Roadrunner Skrevet 12. juli 2022 Forfatter #18241 Del Skrevet 12. juli 2022 Daria skrev (22 minutter siden): Men da må jo prins Charming være rett rundt hjørnet...? Det skulle man tro. Men det er skremmende få hvite hester i nabolaget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. juli 2022 #18242 Del Skrevet 12. juli 2022 Han trenger jo ikke være lokal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. juli 2022 Forfatter #18243 Del Skrevet 12. juli 2022 Daria skrev (9 minutter siden): Han trenger jo ikke være lokal... Nei, men hvis han er "rett rundt hjørnet" så burde det være mulig å få et glimt på vei hjem fra jobb for eksempel? Og Tornerosehekken vokste seg enda høyere - det regner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. juli 2022 #18244 Del Skrevet 12. juli 2022 Nå skal du ikke ta alt så bokstavelig, da. Dessuten kommer han jo når du sover - det er hele poenget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. juli 2022 #18245 Del Skrevet 12. juli 2022 En moderne prins har vel sportsbil....ikke hvit hest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. juli 2022 #18246 Del Skrevet 12. juli 2022 Han kjører selvfølgelig en hvit elektrisk Ford Mustang... 🎠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. juli 2022 #18247 Del Skrevet 12. juli 2022 Daria skrev (3 minutter siden): Han kjører selvfølgelig en hvit elektrisk Ford Mustang... 🎠 Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. juli 2022 Forfatter #18248 Del Skrevet 12. juli 2022 Selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. juli 2022 Forfatter #18249 Del Skrevet 13. juli 2022 Dagen har startet humrende over epost-korrespondanse med skadespesialist hos bilverkstedet. Etter litt frem og tilbake med involverte parter og forsikringsselskap, så er nå saken overtatt av forsikringsselskapene, og jeg er i dialog med bilverkstedet for å få fikset skadene. Og få leiebil de dagene bilen må være på "sykehuset". Men det er visst enklere sagt en gjort. - Jeg får bekreftet verkstedtime tirsdag til fredag. - Og får epost fra Avis om at leiebil er booket til fredagen. - Nevner dette for skadespesialisten (som var så klar på at dette kunne han fikse for meg), og påpeker at datoen kanskje ikke stemmer. - Han svarer at det er godt det snart er ferie, men at alt nå er ok. - Får ny bekreftelse fra Avis, nå med leiebil fra fredag til mandag. - Humrende sender jeg ny epost til skadespesialist, med gul utheving av datoene både fra Avis og fra hans bekreftelse på timen hos bilverkstedet. - Får til svar at Avis trolig bare opererer med hele timer, derfor har jeg leiebil fra kl 08 og ikke 07:30 som verkstedtimen sier. Men det er IKKE noe problem altså - bilen kommer til å være klar. - Lattermild sender jeg ny epost hvor jeg virkelig understreker at det er LITT upraktisk å levere bilen inn på tirsdag, for så å hente leiebil fredag morgen. - En ganske flau skadespesialist kryper til korset og får fikset opp riktige datoer, og kommenterer at han synes jeg er vel pirkete og snart bør være glad om jeg får bil i det hele tatt (med fin undertone). - Svarer med god stemning, bekreftelse på at leiebilen nå ser ut til å treffe bra med verkstedtimen, og ønsker han en riktig god sommer og ferie (som ser ut til å være nødvendig...). Og at vi sees om noen uker. - Får tilbake at han vurderer å ta fri den dagen jeg skal levere bilen bare for å være på den sikre siden. Helt i orden med misforståelser og krøll, spesielt når vi begge klarer å holde en uformell og fin tone underveis. Smilefjes og god stemning har preget hele korrespondansen - jeg har kost meg! Og bare glad for alt som ordner seg. Sikkert ikke så interessant for andre enn meg, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. juli 2022 #18250 Del Skrevet 13. juli 2022 Herlig Sånt blir jo egentlig mer morsomt (særlig etterpå og for andre) enn irritasjon når man kan ha en sånn tone underveis. Han var sikkert ganske lykkelig over at du ikke var av den sure og genuint kravstore typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. juli 2022 Forfatter #18251 Del Skrevet 13. juli 2022 Daria skrev (24 minutter siden): Herlig Sånt blir jo egentlig mer morsomt (særlig etterpå og for andre) enn irritasjon når man kan ha en sånn tone underveis. Han var sikkert ganske lykkelig over at du ikke var av den sure og genuint kravstore typen. Ja, og jeg håper virkelig han har hatt en like humrende start på dagen som meg (om enn noe mer flau kanskje...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. juli 2022 #18252 Del Skrevet 13. juli 2022 Hvis han har et snev av selvironi (og det høres jo sånn ut), har jeg en mistanke om hva som kan bli samtaleemne under dagens lunsj der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2022 #18253 Del Skrevet 14. juli 2022 Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juli 2022 Forfatter #18254 Del Skrevet 15. juli 2022 Det er sommer, det er sol og det er... F R E... F E R I E ! ! ! Kom budskapet tydelig nok frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. juli 2022 #18255 Del Skrevet 15. juli 2022 Har du begynt å stamme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. juli 2022 #18256 Del Skrevet 15. juli 2022 Roadrunner skrev (5 timer siden): Det er sommer, det er sol og det er... F R E... F E R I E ! ! ! Kom budskapet tydelig nok frem? Skjønner ikke helt hva du prater om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juli 2022 Forfatter #18257 Del Skrevet 15. juli 2022 Sauen Shaun skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke helt hva du prater om. Nei, jeg skjønner det ble litt uklart og vanskelig. Prøvde bare å si at jeg endelig har ferie! Ble det kanskje klarere for deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. juli 2022 #18258 Del Skrevet 15. juli 2022 Roadrunner skrev (2 minutter siden): Nei, jeg skjønner det ble litt uklart og vanskelig. Prøvde bare å si at jeg endelig har ferie! Ble det kanskje klarere for deg nå? Ferie? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juli 2022 Forfatter #18259 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) Sauen Shaun skrev (1 minutt siden): Ferie? Hva er det? Det betyr at vekkerklokka er slått av og at jeg ikke trenger å vise meg på kontoret på tre uker. Se for deg en laaaaaang helg på omtrent 23 dager Endret 15. juli 2022 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. juli 2022 #18260 Del Skrevet 15. juli 2022 Roadrunner skrev (22 minutter siden): Det betyr at vekkerklokka er slått av og at jeg ikke trenger å vise meg på kontoret på tre uker. Se for deg en laaaaaang helg på omtrent 23 dager Ah… Høres ikke så verst ut… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå