Roadrunner Skrevet 13. april 2023 Forfatter #18861 Del Skrevet 13. april 2023 Denne uken forsvant bare, og vipps er det fredag i morgen Tirsdag gikk det smått i ett på jobb, og så gikk turen direkte til foreldre på ettermiddagen for middag og litt sosialt. Bortekontor der halve gårsdagen før avreise østover for konsertopplevelse. Hotellmiddag, konsert, hotellovernatting, hotellfrokost og utsjekk, og så kjøre tilbake til mine foreldre og stupe inn i et jobbmøte. Nå er snart arbeidsdagen ferdig og jeg skal bare hive i meg litt middag her, så går ferden hjemover. Blir tidlig senga i natt (sovet litt dårlig i det siste), og så blir det hektisk igjen på jobb i morgen (har en viss idé om hva som venter...). Heldigvis ingen planer i helgen foreløpig, men så kommer det tre hektiske helger på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. april 2023 #18862 Del Skrevet 13. april 2023 Bra konsert? Aftenposten melder om en oppblåsbar sau...? 🐑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. april 2023 Forfatter #18863 Del Skrevet 17. april 2023 Daria skrev (På 13.4.2023 den 16.15): Bra konsert? Aftenposten melder om en oppblåsbar sau...? 🐑 Bra konsert, mye flott musikk, men VELDIG politisk og tidvis svært mørkt/depressivt. Har vært på konsert for endel år tilbake med samme fyren, og da var det også svært politisk, men ikke fullt så mørkt. Denne runden var heavy! Står nok ikke først i billettkøen neste gang han evt kommer til Norge, føler det er sett og opplevd nå. Nå er det bare å glede seg til neste runde konserter med vesentlig høyere grad av livsgnist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. april 2023 Forfatter #18864 Del Skrevet 17. april 2023 Daria skrev (På 13.4.2023 den 16.15): Bra konsert? Aftenposten melder om en oppblåsbar sau...? 🐑 Og joda, det var både oppblåsbar og flygende sau, og også en oppblåsbar og flygende gris... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. april 2023 #18865 Del Skrevet 17. april 2023 Mørkt og depressivt er jo som regel ikke det man ønsker seg på en konsert - selv med flygende husdyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. april 2023 #18866 Del Skrevet 17. april 2023 Oppblåst sau kjenner jeg til… Men forbinder ikke det med konsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. april 2023 Forfatter #18867 Del Skrevet 17. april 2023 Sauen Shaun skrev (38 minutter siden): Oppblåst sau kjenner jeg til… Men forbinder ikke det med konsert Fra depressivt til stinky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. april 2023 Forfatter #18868 Del Skrevet 17. april 2023 Fuggel'n har rene vinduer utvendig Evt, renere... Innvendig er et eget prosjekt, men alt er bedre enn ingenting. Nå er det litt overtidsjobbing, og så kjenner jeg at det blir tidlig senga i kveld. Trøttesen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. april 2023 #18869 Del Skrevet 17. april 2023 Roadrunner skrev (42 minutter siden): Fra depressivt til stinky Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. april 2023 Forfatter #18870 Del Skrevet 18. april 2023 Jeg skrev jeg skulle legge meg tidlig i går, sant? Vel, det ble ikke så tidlig som ønsket, jeg lå lenge før jeg fikk sove, og jeg lå våken rundt et par timer i natt. Trøtt tirsdag? Gjett om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. april 2023 Forfatter #18871 Del Skrevet 18. april 2023 Nye voksenpoeng scoret! Man har vært på utflukt for å hente hjem en pent brukt høytrykkspyler. Trenger ikke kjøre milevis for å låne - har min egen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. april 2023 #18872 Del Skrevet 18. april 2023 Kjekt å ha - antar jeg, om man har sånne behov... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. april 2023 Forfatter #18873 Del Skrevet 18. april 2023 Man har noen uteplasser som må spyles før de kan fylles med møbler. Denne uken går litt for fort - men kanskje neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2023 Forfatter #18874 Del Skrevet 20. april 2023 God morgen! (skrev jeg for snart to timer siden...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. april 2023 #18875 Del Skrevet 20. april 2023 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. april 2023 #18876 Del Skrevet 20. april 2023 Morgen er et svært tøyelig begrep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2023 Forfatter #18877 Del Skrevet 20. april 2023 Dagens første møte unnagjort, og snart tid for dagens andre. Og akkurat nå har jeg ikke litt kontroll en gang føler jeg Men kan bare ta det som det kommer, og gjøre det beste ut av timene tilgjengelig. Var lur i går, og fikk tatt en liten rusletur i finværet etter jobb. Masse folk ute, trær i full blomst, sol som prikker på huden og en litt vårfrisk bris for å minne om at det ikke er full sommer riktig ennå. Så gikk turen rett til treningssenteret og en solid spinningøkt før det ble landing på sofaen og tirsdagens episode av MC. I dag er tanken å få lekt litt med høytrykkspyleren, prøve å få benyttet finværet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. april 2023 #18878 Del Skrevet 20. april 2023 Håper du kommer deg gjennom dagen med vettet i behold. Stress er aldri gøy… Må lekes litt med høytrykksspyleren her og til uka… Grønn veranda er ikke pent… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2023 Forfatter #18879 Del Skrevet 20. april 2023 Sauen Shaun skrev (50 minutter siden): Håper du kommer deg gjennom dagen med vettet i behold. Stress er aldri gøy… Må lekes litt med høytrykksspyleren her og til uka… Grønn veranda er ikke pent… Det er nettopp det. Grønn er en fin farge det, men ikke den "naturlige" grønne fargen på verandagulvet (og delvis rekka). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. april 2023 #18880 Del Skrevet 20. april 2023 At det vokser grønne ting på balkongen er da sånn det skal være - selv om det skal sies at jeg stort sett har innført dem bevisst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå