Cata Skrevet 29. mai #19681 Del Skrevet 29. mai Roadrunner skrev (4 timer siden): videre til hudpleiesalong Ååååh #misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. mai Forfatter #19682 Del Skrevet 29. mai Cata skrev (1 time siden): Ååååh #misunnelig Ikke veldig avansert, var bare stell av vipper og bryn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. mai Forfatter #19683 Del Skrevet 30. mai Ettervekst er farget, gråpus er tryllet bort for noen dager/uker og man fikk skravlet litt med foreldre. Hjemme igjen til en drøy halvtime på sofaen før leggetid. Lå en god stund og leste før jeg fikk sove. og bråvåknet 02:45. Hva er vitsen? Regnet med det var blæra som var selskapssyk, så tok turen innom toa før senga ble inntatt igjen. Men fikk man sove? Roterte gjennom alle mulige sovestillinger, med og uten dyne, på langs og tvers i senga, uten hell. Ga etter for litt mobilsurfing etterhvert, innså at det var dumt og fant i stedet frem Kindle. Pleier å bli gruelig trøtt av Kindle på kvelds/nattestid så regnet med det ville være kort prosess. 2-3 kapitler senere måtte jeg legge bort boka, fremdeles ikke innhentet av søvnen. Men til slutt sovnet jeg igjen, mistenker at klokka da var nærmere 05... Med andre ord helt vrak da vekkerklokka ringte 06:15. Jeg trenger helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. juni Forfatter #19684 Del Skrevet 4. juni Declan som hjelper Theo med blekkspruten i finaleuka av MC - rett og slett rørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. juni #19685 Del Skrevet 4. juni Nydelig. Jeg satt og så Theo slite og tenkte at forskjellen på dette og på Symesterskapet og Bake-off er at i de andre programmene hjelper deltakere hverandre - og så tok Declan affære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. juni #19686 Del Skrevet 4. juni Roadrunner skrev (37 minutter siden): Declan som hjelper Theo med blekkspruten i finaleuka av MC - rett og slett rørende. Ja, det var MC Australia på sitt beste. Husker fremdeles da Diana brøt sammen i finalen (eller var det semifinalen) og Ben gikk bort og trøstet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. juni Forfatter #19687 Del Skrevet 6. juni Good morning! Torsdag, småkjølig ute og snart dagens første (og eneste?) møte inne. Treningstøy står klart i bilen for tredje gang denne uka, motivasjonen er litt så som så, men prøver å ikke tenke etter. Bare gjøre. At jeg gleder meg til helg er en liten underdrivelse. Litt planer både lørdag og trolig søndag, men fullt overkommelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. juni #19688 Del Skrevet 6. juni Roadrunner skrev (På 4.6.2024 den 18.35): Declan som hjelper Theo med blekkspruten i finaleuka av MC - rett og slett rørende. Ja, Declan virker som en skikkelig godgutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juni Forfatter #19689 Del Skrevet 7. juni Man har ei lang burde-liste. Men først burde man se finalen i Masterchef 2023. Rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. juni #19690 Del Skrevet 7. juni Det er ting man bør, og så er det ting man må... Dessuten er det ting som er lurt - som å starte sendingen litt på etterskudd, så man kan spole over familieklisset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juni Forfatter #19691 Del Skrevet 7. juni Daria skrev (3 minutter siden): Det er ting man bør, og så er det ting man må... Dessuten er det ting som er lurt - som å starte sendingen litt på etterskudd, så man kan spole over familieklisset... Enig! Men sekvensen der de viser at Jock snakker med Brent første gang han er med, og Brent trekker seg grunnet mørke tanker. Sett i sammenheng med hva som har skjedd i ettertiden, med Brent i finalen og Jock i himmelen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. juni #19692 Del Skrevet 7. juni Det vil jo bli en grinefest uten like hvis Brent vinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juni Forfatter #19693 Del Skrevet 7. juni (endret) Daria skrev (3 minutter siden): Det vil jo bli en grinefest uten like hvis Brent vinner... Lille Alfie på armen til Declan på balkongen - nei, dette er rørende og fine scener altså! Bare å stålsette seg... Endret 7. juni av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juni Forfatter #19694 Del Skrevet 7. juni Det er noe med Jock i denne episoden... Eller så er det bare noe med meg... Men tilbakemeldingen til Brent etter første runde, samt blikket til Jock etterpå - det er sterkt. Kanskje de bare har vært ekstra bevisste på hvordan episoden presenteres, men føler det er noe underliggende her som jeg ikke har merket på samme måten i de tidligere episodene. Det er noe med Jock/Brent-relasjonen, en fellesnevner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. juni #19695 Del Skrevet 7. juni De så jo ut til å ha funnet tonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. juni #19696 Del Skrevet 7. juni Roadrunner skrev (Akkurat nå): Det er noe med Jock i denne episoden... Eller så er det bare noe med meg... Men tilbakemeldingen til Brent etter første runde, samt blikket til Jock etterpå - det er sterkt. Kanskje de bare har vært ekstra bevisste på hvordan episoden presenteres, men føler det er noe underliggende her som jeg ikke har merket på samme måten i de tidligere episodene. Det er noe med Jock/Brent-relasjonen, en fellesnevner. De har nok hatt en spesiell relasjon bak scenen, også i perioden mellom Brents sesonger. Dessuten blir det jo ekstra tydelig når vi vet hva som har skjedd I ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juni Forfatter #19697 Del Skrevet 7. juni Daria skrev (Akkurat nå): De har nok hatt en spesiell relasjon bak scenen, også i perioden mellom Brents sesonger. Dessuten blir det jo ekstra tydelig når vi vet hva som har skjedd I ettertid. Ja, og det var vel ikke lenge etter innspillingen at han gikk bort? ♥️ Føler det ligger et ekstra alvor hos Jock... Men jeg kan tørke flere tårer jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juni Forfatter #19698 Del Skrevet 7. juni Men stresstest-kokken har jeg da sett masse av på IG - han er jo RÅ på sjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. juni #19699 Del Skrevet 7. juni Han døde dagen før sesongpremieren... Det har vel også kommet fram at han var kreftsyk, det kan vel ha preget ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. juni #19700 Del Skrevet 7. juni Roadrunner skrev (1 minutt siden): Men stresstest-kokken har jeg da sett masse av på IG - han er jo RÅ på sjokolade! Jeg har ikke hørt om ham Men giraffen var jo stilig -Have you gone easy on them? -No. Det blikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå