Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:ler: Jeg venter spent! 

Bestilte tre ting hos en nettbutikk i går kveld. I dag kl 11:17 kommer det epost med sporingsnummer, at pakken er på vei og forventet levert mandag. Tre timer senere kommer hentemelding :nigo: Me like! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var to stk reparatører og lyttet til tikkende varmepumpe - som akkurat da ikke tikket. (De hadde fått lydopptak og visste hva de lette etter.) Den tikket i morges, men ikke nå... Jeg tror den har personlighet. 

Satser på den fortsetter med "ikke tikke" for de skrudde i et par skruer i fall noe var løst. Forklaringen hørtes litt pussig ut, men så lenge de ikke hørte lyden live så skjønner jeg jo at feilsøk er en anelse vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (5 timer siden):

:ler: Jeg venter spent! 

Bestilte tre ting hos en nettbutikk i går kveld. I dag kl 11:17 kommer det epost med sporingsnummer, at pakken er på vei og forventet levert mandag. Tre timer senere kommer hentemelding :nigo: Me like! 

Kjøpt noe spennende, eller bare noe nyttig? Det er litt fristende med nettshopping for tiden - noe skal man jo finne på for å underholde seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (10 timer siden):

Kjøpt noe spennende, eller bare noe nyttig? Det er litt fristende med nettshopping for tiden - noe skal man jo finne på for å underholde seg selv...

En bursdagsgave og en hårshampo til meg selv. Ikke veldig spennende... Men frister ikke veldig å gå på handletur i disse dager, med munnbind og restriksjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Vinmonopolet i formiddag for å kjøpe et par flasker vin. I college-genser og munnbind kom det spørsmål om legitimasjon i kassa :nigo: (jeg mener selvfølgelig at dette ikke har NOE med plagg eller munnbind å gjøre, bare min ungdommelighet...). Jeg smilte bredt bak munnbindet og svarte "JA, gjerne!" 

"Oi, jeg bommet kanskje med ei ukes tid nå", kom det fra han bak kassa. :fnise:

"Ei drøy uke...", svarte jeg humrende mens jeg viste frem sertifikatet, og gikk smilende derfra mens jeg ønsket han en strålende helg. :bolledeig:

Skal ikke så mye til i disse tider. 

Ellers kan jeg nevne at jeg har friske blomster utenfor, friske roser i vase på bordet og vurderer å jobbe litt for å få nypussede vinduer... Snakker vi et snev av virketrang? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (3 minutter siden):

Snakker vi et snev av virketrang? :klo:

Det slo til her også så nå har jeg vasket felles trappeoppgang, og ristet den %#$%"#$% 🤬 matta som naboen insisterte på å legge på trappereposet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En uke fra eller til... :ler: 

Jeg har konsentrert virketrangen om boklesing i dag - 300 sider svensk roman lest ute og hjemme. Egentlig tror jeg at jeg hadde en plan om å gjøre noe annet, men den forsvant visst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti:

Trøtt fuggel skal finne dyna tidlig i kveld. Kanskje klare å lese et kapittel i boka også? Den er jo spennende, jeg er bare litt for trøtt. Og med analog bok må nattbordlampa på og boka må holdes. Ikke like lett å sovne fra som Kindle :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen lesing i går... Orket ikke rett og slett. Leste en artikkel på telefonen på sengekanten, og så ble det natti natt. Enkelt og greit. Nye muligheter senere! 

Gått i ett første timen i dag, var rent småsvett her. Men nå ser det ut til at de mest akutte tingene er løst, og da kan man gå i gang med dagens øvrige planer. Og jeg har litt kortere dag på jobb i dag, siden bilen skal få på sommerskoene :sol: Har herved vedtatt at det er vår! Værgudene får bare oppføre seg fremover :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye restriksjoner fra og med i morgen. :sukk:
Kommer det egentlig til å påvirke hverdagen min i særlig grad? Nope. Har jo knapt sosialt liv, gjør stort sett kun de mest nødvendige ærendene (som i all hovedsak betyr matbutikk), og utenom jobb er jeg stort sett bare hjemme. Men om man er lei? Gjett om! 

Enn så lenge har jeg vært på kontoret hver dag, men vi skal ha møte nå i dag, så spent om der blir noen endringer. 

