Gjest Gjest_Cecilie_* Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg ble klådd på for noen timer siden på et utested. Hadde ikke lyst til å ødelegge stemningen verken for meg selv og de som var med meg. Og kanskje følte jeg litt slik overfor tafseren også, dessverre.
Cayenne Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Hæ? Du ber fyren gi faen..? Gi så sterk beskjed som må til for at han skjønner poenget.. Evt be om hjelp om du ikke klarer/tør gi beskjed selv.
Siiw Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Uff;-/ Du er nødt og si ifra om du finner det ekkelt/truende/og om han ikke tar et nei. det hjelper ikke at du skal tenke på andre da!! - Ga han seg etterhvert eller skjedde det mer :/ Opplevde det en gaang når jeg var ute, og da kom det en holdt meg på puppen:S tok liksom bort hånda da, men kom tilbake. men det skal sies at jeg var litt full..! fallt meg ikke og se hvem det var en gang..
Gjest Gjest_Cecilie_* Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Jeg ble litt forfjamsa og rakk bare å si "øih!". Grubla etterpå om jeg skulle gått å henta vakta eller fått med meg typen til venninnen min og konfrontert ham.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Jeg ble litt forfjamsa og rakk bare å si "øih!". Grubla etterpå om jeg skulle gått å henta vakta eller fått med meg typen til venninnen min og konfrontert ham. Så lenge det mest negative han opplever er "øih!", gjør han det nok igjen. (Dog kanskje ikke på deg)
Gjest Diane Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Jeg hadde glanet stygt på ham, og bedt ham holde fingra av fatet...
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Grip ham i håndleddet, se ham inn i øynene, og be ham holde fingrene sine til he..ete vekk fra deg. Si også at om det skjer igjen tilkalles vaktene. Tål skyllebøtten som kommer etterpå: tror du du er deilig eller? Du ser ut som en hore- det var derfor jeg tafset på deg, osv.. Tenk på at uansett hva han sier for å redde sitt eget skinn overfor kompiser, så har han lært en lekse!!!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Grip ham i håndleddet, se ham inn i øynene, og be ham holde fingrene sine til he..ete vekk fra deg. Si også at om det skjer igjen tilkalles vaktene. Tål skyllebøtten som kommer etterpå: tror du du er deilig eller? Du ser ut som en hore- det var derfor jeg tafset på deg, osv.. Tenk på at uansett hva han sier for å redde sitt eget skinn overfor kompiser, så har han lært en lekse!!! liten utdyping fra meg. Har gjort dette et par ganger med godt resultat. Lærte det av en kvinnelig bartender som jobbet på en bar med høy partyfaktor! Det er viktig at du fysisk tar ham i armen eller rundt håndleddet for at han skal forstå alvoret.
Gjest Gjest_bergensjenta_* Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 Jeg ble klådd på for noen timer siden på et utested. Hadde ikke lyst til å ødelegge stemningen verken for meg selv og de som var med meg. Og kanskje følte jeg litt slik overfor tafseren også, dessverre. Har selv opplevd dette på utested og jeg gikk å klaget til vaktene selv om det føles veldig ubehaglig. Vaktene var veldig forståelsesfull, og kastet han ut med en gang!
Gjest Gjest_Cecilie_* Skrevet 31. januar 2010 #11 Skrevet 31. januar 2010 Aldri sett ham før eller snakket med ham. Jeg stod å venta ute i gangen, da kom det en mann bort og tok tak i puppene mine og løftet de opp. Han sa ett eller annet, det var tunge greier eller noe i den stillen. Rakk ikke helt å reagere før han fortet seg fornøyd videre. Jeg var ikke utfordrende kledd heller, ola bukse, og en tykk blå genser. Man kan jo gjøre litt dumme greier i fylla, og synes ikke det var verdens undergang. Tenkte mest på å ha det hyggelig, noe jeg også hadde. Men i bilen på vei hjem diskuterte vi det som skjedde, venninne mine sa at de hadde hentet vakta. Kjæresten til ei venninne ville banken opp. Jeg vet ikke helt hva jeg selv idealt sett ville ha gjort på nytt, men jeg føler han slapp litt lett unna.
gbnj Skrevet 31. januar 2010 #12 Skrevet 31. januar 2010 Hæ? Du ber fyren gi faen..? Gi så sterk beskjed som må til for at han skjønner poenget.. Evt be om hjelp om du ikke klarer/tør gi beskjed selv.Men sinna/hissige kvinner kan oppfattes som morsomme.
Cayenne Skrevet 31. januar 2010 #13 Skrevet 31. januar 2010 Men sinna/hissige kvinner kan oppfattes som morsomme. Ja nei da så, da får han vel bare klå.. Sier ikke at hun må hisse seg overstadig opp, men at man gir beskjed nok til at han tar tegningen og ikke klår mer.
gbnj Skrevet 31. januar 2010 #14 Skrevet 31. januar 2010 Ja nei da så, da får han vel bare klå.. Sier ikke at hun må hisse seg overstadig opp, men at man gir beskjed nok til at han tar tegningen og ikke klår mer.Det avhenger av fyren, hvis han ikke har respekt, så har han ikke respekt, enkelt og greit. Så hvis man vil unngå sånt, så må man omgås folk som respekteres.
Gjest Biscuit Skrevet 31. januar 2010 #15 Skrevet 31. januar 2010 Dette har hendt meg flere ganger og har endt med: 1: Et realt dytt, så vedkommende går rett i bakken. 2: Et glass øl over hodet. 3: Kne vs testikler. Synes ikke dette er å overreagere, siden jeg blir antastet av vilt fremmede. Var til og med en som kjørte hånda opp mellom beina på meg når jeg gikk i (knelangt) skjørt! De fleste gangene har jeg faktisk fått en unnskyldning av vedkommende etterpå. De mumler også flaut at andre jenter bare pleier å le av det. Skjønner ikke hvordan de tror det kan være greit at de tar på kroppen til noen de ikke har sagt hei til engang. Makan!
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 31. januar 2010 #16 Skrevet 31. januar 2010 Jeg vet ikke helt hva jeg selv idealt sett ville ha gjort på nytt, men jeg føler han slapp litt lett unna. Jeg vet hva jeg ville likt å se deg gjøre! Ballespark synes jeg er passende respons på sånt. (Helst med spisse støvletter)
Gjest IMOT stoff! Skrevet 31. januar 2010 #17 Skrevet 31. januar 2010 Jeg vet hva jeg ville likt å se deg gjøre! Ballespark synes jeg er passende respons på sånt. (Helst med spisse støvletter) Så det er DET narkomanet tenner på ja! Ballbusting! TRAGISK!
gbnj Skrevet 31. januar 2010 #18 Skrevet 31. januar 2010 Er pupper så intimt at vold kan rettferdiggjøres?
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 31. januar 2010 #19 Skrevet 31. januar 2010 Er pupper så intimt at vold kan rettferdiggjøres? Soleklart.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 31. januar 2010 #20 Skrevet 31. januar 2010 Så det er DET narkomanet tenner på ja! Ballbusting! TRAGISK! Sorry hvis jeg ødela groping-fantasiene dine... Og jeg er fortsatt sterkt uenig i at jeg er narkoman.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå