Roadrunner Skrevet 4. april 2023 Forfatter #18841 Del Skrevet 4. april 2023 Daria skrev (Akkurat nå): Fridager pleier da ikke stå høyt i kurs her... Sikker på at du ikke blander med F R E D A G ! ! ! ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. april 2023 #18842 Del Skrevet 4. april 2023 Trenger det ene utelukke det andre? Og er ikke mye av appellen til fredagen at den varsler to fridager...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. april 2023 Forfatter #18843 Del Skrevet 4. april 2023 Daria skrev (6 minutter siden): Trenger det ene utelukke det andre? Og er ikke mye av appellen til fredagen at den varsler to fridager...? Du er skarp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. april 2023 #18844 Del Skrevet 4. april 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2023 #18845 Del Skrevet 4. april 2023 Man lurer ikke Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. april 2023 Forfatter #18846 Del Skrevet 5. april 2023 Ny vri i dag O N S D A G ! ! ! Og ikke bare onsdag, men onsdag med halv arbeidsdag etterfulgt av en real påskelanghelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. april 2023 #18847 Del Skrevet 5. april 2023 Godt noen følger med, jeg har mistet oversikten over ukedagene for lengst. Mer enn en avtalefri dag utenom vanlige rutiner og alt går åt skogen - og det hjalp jo heller ikke at jeg fikk Klassekampen, som jeg har lørdagsabonnement på, i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. april 2023 #18848 Del Skrevet 5. april 2023 Jeg våkna helstresset i dag, fullstendig klar over at det er onsdag i den stille uke… Fem ting å huske på en dag blir litt mye for Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. april 2023 Forfatter #18849 Del Skrevet 5. april 2023 Kort arbeidsdag er nydelig når den er gjennomført, men ganske hektisk mens det står på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. april 2023 Forfatter #18850 Del Skrevet 5. april 2023 Det skjer nesten hver gang , men jeg er allikevel fascinert over hvordan kropp/hode reagerer på ferie/fri etter litt hektisk periode. Satt meg ut med pensum da jeg kom hjem, og kom meg gjennom et kapittel. Rastløs i kroppen, rastløs i hodet, men ikke lyst til noe, og samtidig trøtt/slækk. Det mest beskrivende ordet jeg kjenner må være det engelske: indifferent. Nå var tanken egentlig å fyre i gang grillen for sesongen, men så er det meldt kjipt vær i morgen, så da frister det mest å utsette hele grillpremieren. Gå en tur? Hmmm... Pusse vinduer? Strikke? Se en film? Lese skjønnlitteratur? Lese pensum? Skrive studieoppgave? Lage middag? Hva til middag? Jaja, jeg har i det minste fått frem påskeduken, strøket og lagt den på og funnet frem et par kyllinger. Kan ikke huske når jeg brukte påskeduken sist... En sjarmerende sak i 100% polyester etter mormor (mams lot meg velge hvilken jeg likte best). Koselig da, spesielt når jeg skal være hjemme for det meste i påsken. Ellers er jeg gjerne bortreist en del, men i år blir det bare et par dagsturer tenker jeg. Må bare finne litt virketrang/fokus til det som trengs på hjemmebane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. april 2023 #18851 Del Skrevet 5. april 2023 Jeg har også funnet fram kyllinger og strøket påskeduker - en sjarmerende polyestersak jeg tror kommer fra nille og tre selvbroderte løpere (en av dem i samarbeid med mormor. Hun begynte, og innså at hun ikke ville bli ferdig). Så mye arbeid, så få dager de er i bruk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. april 2023 Forfatter #18852 Del Skrevet 5. april 2023 Ja, er liksom ikke som med jula hvor jeg har pynten fremme mye lengre (siden advent hos meg = julepynt). Påska er liksom bare ei ukes tid... Men påskeduken er på - en seier i seg selv. Og jeg sendte melding til venninne og spurte om hun hadde tid/lyst til en labbetur. Håpte nesten hun ville si nei, så jeg kunne lande på sofaen og kanskje finne roen etterhvert. Men så passet det! Så da ble det en god dose frisk luft og skravling - gjorde utrolig godt! Litt tiltak helt til vi var i gang, og bare koselig og deilig underveis. Trøttesen nå, så blir ikke sene kvelden her. Våknet rundt 05 i går morges, og rett før 04:30 i morges. Utrolig unødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. april 2023 #18853 Del Skrevet 5. april 2023 Uhm, påskeduk????? Ok, får gjøre en innsats jeg også da. *løperoghiverpåskepippiputavskapet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. april 2023 #18854 Del Skrevet 5. april 2023 Påskepyntepress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. april 2023 Forfatter #18855 Del Skrevet 5. april 2023 Pg JEG er med på presset! Mange år siden påskekyllingene fikk luftet seg her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. april 2023 #18856 Del Skrevet 5. april 2023 Det skjer ikke hvert år her heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. april 2023 #18857 Del Skrevet 5. april 2023 To år siden påskepynten fikk luftet seg her. Men nå er den framme. 🐣🐥🐣 Påskeduk har jeg ikke (så den strykinga slipper jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. april 2023 #18858 Del Skrevet 6. april 2023 Pippip er på plass. På kjøkkenbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. april 2023 Forfatter #18859 Del Skrevet 11. april 2023 Ble visst full påskeferie fra dagboka... Har vært innom KG og lest litt, og svart litt her og der, men ellers meldt meg litt ut av hele greia for noen dager. Rolig og fin påske her, mye hjemmetid og sløving. Dagstur på skjærtorsdag, hjemme langfredag, ettermiddags- og kveldsbesøk hos venninne påskeaften, og så hjemme søndag og mandag. Lest litt pensum, skrevet litt oppgave, strikket, sett påskekrim, gått tur og bare ladet batterier. Burde lest mer, skrevet mer og vært mer fokus, men har trøstet meg med at alt er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. april 2023 #18860 Del Skrevet 11. april 2023 Det kan være godt å koble helt av innimellom, både digitalt og mentalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå