mange som er så opptatt av å gi tafseren en lærepenge i ettertid? Hvorfor gidder dere å prøve å oppdra noen duster dere aldri skal møte igjen?

Syns det virker mer som at disse balletak-fantasiene er motivert av hevn, men da kan dere vel innrømme det også, og at det ikke er "for å få han til å stoppe" - etter at han har gått...

• Liker 1
Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
2) Hvorfor er det så mange som er så opptatt av å gi tafseren en lærepenge i ettertid? Hvorfor gidder dere å prøve å oppdra noen duster dere aldri skal møte igjen?

Ja, hvorfor bry seg om det skjer med andre så lenge man selv slipper mer...?

Jeg blir oppgitt over en slik selvsentrert tankegang :P

Skrevet
Ja, hvorfor bry seg om det skjer med andre så lenge man selv slipper mer...?

Jeg blir oppgitt over en slik selvsentrert tankegang :P

Nei det var ikke meningen å være selvsentrert altså, men jeg tror man får en veldig stor og vanskelig jobb hvis man skal lære alle andre man møter å oppføre seg på den måten man selv syns er riktig. Og jeg tror spesielt det blir vanskelig hvis denne oppdragelsen skal skje i form av vold..

Hvis jeg hver gang noen gjorde noe jeg syns var uakseptabelt skulle springe etter dem for å ta balletak på dem, så tror jeg ikke verden ville blitt noe bedre sted verken for meg eller for andre mennesker.

• Liker 1
Gjest Paffing
Skrevet

Åh, jeg skulle ønske jeg var handlekraftig i sånne situasjoner, men jeg blir så forbanna paff (!) når dette skjer meg. Et par ganger har jeg ikke sett hvem som har tafset en gang, når jeg snur meg er det ingen der. Jævlig gøy for dem, sikkert, men du står igjen med en skikkelig ekkel følelse av at noen har tatt seg til rette. Når jeg rekker å reagere blir det mer "vifte med armene" og sint "hva faen tror du at du gjør, ha deg vekk din jævla kuk"-type kommentar. Og om det er et ok sted sier jeg fra til vakten. Noen vakter bryr seg ikke, men da drar jeg og kommer ikke igjen.

Men det verste med sånne situasjoner, og jeg tror kanskje grunnen til at damer reagerer med drinkkasting og ballespark er at man føler seg så jævlig objektivisert (fint ord, du). Og da blir gleden over å se noen som klarer å reagere skikkelig tilbake desto større. Tafsing på puppene er god grunn for å forsvare seg med fysisk vold, men for meg er det lettere å si enn å faktisk gjøre i virkeligheten.

Skrevet

Og igjen, hva gjør du om han som klår ler høyt og blir mer oppildnet at "ballespark" (som sjeldent nytter fordi de fleste menn er JÆVLIG klar over hvor sårbare de er der) Når han begynner å egle på deg fordi du er sint, når han blir farlig?

Og hvordan føler du deg når han faktisk slipper unna med DET? For stort sett så slipper de unna.

Det er latterlig å te seg som enkelte sier her. Latterlig og farlig.

• Liker 1
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Mulig det er både latterlig å farlig, men jeg har faktisk aldri kommet opp i en ubehagelig situasjon fordi jeg har reagert når noen har befølt meg uten mitt samtykke!

Stort sett så klarer jeg med min reaksjon (som sjelden er voldelig, annet enn å slå vekk hånda eller dytte vedkommende vekk fra meg) å få såpass med oppmerksomhet mot situasjonen at jeg blir beskyttet av det. Dessuten virker det som sagt ofte som om de som gjør dette ikke er så høye i hatten når de blir avvist høyt og tydelig, mest sannsynlig fordi gutter flest ser ned på andre gutter som må tvinge seg på en jente.

Min erfaring. Det er mulig jeg må lære opp igjen før eller siden, men jeg akter ikke å akseptere at folk tar seg til rette med min kropp fordi jeg frykter en mulig reaksjon fra dem. Hvor langt skal man la folk gå da, før man liksom får lov til å reagere? Og ikke minst, vil ikke det å ikke reagere bare sende ut signaler om at det er helt greit, du kan bare gjøre som du vil med meg?

Skrevet
Mulig det er både latterlig å farlig, men jeg har faktisk aldri kommet opp i en ubehagelig situasjon fordi jeg har reagert når noen har befølt meg uten mitt samtykke!

Stort sett så klarer jeg med min reaksjon (som sjelden er voldelig, annet enn å slå vekk hånda eller dytte vedkommende vekk fra meg) å få såpass med oppmerksomhet mot situasjonen at jeg blir beskyttet av det. Dessuten virker det som sagt ofte som om de som gjør dette ikke er så høye i hatten når de blir avvist høyt og tydelig, mest sannsynlig fordi gutter flest ser ned på andre gutter som må tvinge seg på en jente.

Min erfaring. Det er mulig jeg må lære opp igjen før eller siden, men jeg akter ikke å akseptere at folk tar seg til rette med min kropp fordi jeg frykter en mulig reaksjon fra dem. Hvor langt skal man la folk gå da, før man liksom får lov til å reagere? Og ikke minst, vil ikke det å ikke reagere bare sende ut signaler om at det er helt greit, du kan bare gjøre som du vil med meg?

Det finnes mellomting mellom å skape rom for vold og å stå som hjernedød sau. Men det later til at mange heller vil leve i svart hvit verden.

• Liker 1
Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Og hvordan føler du deg når han faktisk slipper unna med DET? For stort sett så slipper de unna.

Har du noen gang sett en dame havne i bråk på byen? Vanligvis er det 20 Lanceloter der for å redde henne uten at de kjenner til forhistorien i løpet av 10 sekunder.

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Det finnes mellomting mellom å skape rom for vold og å stå som hjernedød sau. Men det later til at mange heller vil leve i svart hvit verden.

Det er da flere her som mener at å slå vekk hånden, og komme med en kommentar er tilstrekkelig. For min del handler det ofte om å få oppmerksomhet rundt det som skjedde, for som Hogwash sier, så skal det ikke så mye til før du er beskyttet som jente hvis du klarer å skape oppmerksomhet rundt det som skjer.

Gjest Biscuit
Skrevet
Har du noen gang sett en dame havne i bråk på byen? Vanligvis er det 20 Lanceloter der for å redde henne uten at de kjenner til forhistorien i løpet av 10 sekunder.

Haha, det bildet lo jeg godt av! 20 Lanceloter. Fantastisk! :skratte:

Skrevet

om noen tafser på meg er klørne mine tilstede umiddelbart, jeg har lange skarpe neiler og hogger til alt jeg orker.

Lager ikke en míne i ansiktet, for jeg vil ikke lage noe oppstyr.

Jeg synes en real katteklor er på sin plass. :gjeiper:

Skrevet
Så nå kan ikke en jente sitte alene på ett utested for da utsetter jeg meg selv for kåte drittsekker som tafser??

Det er faen meg det dummeste jeg har hørt på lenge!

Poenget er at i virkeligheten så ble trådstarter klådd på, om du liker det/ei, endrer ikke på noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...