Jeg har vært flink og ryddet her i dag, kaster og sorterer. Svett i luggen, men veldig godt fornøyd med fremgang og resultat. Nå gjenstår det bare en tur eller tre til søpla for å levere avfall... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med å vite at man har mulighet til å gjøre ting, selv om man ikke nødvendigvis har noen umiddelbare planer om å faktisk gjøre det, enten det handler om å kunne stikke innom en klesbutikk, sitte på kafé en times tid, finne på noe utenfor huset en kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 time siden):

Det er noe med å vite at man har mulighet til å gjøre ting, selv om man ikke nødvendigvis har noen umiddelbare planer om å faktisk gjøre det, enten det handler om å kunne stikke innom en klesbutikk, sitte på kafé en times tid, finne på noe utenfor huset en kveld...

Det er nettopp det! 
Og uten restriksjonene så HADDE jeg vært mer sosial, ute og spist, på kulturelle opplevelser, sofaskravling med venner osv. Ikke hver dag, eller hver uke, men jeg hadde hatt muligheten og jeg hadde benyttet meg av den. Av og til om ikke annet. Nå skal jeg ordne et par småting på vei hjem fra jobb, og så blir det rolig derfra. Som vanlig. Akkurat i dag kjenner jeg at det sliter skikkelig på meg, litt uvisst av hvilken grunn. Det er nok bare en av de dagene... 

Men effektiviteten på jobb har vært ganske bra i dag, og jeg har ryddet og ryddet. Og lagersjefen kom til unnsetning så jeg slipper å kjøre turer til søpla :strix: Skulle bare hatt en lagersjef hjemme også :sjenert: Men SÅ fornøyd med jobben som er gjort her, så får være fornøyd med det i dag. Trodde det skulle ta lengre tid og vise seg å være mer omfattende, men det gikk egentlig veldig greit bare man kom i gang. (Ingen kommentar på at det samme gjelder hjemme, takk! Jeg VET! :sukk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (7 minutter siden):

 Skulle bare hatt en lagersjef hjemme også :sjenert:

Ingrid Bjørnov pleier jo å omtale mannen sin som driftsjefen :fnise:  Det er jo bare å gjøre noen små endringer i den Tinder-profilen vi skulle fikse for deg... :lur: *alltid hjelpsom og løsningsorientert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (18 timer siden):

Ingrid Bjørnov pleier jo å omtale mannen sin som driftsjefen :fnise:  Det er jo bare å gjøre noen små endringer i den Tinder-profilen vi skulle fikse for deg... :lur: *alltid hjelpsom og løsningsorientert*

Nå snakket jeg nødvendigvis ikke om en permanent løsning, mer at lagersjefen dukker opp når han trengs :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet og følte meg lys våken. Tissetrengt, så var bare en ting å gjøre. Siden jeg allikevel var på beina kastet jeg et blikk på klokka på vei til badet. Var helt sikker på at det kun var få minutter til vekkerklokka ville sette i gang, siden jeg følte meg såpass våken. Men klokka viste 01:58... Hvorfor? Hvorfor våkner jeg midt på natten, føler meg så våken, for å innse at jeg bare har sovet få timer? Tar en god stund før jeg får sove igjen, og når vekkerklokka først ringer på morgenkvisten, så er jeg fullstendig vrak. Why? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hat også gjort det av og til - våkner og er overbevist om at jeg har sovet godt og lenge og at morgenen er nær, og så viser deg seg at jeg bare har sovet en time eller to. Åpenbart har søvnkvaliteten på de timene vært usedvanlig god... :ler: 

Roadrunner skrev (11 minutter siden):

Nå snakket jeg nødvendigvis ikke om en permanent løsning, mer at lagersjefen dukker opp når han trengs :lur:

Bill. mrk. Åpen for time-share?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (19 minutter siden):

Bill. mrk. Åpen for time-share?

:sjokkert: 

Jo, det er jo også en måte å se det på... 
Vi har jo nabobil.no, hva med nabomann.no? Som vi kunne delt litt på? 

 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes allerede Luado. Muligens ikke på dine trakter? 

 

Dette er i hvertfall gull når man trenger litt hjelp hjemme. Ellers er søppeltaxi fantastisk for oss som ikke bare tar sofa på bussen til fyllinga. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (13 minutter siden):

Det finnes allerede Luado. Muligens ikke på dine trakter? 

 

Dette er i hvertfall gull når man trenger litt hjelp hjemme. Ellers er søppeltaxi fantastisk for oss som ikke bare tar sofa på bussen til fyllinga. :ler: 

Aldri hørt om Luado før nå - men det er jo genialt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (16 minutter siden):

Aldri hørt om Luado før nå - men det er jo genialt! :nigo:

Jeg har vel brukt de et par ganger. Det er veldig greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...