Roadrunner Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #18921 Skrevet 12. mai 2023 Daria skrev (1 minutt siden): Er det bare dette semesteret, eller skal du studere videre til høsten? Er bare dette faget, dette semesteret. Heldigvis! Veldig interessant og utrolig glad for muligheten og tillitten, men det gnager godt i bakhodet og burde-/må-lista...
Daria Skrevet 12. mai 2023 #18922 Skrevet 12. mai 2023 Du følte ikke du hadde fritidsproblemer før dette heller?
Roadrunner Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #18923 Skrevet 12. mai 2023 Daria skrev (5 minutter siden): Du følte ikke du hadde fritidsproblemer før dette heller? ✈️ 🇸🇪🤾♂️ ✈️ ✈️ 🇲🇽 🏝️ ✈️ ✈️ 🇮🇪 🎶 ✈️ ✈️ 🇸🇪 🎶 ✈️ 🇳🇴 🎶
Roadrunner Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #18925 Skrevet 12. mai 2023 Roadrunner skrev (2 minutter siden): ✈️ 🇸🇪🤾♂️ ✈️ ✈️ 🇲🇽 🏝️ ✈️ 🛀 🥂 📖 📝 🇳🇴 🎶 📖 📝 ✈️ 🇮🇪 🎶 ✈️ ✈️ 🇸🇪 🎶 ✈️ 🇳🇴 🎶 Glemte et par ting...
Roadrunner Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #18926 Skrevet 12. mai 2023 Som du ser, ikke altfor mye eller representert (får være måte på detaljnivå...)
Sauen Shaun Skrevet 12. mai 2023 #18928 Skrevet 12. mai 2023 Øyemigrene har jeg av og til. Og hos meg utløses det helst hvis jeg sitter mye med skjerm, eller får skarpt lys i øynene. Går som regel fort over hvis jeg legger meg ned og lukker øynene noen minutter. Ubehagelig, men ikke vondt.
Roadrunner Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #18929 Skrevet 12. mai 2023 Sauen Shaun skrev (9 minutter siden): Øyemigrene har jeg av og til. Og hos meg utløses det helst hvis jeg sitter mye med skjerm, eller får skarpt lys i øynene. Går som regel fort over hvis jeg legger meg ned og lukker øynene noen minutter. Ubehagelig, men ikke vondt. Mistenker svært variabel søvn og generelt stress her...
Sauen Shaun Skrevet 13. mai 2023 #18930 Skrevet 13. mai 2023 Roadrunner skrev (9 timer siden): Mistenker svært variabel søvn og generelt stress her... Får håpe det snart blir roligere tider for deg. Det er ikke bra når kroppen begynner å sende signaler om å roe ned…
Roadrunner Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #18931 Skrevet 13. mai 2023 Noen helger uten store planer nå, håper det hjelper (sammen med litt ekstra mai-fridager). Snart skal jeg ut og gå tur med venninne, og så må det bli litt lesing/skriving. Siste samling nærmer seg brått...
Roadrunner Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #18932 Skrevet 13. mai 2023 (endret) Gåtur med masse skravling gjorde godt! Litt effektivt skolearbeid gjorde også godt, selv om mye gjenstår. Første grillmiddag gjorde godt Nydusja skrott er nydelig Soltørka sengetøy blir fantastisk! I sum en fin lørdag Endret 15. mai 2023 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #18933 Skrevet 13. mai 2023 To sanger inn i ESC-finalen og jeg vurderer sterkt følgende alternativer: - finne senga og boka tidlig (husk, nyvasket og soltørket sengetøy ) - bytte kanal eller finne et opptak å se på. Første sang var om Edgar Alan Poe, og nå synges Mimicat? Hvor jeg ikke får tanken på Phoebe Buffay med Smellycat ut av hodet...
Roadrunner Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #18934 Skrevet 13. mai 2023 Det ble alternativ 1 for de som måtte lure...
Cata Skrevet 14. mai 2023 #18935 Skrevet 14. mai 2023 Roadrunner skrev (12 timer siden): Det ble alternativ 1 for de som måtte lure... Muligens et godt valg. Jeg holdt meg til valg 2 - og det til og med uten å ha prøvd meg på MGP (nekter å gå over til ESC, det het MGP sist jeg så på tror jeg).
Roadrunner Skrevet 14. mai 2023 Forfatter #18936 Skrevet 14. mai 2023 Kan melde om ganske effektiv formiddag når man ikke kommer i gang med studierelatert aktivitet... Oljet platting, hengt opp klesvask, fått opp utemøblene på verandaen (inkludert montering av bordet) og nå vurderes tur til Plantasjen.
Cata Skrevet 14. mai 2023 #18937 Skrevet 14. mai 2023 Melder om ineffektiv formiddag. Vaskemaskinen vasker og jeg...gjør ingenting. Skulle gjerne gått en tur (støl etter all sittingen), men pollen på toppen av hysterisk hoste forekommer meg ulurt så jeg får ta en liten runde i kveld når pollenslipp i teorien er lavere.
Daria Skrevet 14. mai 2023 #18938 Skrevet 14. mai 2023 Roadrunner skrev (19 timer siden): Det ble alternativ 1 for de som måtte lure... Vi innså at vi begynner å bli gamle og skrøpelige og delte sendingen i to - sangene i går, avstemningen i dag. Opptaksmuligheter har sin fordeler
Sauen Shaun Skrevet 14. mai 2023 #18939 Skrevet 14. mai 2023 Her ble det sosialt i går og sosialt i dag. Så det eneste jeg har fått med meg av moroa er det som ble sagt og vist på nyhetene i dag tidlig.
Roadrunner Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #18940 Skrevet 15. mai 2023 Det ble en ganske seig dag i går, og følte i grunn den forsvant i ingenting (selv om jeg vet jeg fikk gjort en god del tross alt). Humøret var labert, tiltakslysten var laber og formen var litt redusert. Så ettermiddagen/kvelden forsvant på sofaen, tom i hodet og litt "utmeldt" av samfunnet. Formen fremdeles litt småkjip i dag, uten at jeg kan sette fingeren på akkurat hva det er. Trolig en kombinasjon av flere ting: humør, støl/øm etter feil belastning av skrott, litt sår hals/tett mule/feberfølelse. Ja, generelt litt på minussiden rett og slett Men i kveld er det planer, så får bare bite tennene sammen. Og så må det handles litt og forberedes litt til et par fridager og middagsgjester på onsdagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå