Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lever! :opplyser:

Fin velkomst og masse informasjon (og ørten navn jeg ikke husker). Sliten og hodepine nå, men alt i alt vært en fin dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Murring i hodet og venter egentlig mest på at jeg kan legge meg. Sliten gitt! Ikke for sarte sjeler dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en god stund siden sist jeg skiftet jobb, men mener å huske at de første ukene er ganske slitsomme. Det er så mye man ikke engang tenker over at man vet og gjør til daglig, men så må læres og innarbeides på nye steder. Jeg har sett det fra motsatt side når jeg får nye kollegaer som skal læres opp - alt som skjer så på autopilot at jeg ikke tenker på å nevne det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (3 minutter siden):

Fortsatt i live?

Den var miiiin replikk!!!! :sur: 

Tar'n lell: "Lever du enda?" Har bondeangeren meldt seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Takk for kveldens latter, @Cata

Jeg lever, staus er kort fortalt :veslejenta:

Intens uke, men gått fint. Trivelige folk, har lært meg endel navn (fordel når over halvparten er på hjemmekontor, færre navn å håndtere på kontoret). Mye som går i kverna litt døgnet rundt, men sovet tålig greit. Trening derimot - det snakker vi ikke om... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tung søndag... :sukk:

Hormoner i kroppen er sannelig ikke bare enkelt. Nedstemt, lei, frustrert og oppgitt. Lei av sosial distansering, korona, savner venner og gode klemmer. Lei av glatte veier, mørketid og kulde. Sånn kort fortalt... Men alt går seg til, man må bare holde ut og stå i det mens det varer. 

Håper andre har hatt en bedre søndag? 

Skal sies at fredagen var ganske fin (rolig, ordnet litt ærend etter jobb, ellers sløv sofakveld), og lørdagen var veldig fint med frisørbesøk, gåtur med venninne og deilig middag hos mine foreldre. Så det er ikke helgalt, bare en kjip dag i dag (og sikkert et par dager fremover om jeg ikke tar helt feil). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (57 minutter siden):

Den klassiske søndagskveldsbluesen? :troest:

En klassisk, hormonell søndagsblues... :sukk: 

Men har satt på Titanic (ikke sett på en evighet, og hadde den på opptakeren). Men om jeg får sett den ferdig i kveld er en helt annen sak - varer jo en evighet :sjokkbla: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå kom det en beleilig reklamepause, så da får det være «to be continued» en annen kveld.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glemt hele isfjellet jeg, men ble jo påminnet det da jeg svinset innom boka her nå. Hmmm.... Kanskje det var kveldens syssel? Komme i mål med forliset?  :klo:

Trøtt og sliten etter litt ekstra lang dag på jobb, så det ble enkelt med speilegg til middag og ikke så mye som har skjedd siden jeg kom hjem. Så mye på burde-listen, men jeg skyver den bare foran meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...